Dentz, je weet nergens van en je lult maar een end weg!quote:Op donderdag 19 september 2013 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft vandaag louter onzin uitgeslagen, maar dat komt omdat hij idolaat is van Johan Cruijff terwijl die al 20 jaar niet meer rullevant is in de voetballerij.
We zitten allemaal met smart te wachten op de B-jeugd. *tromgeroffel*quote:Op donderdag 19 september 2013 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Nu verliezen ze met 4-0 van Barcelona en kan Cruijff er niets aan doen want hij zit er pas 1 jaar maar die 3 kampioenschappen zijn wel de vruchten van de revolutie van messias Cruijff, lik toch m'n reet.
Louis heeft natuurlijk de basis gelegd van dit Barcelona. Daar kun je nooit tegen op.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Nu verliezen ze met 4-0 van Barcelona en kan Cruijff er niets aan doen want hij zit er pas 1 jaar maar die 3 kampioenschappen zijn wel de vruchten van de revolutie van messias Cruijff, lik toch m'n reet.
Ik heb de hele collectie mp3's van jensenindemiddag.nl nog online staan.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze moeten René Froger eens uitnodigen, die is zo gewoon gebleven.
Dat is geen kattenpis! Zou leuk zijn pik.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb de hele collectie mp3's van jensenindemiddag.nl nog online staan.
Zal ze eens uploaden.
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is geen kattenpis! Zou leuk zijn pik.
Alleen Inglourious Basterds had een mooi alternatief, Hitler in 2013...quote:Op donderdag 19 september 2013 01:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die vrouw over dat boek, de tering.
Ook dat.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen Inglourious Basterds had een mooi alternatief, Hitler in 2013...
En het gaat maar door en doorquote:Op donderdag 19 september 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Froger Nieuw Guinea vind ik al beter
Ik heb reclame voor je gemaakt, aan mij heeft het niet gelegen.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
En het gaat maar door en door![]()
Ik kan er eindeloos naar blijven luisteren.
Een rij van 5 is voldoende.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Win je de Ambro bingo eigenlijk bij een volle kaart of een rij van 5?
Klopt, maar toch mooi dat Derksen even zijn oren werden gewassen met zijn gedane uitspraken en tirades op tv over Louis van Gaal. Demonisering noem ik dat, en dit hebben wij eerder gezien en wat tot de dood van een politicus heeft geleid.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft vandaag louter onzin uitgeslagen, maar dat komt omdat hij idolaat is van Johan Cruijff terwijl die al 20 jaar niet meer rullevant is in de voetballerij.
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt, maar toch mooi dat Derksen even zijn oren werden gewassen met zijn gedane uitspraken en tirades op tv over Louis van Gaal. Demonisering noem ik dat, en dit hebben wij eerder gezien en wat tot de dood van een politicus heeft geleid.
Gelukkig ben jij Derksen totaal nooit aan het demoniseren.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt, maar toch mooi dat Derksen even zijn oren werden gewassen met zijn gedane uitspraken en tirades op tv over Louis van Gaal. Demonisering noem ik dat, en dit hebben wij eerder gezien en wat tot de dood van een politicus heeft geleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |