quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat we hier ook de samenvattingen bespreken, en de nabeschouwing is.
Ja PSV ook, vooral thuis.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft best kans tegen Milan.
Echt waar.
Dries Roelvink.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Virgil van Dijk had naar Ajax moeten gaan.
Wie heeft dit gezegd?
A. Rene van der Gijp
B. Zanger Rinus
C. inZanity.
B.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Virgil van Dijk had naar Ajax moeten gaan.
Wie heeft dit gezegd?
A. Rene van der Gijp
B. Zanger Rinus
C. inZanity.
3-0.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Nober het volgende:
AC Milan heeft 12 geblesseerde spelers, makkie dus voor Ajax.
Meid! Ik lees de bladen niet, vertel vertel hihiquote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef alors het volgende:
Urby, de man die denkt dat een bijstandsmoeder 2500 euro in de maand krijgt.
Zei hij dat?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef alors het volgende:
Dat seizoen was hij geniaal.quote:
Hoe hoert 't eigenlijk?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja bij dat programma van Jort Kelder ooit.
Nuchtere realistische jongen tochquote:Op woensdag 18 september 2013 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja bij dat programma van Jort Kelder ooit.
van basten maakte het bonterquote:Op woensdag 18 september 2013 23:06 schreef alors het volgende:
Jij hebt hem niet gekocht?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kut GTA V. Alsof er niks anders meer is dan GTA. Hele dag hoor ik het al voorbij komen.
Johan Derken ja? Dan moet GTA maar even wachten anders alsnog de playstation als je het mis hebt.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Je held gaat zo praten over een van jouw clubs op Ned1.
Ik heb hem in de winkel gekocht, maar hij doet het dus niet meer.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet gekocht?
Geen VBL gang kunnen beginnen online op de ps3
Nee, en ga hem ook niet kopen.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet gekocht?
Geen VBL gang kunnen beginnen online op de ps3
Moet je direct teruggaan als je nog je geld terug wilt.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb hem in de winkel gekocht, maar hij doet het dus niet meer.
geen goede bronnen beschikbaar, maar marco van basten bijstandsmoeder invullen bij google brengt je wel een eind.quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)rters-huldigen.dhtmlquote:Wat denk je dan dat een bijstandsmoeder krijgt?, werd de sportheld ooit gevraagd. 'Nou, tonnetje?'
Deze manquote:Op woensdag 18 september 2013 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kut GTA V. Alsof er niks anders meer is dan GTA. Hele dag hoor ik het al voorbij komen.
Komt me ook wel bekend voor ja nu ik dat zo lees, blijft bizarquote:Op woensdag 18 september 2013 23:13 schreef Adames het volgende:
[..]
geen goede bronnen beschikbaar, maar marco van basten bijstandsmoeder invullen bij google brengt je wel een eind.
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/17554/55/
4000-5000 gulden per maand, begin jaren 90
Het gaat serieus veel te ver, vind je niet?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen geld om het te kopen
Inderdaad. Laat ze lekker zelf een baan zoeken in plaats van parasiteren op een interventiestaat.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Komt me ook wel bekend voor ja nu ik dat zo lees, blijft bizar
Zo zie je meteen hoe ze in de maatschappij staanquote:Op woensdag 18 september 2013 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Komt me ook wel bekend voor ja nu ik dat zo lees, blijft bizar
participatiesamenleving.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat ze lekker zelf een baan zoeken in plaats van parasiteren op een interventiestaat.
Na dit seizoen bij Bayern.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Ah, Lewandowski zit nog bij Dortmund.
Je kan erin doorslaan inderdaad. Maar het is wel een epische game. Misschien wel de beste game ooit uitgebracht. Bij alle recensies die ik heb gelezen 10/10quote:Op woensdag 18 september 2013 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het gaat serieus veel te ver, vind je niet?
Dat krijgen 90% van de spelen. Dat heet marketing. Ga het eerst maar eens zelf spelen voordat je een dusdanige uitspraak maakt.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kan erin doorslaan inderdaad. Maar het is wel een epische game. Misschien wel de beste game ooit uitgebracht. Bij alle recensies ik heb gelezen 10/10
Lieten ze net zien young paddawanquote:Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom niet die woedeuitbarsting van Klopp?
Dan hier maar
[ afbeelding ]
Ik heb hem vanmiddag gekocht.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat krijgen 90% van de spelen. Dat heet marketing. Ga het eerst maar eens zelf spelen voordat je een dusdanige uitspraak maakt.
Dit is offtopic
Hmm. Even wennen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volstrekt onzichtbaar,zei de commentator
Stond ook op linksquote:Op woensdag 18 september 2013 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm. Even wennen waarschijnlijk.
Jawel hoorquote:Op woensdag 18 september 2013 23:23 schreef alors het volgende:
Lieten ze die kans voor OM waarbij de bal van de lijn werd weggekopt nou niet zien?
Tijdje terug nog tegen Unitedquote:Op woensdag 18 september 2013 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit doet Basel weleens vaker
Dat zou ten koste gaan van de haarscherpe analyses, die wil je toch niet missen?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze mogen best wat meer tijd voor de samenvattingen nemen eigenlijk.
Eensquote:Op woensdag 18 september 2013 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze mogen best wat meer tijd voor de samenvattingen nemen eigenlijk.
Ohnee! zeker niet. Maar dan kunnen ze haarscherpe analyses van de samenvattingen geven.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zou ten koste gaan van de haarscherpe analyses, die wil je toch niet missen?
Ik kijk niet meer, maar ik ga er vanuit dat Bert iets zei in de trant vanquote:Op woensdag 18 september 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zou ten koste gaan van de haarscherpe analyses, die wil je toch niet missen?
Is het geen speciaal europees shirt?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:30 schreef Grifte het volgende:
Thuis in je uitshirt spelen, wat een belachelijke hype is dat
Want Schone is wel snel?quote:Op donderdag 19 september 2013 08:33 schreef Spinosaurus het volgende:
Bojan speelde een goede wedstrijd, zoals meer Ajacieden dat deden.
Jammer dat Schöne niet op de plek van Poulsen stond. Zo'n slome speler als Poulsen wil je toch niet opstellen tegen Barça..
Zul je ook net zien: Víctor Valdés heeft gemiddeld 4 of 5 goede reddingen per seizoen, heeft ie ze nu allemaal tegen jullie...quote:Op donderdag 19 september 2013 11:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want Schone is wel snel?Met Schone op die positie staat heel het middenveld verkeerd, dan verlies je met 8-0.
Bojan, Blind, Duarte, De Jong, Denswil vond ik prima spelen.
Echt hequote:Op donderdag 19 september 2013 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zul je ook net zien: Víctor Valdés heeft gemiddeld 4 of 5 goede reddingen per seizoen, heeft ie ze nu allemaal tegen jullie...
En met al die ballen die Poulsen inlevert verlies je ook. Beide horen niet op die positie bij Ajax. Poulsen hoort überhaupt niet bij Ajax.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want Schone is wel snel?Met Schone op die positie staat heel het middenveld verkeerd, dan verlies je met 8-0.
Beter dan in Nederland i.i.g. Ik heb gehoord dat de supporters goed te horen waren in het stadion voor tv kijkend Nederland. Dus dat is al een pluspunt.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:28 schreef Silenus het volgende:
Net terug uit Barcelona. Ach, het was lekker warm.
Je weet dat jullie met 4-0 hebben verloren he?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |