quote:Op donderdag 19 september 2013 02:18 schreef tonic1 het volgende:
net een attack helicopter van 2.000.000 gekocht via internet op mobieltje. weet iemand waar die is ?
nope niet op het vliegveld en heb verder niks gekocht. waar zou die staan op het vliegveld ?quote:Op donderdag 19 september 2013 02:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij Travor zijn vliegveld, op het helipad, tenzij je de Vespucci Helipads gekocht hebt; anders staan ze daar.
precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 19 september 2013 02:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Machtig, zoveel geld spenderen en dan mag je 'm zoeken.
ben mijn tank van 3 miljoen ook kwijt btwquote:Op donderdag 19 september 2013 02:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Machtig, zoveel geld spenderen en dan mag je 'm zoeken.
Op het vliegveld in Shandy Shores hé, daar op het helipad platform. En als je hem niet ziet, moet je er naast gaan staan en op het rechterpijltje drukken.quote:Op donderdag 19 september 2013 02:29 schreef tonic1 het volgende:
[..]
nope niet op het vliegveld en heb verder niks gekocht. waar zou die staan op het vliegveld ?
al gedaan gebeurt niksquote:Op donderdag 19 september 2013 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op het vliegveld in Shandy Shores hé, daar op het helipad platform. En als je hem niet ziet, moet je er naast gaan staan en op het rechterpijltje drukken.
snap echt niet wat je hiermee bedoelt.quote:Op donderdag 19 september 2013 02:35 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Staat hij niet in de telefoon net als de Atomic Blimp? Dat je em dan op de kaart ziet ofzo?
Krijg je die Strategy Guide trouwens in het Nederlands? Aangezien mijn hoesje dat ook is..quote:Op donderdag 19 september 2013 02:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op het vliegveld in Shandy Shores hé, daar op het helipad platform. En als je hem niet ziet, moet je er naast gaan staan en op het rechterpijltje drukken.
Dan heb je hem waarschijnlijk niet gekocht. Of bedoel je dat je hem selecteert in het menu'tje, maar er niks gebeurd?quote:
na het opnieuw save stond hij er wel bij.quote:Op donderdag 19 september 2013 03:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan heb je hem waarschijnlijk niet gekocht. Of bedoel je dat je hem selecteert in het menu'tje, maar er niks gebeurd?
Maak je geen zorgen. Ik had het ook rond de ~25 uur uitgespeeld, maar er is nog zat te doen na de hoofdmissies. De 'Strangers and Freaks' missies zijn bijvoorbeeld ook erg leuk. Na zeven uurtjes spelen vandaag ben ik 0.14% opgeschoten (67% -> 67.14%)quote:Op donderdag 19 september 2013 04:25 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
al 10% met 3 uurtjes spelen! dat valt tegen.. na 30 uurtjes heb ik het waarschijnlijk uitgespeeld![]()
30 UUR?![]()
oh wacht. dat is veeeeel.... (van uitgaand dat meeste games 6 uurtjes duren)
Maar ik wil niet dat het verhaal afloopt, JA nu al... dan moeten we weer 5 jaar wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even geklikt kijken wat er gebeurd als ze elkaar tegenkomen.
[ Bericht 25% gewijzigd door Dr.Mikey op 19-09-2013 04:56:37 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Bijna het neefje van Seth uit RDRquote:
Bij hem is het beeld veel scherper en strakker. Ook zie ik geen witte beweegachtige randen.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:08 schreef delano.888 het volgende:
Wow cool echt veel missies kunnen door meerdere mensen worden gestart, zo zat ik net dit te kijken:
En zie ik ineens heel andere perspectieven, simpelweg omdat hij de missie start vanuit een ander personage, tof gedaan!
Lijkt inderdaad anders dan dat je hem daadwerkelijk zelf speelt. Moet zeggen dat ik daar bij gta iv geen last van had, maarja wat doe je eraan.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:21 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Bij hem is het beeld veel scherper en strakker. Ook zie ik geen witte beweegachtige randen.
Als ik niks extra krijg voor de hele flightschool goud, dan laat maar lekker zittenquote:Op donderdag 19 september 2013 02:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
'Helicopter Speed Run' is de lastige opdracht die ik tot dusver ben tegengekomen. 2:10 voor goud... uiteindelijk gehaald met 2:09.
De neus naar beneden gericht houden en zo'n vloeiend mogelijke lijn tussen de checkpoints aanhouden. Geen impulsieve bewegingen maken want dat remt te veel af. Op een gegeven moment krijg je het wel door. Maar er blijft weinig marge voor fouten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |