Thanks, dan kom ik daar nogquote:Op woensdag 18 september 2013 23:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Missie? Je krijgt een sms of word gebeld als zo'n tsjap weet waar die is en dan kun je 'm fixen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Die 5k was het, maar die valt normaal uit de deur.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe haal je het geld uit een geldwagen? De deuren waren los.. heb de bestuurder maar kapot geslagen en 5k gepakt.. of gaat dat automatisch en zat er niets in?
Waarom zou je willen verzekeren, je laatste auto volgt je fucking OVERAL, en mocht je hem opblazen, staat hij bij de inpound. Volgens mij is er geen verzekeren.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:57 schreef Dr.Smoke het volgende:
Hoe kan je je auto nou verzekeren eigenlijk? Of kan dat alleen online?
En nu 2 keer wiet gerookt met Michael![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom zijn je targets niet aangewezen met een pijltje boven hun hoofd ofzo?Edit: Deze missie toch gehaald en m'n geld verdubbeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ok, nja wil zeker weten dat me dure getunede waggel niet ineens verdwenen is als hij niet in me garage staat en naar de klote gaat, of verwdijnt als ik switch.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zou je willen verzekeren, je laatste auto volgt je fucking OVERAL, en mocht je hem opblazen, staat hij bij de inpound. Volgens mij is er geen verzekeren.
Mensen meppen gewoon denk?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:19 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vraagje: hoe krijg ik mijn "strength" skill omhoog ? Zijn er geen gyms meer ofzo ?
Even bijknippen hequote:Op donderdag 19 september 2013 00:36 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het trouwens wel knap van die kappers, dat ze van een kaal gezicht er een baard aan kunnen knippen.
Dat gaat in dit geval wel op, meestal knippen ze afquote:
kon dat maar in nederlandquote:Op donderdag 19 september 2013 00:36 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het trouwens wel knap van die kappers, dat ze van een kaal gezicht er een baard aan kunnen knippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |