Ik mis de tuts van mensen hoe ze een jointje draaien enzo, alleen voor deel 50 deden (nieuwe) mensen dat nog wel eensquote:
jou aanraken :sssquote:Op woensdag 18 september 2013 23:50 schreef Moira. het volgende:
Ik heb op een treinenfluitje geblazen en de deuren gesloten en een infrarood sein af geschoten
Wie wil mij aanraken?
Treinen
Dat vindt alleen jíj omdat treinenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:52 schreef Monopoly het volgende:
Het leuke is dat ik Socios 2 keer gemeet heb, en dat het IRL echt een prima gozer is
Kan je best mee lachen. Maar online wist hij precies hoe je je hakken in het zand moest zetten ja
Hoor je wel vaker.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:52 schreef Monopoly het volgende:
Het leuke is dat ik Socios 2 keer gemeet heb, en dat het IRL echt een prima gozer is
Kan je best mee lachen. Maar online wist hij precies hoe je je hakken in het zand moest zetten ja
Je wou het toch wel weer gaan doen?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
Nog maar 6 dagen oude konten wassen tot 30 sep en dan ben ik er vanaf. Ben der ff helemaal klaar mee.
Moet je ook downies aftrekken tot ze klaarkomen?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
Nog maar 6 dagen oude konten wassen tot 30 sep en dan ben ik er vanaf. Ben der ff helemaal klaar mee.
Dit. Ik werd ook voor kutpauper uitgemaakt, maar ik ben een liefkozende gastheer waar iedereen altijd wel welkom is. Jij weetquote:
Ja maar ben er nu ff helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je wou het toch wel weer gaan doen?
Oude konten. Geen gehandicapen. En nee niet aftrekkenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je ook downies aftrekken tot ze klaarkomen?
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je ook downies aftrekken tot ze klaarkomen?
Ja maar stiekem wel een beetje een kutpauperquote:Op woensdag 18 september 2013 23:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit. Ik werd ook voor kutpauper uitgemaakt, maar ik ben een liefkozende gastheer waar iedereen altijd wel welkom is. Jij weet
Ik heb een keer zo'n filmpje gezienquote:Op woensdag 18 september 2013 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oude konten. Geen gehandicapen. En nee niet aftrekken![]()
Ik zou de burgemeester van Pauperstad kunnen zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar stiekem wel een beetje een kutpauper![]()
Net als ik
Da's ook niet slim, dan heb jij het ookquote:Op woensdag 18 september 2013 23:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Krijg een schimmelinfectie rond je genitaliën en de medicijnen pas 3 dagen later
Niet als we elkaar een week niet zienquote:Op woensdag 18 september 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's ook niet slim, dan heb jij het ook
Fuck, we zouden gewoon King en Queen zijn van Pauperlandquote:Op woensdag 18 september 2013 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou de burgemeester van Pauperstad kunnen zijn
Ik ook. Niet echt prettigquote:Op woensdag 18 september 2013 23:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n filmpje gezien
Wedden dat jij dan ook jeuk aan je dop krijgtquote:Op woensdag 18 september 2013 23:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet als we elkaar een week niet zien
Overrated mensen xdquote:Op woensdag 18 september 2013 23:59 schreef Monopoly het volgende:
Tevens: seks_!
Wie doet dat nog tegenwoordig. Overrated
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |