videarn enz streamen gewoonquote:Op woensdag 18 september 2013 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik ben al op de offline verzameling op mijn HDD uitgefapt eigenlijk
Klinkt ernstigquote:Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Net Groningen nog even ingeweest. Moira had wiet nodig en we zijn toen nog naar de Jumbo gelopen
Ja ze had niets mee genomen en is hier (onverwachts) 3 nachtjes. Je kan morgenavond jointje komen roken hier, facking gezellig, jwzquote:
watquote:Op woensdag 18 september 2013 22:59 schreef Snowbells het volgende:
Ik loop nu al 2 dagen te creperen
Morfine is de oplossingquote:Op woensdag 18 september 2013 22:59 schreef Snowbells het volgende:
Ik loop nu al 2 dagen te creperen
Dimens, jij bent handig.quote:
Halfje morfinepil genomen met mijn tante.quote:
Sorry, dat soort dingen zou ik echt niet weten. Ik heb ook geen Nieuwsgroepen.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dimens, jij bent handig.
Misschien kan jij via via wat voor mij vinden ?
Programma op RTL5 heet 112 ooggetuige. Aflevering van dinsdag kan ik via de site pas kijken op 10 december ofzo best wel kut.
Ik kom daar in voor ivm een motor op het spoor enzo. Kan jij via nieuwsgroepen of ergens anders die aflevering vinden voor mij ?![]()
Krijg je een paar biertjes van me volgende keer als we meeten
Ah, jammer.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sorry, dat soort dingen zou ik echt niet weten. Ik heb ook geen Nieuwsgroepen.
ooohhh.... I'm not goin' backquote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Halfje morfinepil genomen met mijn tante.
Echte kankermedicatie/pijnbestrijding. Fantastische avond gehad
Zeker omdat ik ICT'er ben?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, jammer.
Vond je er wel een type voor
Hahahahahaquote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
ooohhh.... I'm not goin' back
Ohh, I'm not goin' back
Ohh, God knows, I'm not going back
Ohhh, I'm...not goin'
Nee dat niet eens, maar gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |