Trolliebollie aan de drugs?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar wat moet ik me daarbij voorstellen dan, zo van dat je tijdens het voorspel bewusteloos over iemand heenvalt ofzo_!
Dat is wel een slimme aanpak, beter dan uit huis gaan met een hoop schulden. Ik heb de laatste dertien weken of zo ook constant gewerkt, vorige week voor het eerst weer eens weekend gehad.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga het ook voornamelijk doen omdat ik het leuk vind en alleen in het weekend. Doordeweeks heb ik dan ander werk en school. Dus 6 tot 7 dagen in de week werken.
Ik verveel mij in het weekend en ik heb schulden en kosten die ik moet betalen waardoor ik niet zoveel kan doen en kopen. Daar wil ik vanaf en een vermogen opbouwen zodat ik het huis uit kan gaan en ook direct een beetje luxe kan leven.
Mwa, dat is voor hem te snel.quote:[..]
Dat soort mensen.![]()
Tegen de muur en afschieten.
Dat had ik zelf al uitgevogeld sherlockquote:
Dat is redelijk normaal als je veel te veel drinkt. En ja, als je maar moe genoeg bent.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat had ik zelf al uitgevogeld sherlock
Maar achter het stuur en in de kroeg? Dafuq
Moet wel zeggen dat ik een keer zo dronken was dat ik mij niets herinnerde. Maar zelfs dan niet in slaap gevallen.
Dat had ik ook, achteraf gezien erop vooruit gegaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Ach ja, uiteindelijk misschien zelfs beter voor mijn toekomst. Misschien had ik anders wel mijn leven verdaan bij de BCC.
Hij heeft zich er wel schuldig om gevoeld. Elke keer als ik langs kwam, liep hij de winkel uit om even een broodje te halen of zo. Nu is hij weg naar een ander filiaal omdat hij zich niet thuis voelt in Zoetermeer.
Uiteindelijk is mijn CV daardoor zo lang geworden, dat het niet meer op een A4'tje past.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat had ik ook, achteraf gezien erop vooruit gegaan.
Maar wel geld.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een baan
Ook zo'n warboel met willekeurige dingen die niks met elkaar te maken hebben?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uiteindelijk is mijn CV daardoor zo lang geworden, dat het niet meer op een A4'tje past.
Vaderskindjequote:Op woensdag 18 september 2013 21:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar wel geld.
Don't make me snap my fingers in a z formation
Wat voor iets?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben laatste tijd wel pauper dus ben ook echt op zoek naar iets.
Ik wil heel graag horeca maar overal willen ze ervaringquote:Op woensdag 18 september 2013 21:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben laatste tijd wel pauper dus ben ook echt op zoek naar iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |