quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
plebquote:Op woensdag 18 september 2013 21:33 schreef Snowbells het volgende:
Come and take a walk on the wild side
Als ik moe ben kan ik echt overal in slaap vallenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:34 schreef Viro het volgende:
Nee, ben nooit op onbedoelde plekken in slaap gevallen.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik moe ben kan ik echt overal in slaap vallen
Of achter het stuur, heeft me vaak heel weinig gescheeld.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
van die verhalen van mensen die tijdens de seks in slaap vallenhoe
Ben ooit in de club tijdens het dansen in slaap gevallen. Was wel funny. Werd op handen gedragen door chicks.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
achter het stuur kan ik me voorstellen, want je kunt heel makkelijk afdwalen (zeker in het donker)quote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of achter het stuur, heeft me vaak heel weinig gescheeld.
Zeker ook de enige keerquote:Op woensdag 18 september 2013 21:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben ooit in de club tijdens het dansen in slaap gevallen. Was wel funny. Werd op handen gedragen door chicks.
Dit was op klaarlichte dag, twee banen en een opleiding ernaast. Vechten tegen de slaap.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
achter het stuur kan ik me voorstellen, want je kunt heel makkelijk afdwalen (zeker in het donker)
Dan moet je wel écht fucking moe zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
Ik in de kroeg.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben ooit in de club tijdens het dansen in slaap gevallen. Was wel funny. Werd op handen gedragen door chicks.
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?!quote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik moe ben kan ik echt overal in slaap vallen
Dat is niet zo lastig met GHBquote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef Trollscience het volgende:
Gaan liggen en ogen dicht.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?!
maar wat moet ik me daarbij voorstellen dan, zo van dat je tijdens het voorspel bewusteloos over iemand heenvalt ofzoquote:Op woensdag 18 september 2013 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan moet je wel écht fucking moe zijn_
Whahahahahaquote:Op woensdag 18 september 2013 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar wat moet ik me daarbij voorstellen dan, zo van dat je tijdens het voorspel bewusteloos over iemand heenvalt ofzo_!
Ik ga het ook voornamelijk doen omdat ik het leuk vind en alleen in het weekend. Doordeweeks heb ik dan ander werk en school. Dus 6 tot 7 dagen in de week werken.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof om in de horeca te werken eigenlijk. Maar verder dan barman op een feest hier en daar via een vriend voor een avond is het niet gekomen. Als hulpkracht zeg maar.
Dat soort mensen.quote:Dat is het ook echt.Om bloedlink van te worden. Belt hij ook precies zeven maanden na mijn ontslag op "kun je komen werken voor je uitkering, hehe." "Maar ik heb sinds een paar dagen na mijn ontslag een baan." "Oh, je werkt dus?!"
Ja nee, wat denk je dan zeg lul met vingers, dat ik een beetje thuis ga zitten?![]()
Met die overleden collega had ik een hele goede verstandhouding, lag hij in het ziekenhuis tijdens zijn laatste dagen, zeg ik dat ik er de volgende dag heen ga, afscheid nemen en zo. Gaat hij uit alle macht proberen mij daar weg te houden omdat hij die gast niet mag.
Ik zou er zowat opnieuw boos van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |