Ik was net bezig met het typen van een verhaal, maar dat is nu dus overbodig.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:58 schreef JackieBrown het volgende:
Als hij nooit zelf contact opneemt heeft hij wss geen interesse, zou er geen moeite in steken dan komt hij misschien vanzelf nog een keertje. Erachter aan blijven huppelen maakt je alleen maar nog minder interessant.
ja toch? ik bedoel mannen zijn niet zo ingewikkeld te snappen hoor. Als ze je helemaal geweldig vinden zijn ze ook niet weg te slaan als het goed isquote:Op donderdag 19 september 2013 11:00 schreef BRooster het volgende:
[..]
Ik was net bezig met het typen van een verhaal, maar dat is nu dus overbodig.
Ja, want stel hij zou reageren met 'nee, ik zie jou niet op zo'n manier en wil gewoon vrienden blijven.'quote:Op woensdag 18 september 2013 21:38 schreef anaquirin het volgende:
Ik snap dat de directe aanpak het meest duidelijk is, maar voordat je die stap neemt wil je weten of het wederzijds is.
gwn whatsappie sturen, kan ie je ook niet uitlachen tochquote:Op donderdag 19 september 2013 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja, want stel hij zou reageren met 'nee, ik zie jou niet op zo'n manier en wil gewoon vrienden blijven.'
Dan vergaat natuurlijk heel je wereld.
Aldus de grootste happer op negs uit de gymreeks.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja toch? ik bedoel mannen zijn niet zo ingewikkeld te snappen hoor. Als ze je helemaal geweldig vinden zijn ze ook niet weg te slaan als het goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Aldus de grootste happer op negs uit de gymreeks.op R&P ben ik een laidback mannenconnaisseur okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar stel dat hij dan online komt, en er duidelijk een tweede vinkje bij komt - hij heeft em dus gelezen!! - maar hij reageert niet. Wat dan??quote:Op donderdag 19 september 2013 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
gwn whatsappie sturen, kan ie je ook niet uitlachen toch
Ik ben vrouw, maar het bovenstaande geldt ook voor mijquote:Op donderdag 19 september 2013 10:45 schreef misteriks het volgende:
Ik ben zelf het extreem blinde type (plenty of leuke dames hebben zich in het verleden op een gouden schoteltje aangeboden) zonder ik er enig besef van had. Maar, en ik spreek voor mezelf, als ik zelf helemaal geen moeite deed om contact te houden of die signalen op te pikken, was het simpelweg omdat ik geen intresse had. Ik vermoed dat TS in het zelfde schuitje zit
1 keer neuken werkt het best om de spanning uit de lucht te halen.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:46 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik ben vrouw, maar het bovenstaande geldt ook voor mij
Maar ik blijf wel beleefd en zal iemand niet keihard afwijzen of op zijn bek laten gaan.
Ik heb laatst nog te maken gehad met een jongen (ja een jonkie) die hard zijn best deed en achter me aan huppelde, terwijl ik alleen maar "party vrienden" wilde blijven
en op een gegeven moment zei hij tegen mij, dat ik hem telkens het gevoel gaf dat hij niet speciaal was ( WTF
)
Ik ga iemand die niet mijn type is niet neuken, ook niet uit medelijdenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
1 keer neuken werkt het best om de spanning uit de lucht te halen.
Nee inderdaad. Hij neukt jou.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:40 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik ga iemand die niet mijn type is niet neuken, ook niet uit medelijden
Het is zo makkelijk... Waarom zie ik hier altijd topics over?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
"Hoi, zullen we eens een keer daten?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |