quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Hmmm, ik had bij MDMA niet de neiging om meer te nemen.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
soms, als ik veel neem. ook bij coke en speed ja.
Je kent me te goed ondertussen.quote:
nouja, bij een goede pil is het al genoeg.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hmmm, ik had bij MDMA niet de neiging om meer te nemen.
Pil?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja, bij een goede pil is het al genoeg.
Of hij komt wel omhoog, maar dan ben je tegen de tijd dat je thuis komt allebei al aardig vertieft enzo
Bitter meisje is meestal geen pil, en daar had hij het over.quote:
Wacht wat? Nu snap ik het helemaal nietmeer.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Bitter meisje is meestal geen pil, en daar had hij het over.
Communicatiefoutje
Oh, ik dacht pure MDMA.quote:
ach, bindmiddel of geen bindmiddel, maakt niet veel uit toch.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht pure MDMA.
Nee, met XTC sputtert het ook wat tegen soms.
Bij XTC zit er meestal ook speed doorheen. Het is niet alleen een andere vorm.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
ach, bindmiddel of geen bindmiddel, maakt niet veel uit toch.
Met pure M had ik altijd moeite met doseren.Kan ik aan het eind niet meer goed zien zonder hallucinaties en shit.
Dus daarop nooit getest of het nog lukte.
Als je dat in het XTC topic durft te herhalen krijg je van mij een eurkie.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bij XTC zit er meestal ook speed doorheen. Het is niet alleen een andere vorm.
Waar zit dat topic?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je dat in het XTC topic durft te herhalen krijg je van mij een eurkie.
is een urban legend dat er speed in zit. Nouja, bij 99,9% zit het er in elk geval niet in.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Waar zit dat topic?Hebben ze daar XTC die alleen maar uit pure MDMA bestaat?
Wat zit er dan in? Want er zit echt wel een verschil tussen een vloeitje met MDMA of een pilletje XTC.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
is een urban legend dat er speed in zit. Nouja, bij 99,9% zit het er in elk geval niet in.
bindmiddel.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat zit er dan in? Want er zit echt wel een verschil tussen een vloeitje met MDMA of een pilletje XTC.
Laat eens je XTC pillen testen.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat zit er dan in? Want er zit echt wel een verschil tussen een vloeitje met MDMA of een pilletje XTC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |