ja, als je er op tijd bij bent wil terugduwen (dagelijks) wel helpen, maar meestal is het onbegonnen werk en kun je het wel vergeten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef bvw het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een microdermal die er aan het uitgroeien is? Volgens mij is dit bij mij aan de hand want het plaatje is omhoog aan het gaan...
Tja, dal zal ie er over een tijdje wel uitdonderen..quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef bvw het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een microdermal die er aan het uitgroeien is? Volgens mij is dit bij mij aan de hand want het plaatje is omhoog aan het gaan...
Na SSS altijd even schoonspoelen met lauw water.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:41 schreef Take2 het volgende:
ik ben aan het zeezouten omdat ik een vochtboltje bij m'n neuspiercing heb. Maar moet je dat daarna afspoelen of juist niet?
Sommige zijn duidelijk gesneden of hebben een blowout gehad.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef Luna3 het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)ithout-the-gauges-in
Inderdaad, ik heb mijn oren ook gestretcht en bij mij ziet het er echt niet zo verschrikkelijk uit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sommige zijn duidelijk gesneden of hebben een blowout gehad.
Helix = kraakbeen = staat altijd 9 maanden genezing voor.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef Geminiara het volgende:
Helleuw. Ik heb in mei dit jaar mijn helix laten piercen. Ipv een ringetje heb ik een staafje genomen omdat dit volgens die chick sneller zou heelen. Het is nu 6 maanden verder en ik vroeg me af of ik 'm er al uit zou kunnen halen.
Ik heb zelf het idee dat die al heel snel genezen is, want: ik kon er na 3 weken al prima op slapen, er is nooit prut of bloed uitgekomen, nooit ontstoken geweest, doet geen pijn als ik eraan zit of 'm was, en er ook gewoon al een hoop maanden voorbij zijn. :'D wassen doe ik echt maar heel zelden, 1x in de drie weken ofzo.
Wat raden jullie me aan?
Ja, dat heb ik ook al honderd keer gelezen. Maar het kan toch per persoon verschillen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Helix = kraakbeen = staat altijd 9 maanden genezing voor.
Ik heb mijn helix nu al een half jaar, nooit problemen mee gehad totdat ik er een andere piercing in deed.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:49 schreef Geminiara het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al honderd keer gelezen. Maar het kan toch per persoon verschillen?
Probeer het uit dan, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:49 schreef Geminiara het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al honderd keer gelezen. Maar het kan toch per persoon verschillen?
Oké, dan laat ik 'm er toch nog een tijdje inzitten voor de zekerheid..quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Ik heb mijn helix nu al een half jaar, nooit problemen mee gehad totdat ik er een andere piercing in deed.
Ik heb alles gedesinfecteerd maar toch is het gaat irriteren, opzwellen en doet het nu erg pijn.
Dus ik heb mijn oude piercing maar weer in gedaan.
Ah dus het is wel van belang dat ik er meteen een nieuwe in doe? Ik kan biet gewoon mijn piercing eruit halen en zo laten?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Probeer het uit dan, zou ik zeggenik had een genezen conch die ook ging zieken na een nieuw sieraadje. Ik zou je nieuwe sieraadje iig niet te krap pakken.
Ik zou het zelf nooit doen, maar mijn mening is ook maar een mening, dus ben ik voor je gaan zoeken:quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:55 schreef Geminiara het volgende:
Ah dus het is wel van belang dat ik er meteen een nieuwe in doe? Ik kan biet gewoon mijn piercing eruit halen en zo laten?
Kortom: je zit in de verstevigingsperiode. Tuurlijk kun je hem eruit halen, maar de kans bestaat dan dat het gaatje langzaam dichtgaat of dat je dus opnieuw moet gaan piercen, zeker als je je sieraadje langer uitlaat. Zonde toch? Waarom zoek je niet alvast naar een sieraadje dat je mooi lijkt en zorg je er dan voor dat je het ene sieraadje eruithaalt en meteen de volgende erin doet? Lijkt me veel veiligerquote:Genezing
In het begin, na het zetten van de piercing, produceert je lichaam een weefseltunnel rond de piercing en het sieraad. Dit betekent dat je piercing nu eigenlijk nog een open wond is en daardoor erg gevoelig voor infecties. Ieder mens is uniek en daardoor is het moeilijk te voorspellen hoe lang de genezing duurt. Hieronder worden richttijden vermeld.
Oren
6-9 weken
Neus
7-9 weken
Lip
4-6 weken
Kraakbeen (in je oor)
6-9 maanden
Hierna kan je de piercing nog niet uit je lichaam halen. Je krijgt dan de verstevigingperiode. Je lichaam zorgt ervoor dat er weefsellaag op weefsellaag wordt gevormd rond de tunnel, om je piercing permanent te maken. Dit kan 1 tot 3 maanden duren en als je in deze periode het sieraad voor langere periode uitdoet, kan het gaatje dicht groeien.
Ahh dankjewel! Hier heb ik iets aanquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit doen, maar mijn mening is ook maar een mening, dus ben ik voor je gaan zoeken:
[..]
Kortom: je zit in de verstevigingsperiode. Tuurlijk kun je hem eruit halen, maar de kans bestaat dan dat het gaatje langzaam dichtgaat of dat je dus opnieuw moet gaan piercen, zeker als je je sieraadje langer uitlaat. Zonde toch? Waarom zoek je niet alvast naar een sieraadje dat je mooi lijkt en zorg je er dan voor dat je het ene sieraadje eruithaalt en meteen de volgende erin doet? Lijkt me veel veiliger
Ja ze zijn echt stuk voor stuk echt walgelijk. Ongelijk, ontstoken of ingescheurd...bah. Heb nettere gezien ja, gelukkig.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef Luna3 het volgende:
Ik zou dit liever zien gebeuren met een stuk varkenshuid. Wat iets met een lap stof doet zegt niets over wat het met mijn oor/neus/whatever doet.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:57 schreef Chicolate het volgende:
Al wel vaker gepost, maar een repost kan geen kwaad:
Gaat om de hoeveelheid kracht er gezet wordt, en hoe alles naar de kant gedrukt wordt.
https://m.facebook.com/pa(...)id=355351569086&_rdrquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef Luna3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |