Owh.. Bedoelt hij dat?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:56 schreef Mellebast het volgende:
afrijden![]()
![]()
dat doe je met je rijbewijs halen![]()
dat heet grasmaaien
weet ik niet zekerquote:
dat is niet afrijden, maar inkuilenquote:Op woensdag 18 september 2013 14:06 schreef Mellebast het volgende:
[..]
weet ik niet zeker
kan ook zijn dat TS een boer is en graag zijn bijeen verzamelde gras op zown hoop wil gooien en er met de trekker overheen wil rijden om het plat te drukken
oh haha sja die boer'n bun voak nie al te beste te verstoanquote:Op woensdag 18 september 2013 14:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet afrijden, maar inkuilen
Vlaamsquote:
Gras afrijden is gewoon een gangbare agrarische term om een snede gras er van af te halen.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:29 schreef john-hert het volgende:
Het is maaien, ga FOK.be oprichten
Ik heb, zoals mijn username wellicht deed vermoeden, een agrarische achtergrond en ik heb nog nooit iemand gras afrijden horen zeggen.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:44 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[..]
Gras afrijden is gewoon een gangbare agrarische term om een snede gras er van af te halen.
Een gazon dat maai je. Op een weiland ga je het gras afrijden.
in belgie jaquote:Op woensdag 18 september 2013 14:44 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[..]
Gras afrijden is gewoon een gangbare agrarische term om een snede gras er van af te halen.
Een gazon dat maai je. Op een weiland ga je het gras afrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |