SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog steeds even ver maar ik was heerlijk aan het rondkloten in de countrysidequote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog steeds even ver maar ik was heerlijk aan het rondkloten in de countrysideaanhangers droppen als de politie achter je aanzit
Ik om 7 uur dus ik mag nog ff spelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
het is dat ik morgen 6 uur weer op moet anders was ik blijven spelen
de groeten
Ik heb vandaag 4k gemaakt met El Hamdaoui voor de rest niks getrade, want GTAquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:57 schreef Maver24 het volgende:
ik blijf nog 2 uur wakkerprobeer nog wat te dealen. Vandaag 10k winst gemaakt. Het is niet veel maar beter dan niks
15k is nu de laagste BIN. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel duurder hij nog gaat worden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:58 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 wat is de prijs van Fidel M ong?
Ik gok op 30kquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
15k is nu de laagste BIN. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel duurder hij nog gaat worden.
Is hij altijd rond de 15k of is hij nu juist iets duurder?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
15k is nu de laagste BIN. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel duurder hij nog gaat worden.
Dat was hij een paar dagen geleden ook al dacht ik. Maar ik ken de prijzen van de echt dure silvers nog niet zo goed.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is hij altijd rond de 15k of is hij nu juist iets duurder?
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was hij een paar dagen geleden ook al dacht ik. Maar ik ken de prijzen van de echt dure silvers nog niet zo goed.
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:04 schreef ThadCastle het volgende:
Je kunt consumables niet naar je trade pile sturen
ohja ik ook.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ik dat probeer, geeft hij error en moet ik refreshen
Nicequote:Op woensdag 18 september 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets wordt het
Met natuurlijk nog Perea
6k. Nu is hij 15kquote:Op woensdag 18 september 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Hoeveel betaald voor Riascos?
Ziek. Volgens mij zitten die Colombianen door de hype al snel op hun top en zakken ze straks gewoon. 15k lijkt me toch wel de max voor hem eigenlijk..maarja..pace, allround en 4* is ook wel weer erg nice..en genoeg link-opties.quote:
Ja ik heb geen idee wat zijn prijs gaat worden.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziek. Volgens mij zitten die Colombianen door de hype al snel op hun top en zakken ze straks gewoon. 15k lijkt me toch wel de max voor hem eigenlijk..maarja..pace, allround en 4* is ook wel weer erg nice..en genoeg link-opties.
Ik gok op 19k bij de release en dan zakt hij snel naar 11-12k.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee wat zijn prijs gaat worden.
Zelfde met Quintero, blijft rond de 10k gok ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik gok op 19k bij de release en dan zakt hij snel naar 11-12k.
Tja ik twijfel ook over Morais.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zelfde met Quintero, blijft rond de 10k gok ik.
Morais heeft 5* skill toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja ik twijfel ook over Morais.
quote:
Daarom, dat wordt weer een dure. En Brazilianen zijn sowieso veel populairder.quote:
In FIFA 12 was hij in het begin 10-11k. Toen pikte ik hem ook een paar keer heel goedkoop op.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jap maar hij was volgens mij andere jaren ook nooit zo duur.
En in FIFA12 was alles veel goedkoper. 19k it is.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FIFA 12 was hij in het begin 10-11k. Toen pikte ik hem ook een paar keer heel goedkoop op.
El Shaa was bijna 100k op zijn hoogtepunt en Maikon Leite 150k.. misschien wel meer. Dit wilde ik nog even zeggen gr grquote:Op woensdag 18 september 2013 00:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En in FIFA12 was alles veel goedkoper. 19k it is.
DSquote:Op woensdag 18 september 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
El Shaa was bijna 100k op zijn hoogtepunt en Maikon Leite 150k.. misschien wel meer. Dit wilde ik nog even zeggen gr gr
nuniemeerquote:
Bidding war zal wel rond de 35 eindigen gok ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoopste bin is 37,5k
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bidding war zal wel rond de 35 eindigen gok ik.![]()
5691 meer dan ikquote:
Ninja editquote:Op woensdag 18 september 2013 00:40 schreef Maver24 het volgende:
hoe duur denken jullie dat Nani gaat zijn.
Bij release 80k?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:40 schreef Maver24 het volgende:
hoe duur denken jullie dat Nani gaat zijn. hij is ook wel een leuke speler om te hebben
Hij is zijn pace kwijt, dus ik denk wat minder.quote:
Nee, zo zit de FIFA-community niet in elkaar.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is zijn pace kwijt, dus ik denk wat minder.
Hoeveel pees?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is zijn pace kwijt, dus ik denk wat minder.
Navas, want hij heeft pace en is hoger rated.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:44 schreef Maver24 het volgende:
ik twijfel nu even of ik Navas ga halen of Nani. Navas heeft wel veel meer pace en is hoger rated maar ja Nani heeft 5 * skills
83, volgens mij nu evenveel als Ben Arfa en die was vorig jaar al heel snel rond de 5K.quote:
Dat wordt Nani nooitquote:Op woensdag 18 september 2013 00:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
83, volgens mij nu evenveel als Ben Arfa en die was vorig jaar al heel snel rond de 5K.
hij wordt wel populair want hij is een RM en kan je Ronaldo LM/LW zettenquote:Op woensdag 18 september 2013 00:48 schreef dion_v_k het volgende:
Wel een flinke downgrade zeg.. Ik zeg 50k bij release, langzaam zakkend naar 30k
Ja want iedereen gaat Ronaldo kopen.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hij wordt wel populair want hij is een RM en kan je Ronaldo LM/LW zetten
Moeilijk voor te stellen inderdaad, alleen lijkt hij kwa stats erg veel op de Ben Arfa van FUT 13. En die was op een gegeven moment ook niks meer waard vanwege de pace.quote:
of Danny op LWquote:Op woensdag 18 september 2013 00:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja want iedereen gaat Ronaldo kopen.
Alle SMLENOmensen liggen al in bed. Valt geen winst meer te behalen nu.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:52 schreef Zhano het volgende:
Ik ben echt slecht in 59th minute, en mijn normale trucjes lukken ook niet
Nee joh, die is prima. Kanu, Felipe en Rodnei voor CB.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:52 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik straks toch al mooi toernooitjes mee spelen, nu wacht ik nog op een goedkope Morais/Elton, Kelvin en eventueel Wellington Silva.
Verdediging moet ik even kijken want die is dit jaar gewoon poep bij de Braziliaanse silvers.
Die Ramon lijkt me toch beter, schijnt 4* skill te hebben. Enige wat telt in een Brasilver teamquote:Op woensdag 18 september 2013 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, die is prima. Kanu, Felipe en Rodnei voor CB.
LB lijkt Adi ( http://www.futhead.com/14/players/4186/adi/ ) me echt heel goed. Hij is 36 jaar oud trouwens, maar verdedigend echt heel goed, prima pace en med/med.
RB heb je meerdere opties, maar Faggy Fagner lijkt me de beste (ook med/med): http://www.futhead.com/14/players/5219/fagner/
die zit er niet meer inquote:Op woensdag 18 september 2013 01:04 schreef dion_v_k het volgende:
Waar is die andere LB eigenlijk met 5* skill? Azevedo ofzoiets?
Later van Persie in de spitsquote:Op woensdag 18 september 2013 01:07 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
dit moet mijn start team gaan worden
Márcio Azevedo zit bij Metallistquote:Op woensdag 18 september 2013 01:04 schreef dion_v_k het volgende:
Waar is die andere LB eigenlijk met 5* skill? Azevedo ofzoiets?
Jij weet nu al wat je krijgt?quote:Op woensdag 18 september 2013 01:10 schreef gazhims3lv het volgende:
Zodra de daily gifts er zijn hoef ik nog maar 25k om mijn team volledig te maken
trustequote:Op woensdag 18 september 2013 01:17 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga pitten, morgen maar weer wat Wallysonnetjes oppikken voor 400c![]()
![]()
Nee, maar moet nog maar 1k ofzo voor De Rossi dat moet vast lukkenquote:
Waarom De Rossiquote:Op woensdag 18 september 2013 01:21 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Nee, maar moet nog maar 1k ofzo voor De Rossi dat moet vast lukken
Hoeveel accounts heb je dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 01:21 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Nee, maar moet nog maar 1k ofzo voor De Rossi dat moet vast lukken
Aint nobody got time for thatquote:Op woensdag 18 september 2013 01:23 schreef poker4lifee het volgende:
vbjea09gh0hajfih
echt als iemand toevallig naar een coop game op zoek is op pc: bloody trapland
kan met 4 man tegelijkertijd, platform game. lachen maar ook frustrerend want super moeilijk
De Rossi, omdat beste italiaanse CDMquote:
Hernanes is ieder jaar fucking goed.quote:Op woensdag 18 september 2013 01:38 schreef Maver24 het volgende:
weet je wie mij ook echt geniaal goed lijkt dit jaar, Hernanes, wat een stats heeft hij zeg
indrukwekkende statsquote:Op woensdag 18 september 2013 01:39 schreef gazhims3lv het volgende:
En hierom natuurlijk:
[ afbeelding ]
Zou hem eigenlijk vandaag kijken, maar kwam er niet van..zsm even checken ja. Kijk al lang uit naar die filmquote:Op woensdag 18 september 2013 01:39 schreef Hoogstaande het volgende:
This is the End is echt een hele toffe film![]()
Al gekeken Tim?
quote:Op woensdag 18 september 2013 01:40 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik momenteel.. moet alleen Lucas, Balotelli en De Rossi dus nog
Alleen om je daily gifts te openen zekerquote:
Dat is meer toeval.quote:Op woensdag 18 september 2013 01:58 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Alleen om je daily gifts te openen zeker
omgekut?quote:
En medium/high work-rates ipv high/highquote:Op woensdag 18 september 2013 01:39 schreef gazhims3lv het volgende:
En hierom natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ik check nog even of er nog iets te halen valt qua trading en anders ga ik ook maar eens vroeg slapen.quote:Op woensdag 18 september 2013 02:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Twee silver gift packs en een bronze pack.
Waardeloos.
Dan maar tukken.
Ge-freeroamed.... Heb die hele Trevor nog niet eens gezienquote:Op woensdag 18 september 2013 01:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is meer toeval.
[..]
omgekut?
Aha.quote:Op woensdag 18 september 2013 02:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ge-freeroamed.... Heb die hele Trevor nog niet eens gezien
Check futwiz..daar kan zoeken op perfect linkquote:Op woensdag 18 september 2013 02:09 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand een goede perfecte link tussen een zilveren linksback en CDM (voor 4231) ?
Dus zoiets als Martins Indi - Vormer, maar dan wel goed (sorry Feyenoorders)
Ik heb 2 minuten terug toevallig voor het eerst in maanden tijd m'n verwarming aangezet.quote:Op woensdag 18 september 2013 02:13 schreef Zhano het volgende:
Het is gewoon 18 graden in mn huis (redelijk koud dus imho) en ik had het niet eens door
Alsof jij nog niet genoeg coins hebtquote:Op woensdag 18 september 2013 02:13 schreef gazhims3lv het volgende:
De gifts van vandaag hebben me in totaal 9k opgeleverd![]()
PS3quote:Op woensdag 18 september 2013 02:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alsof jij nog niet genoeg coins hebtZit jij trouwens of PS3 of Xbox?
Ik kruip gewoon lekker in mn bed. Heb een nieuwe tactiek voor het traden: Ik ga een team maken. Met het maken van een team ben ik altijd op zoek naar de cheapste etc, dus daar maak ik normaal wel winst mee...quote:Op woensdag 18 september 2013 02:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb 2 minuten terug toevallig voor het eerst in maanden tijd m'n verwarming aangezet.Het is hier ook echt koud.
Dat heb ik ook altijd.. koop ik een team, verkoop ik het altijd met winstquote:Op woensdag 18 september 2013 02:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik kruip gewoon lekker in mn bed. Heb een nieuwe tactiek voor het traden: Ik ga een team maken. Met het maken van een team ben ik altijd op zoek naar de cheapste etc, dus daar maak ik normaal wel winst mee...
Jij bent maar fanatiek de laatste tijjdquote:Op woensdag 18 september 2013 02:34 schreef gazhims3lv het volgende:
Bijna vergeten dat ik nog een kraslot had met 20 euro erop.. die maar even omruilen voor een PSN kaartje voor pakjes
Kga voor de 10mil en dan verkoop ik het voor 1000 euroquote:Op woensdag 18 september 2013 02:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij bent maar fanatiek de laatste tijjd
Ja, ik deed met golds.. niet te veel pagina's dus deed 8k tot het aantal coins dat je hadquote:Op woensdag 18 september 2013 02:45 schreef Zhano het volgende:
gaz, jij deed ook 59th minute toch? Tot hoeveel moet je het aantal pagina's ongeveer limiten?
?quote:
Travorquote:
Ja maar travor is een baasquote:
quote:
Daarom 3412 of 352 als die dit jaar weer te goed isquote:Op woensdag 18 september 2013 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Er is gewoon serieus maar 1 fatsoenlijke LB in de Serie A
Ik kreeg Konko in mijn starters pack, en die wil ik graag gebruiken. Daarom dus maar een 4-mans verdediging.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daarom 3412 of 352 als die dit jaar weer te goed is
Die italiaan uit Russian leaugequote:Op woensdag 18 september 2013 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kreeg Konko in mijn starters pack, en die wil ik graag gebruiken. Daarom dus maar een 4-mans verdediging.
Da's best een aardige optie ja. Moet ik alleen wel Driesje Mertens vervangen voor een Italiaanse LM.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die italiaan uit Russian leauge
Of een 433 standaard maken met een italiaan op CMquote:Op woensdag 18 september 2013 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's best een aardige optie ja. Moet ik alleen wel Driesje Mertens vervangen voor een Italiaanse LM.
Ik had Konko, Urby, Hamsik en Higuain in mijn start packs. De enige optie om die 4 goed te combineren in een team is in 451. Daar komt bij dat de Serie A niet echt heel veel goede LW/RW's heeft. En vorig jaar kon ik met 451 aardig uit de voeten, dus nog maar eens proberenquote:Op woensdag 18 september 2013 08:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of een 433 standaard maken met een italiaan op CM
*Kuch* 4222 *kuch*quote:Op woensdag 18 september 2013 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had Konko, Urby, Hamsik en Higuain in mijn start packs. De enige optie om die 4 goed te combineren in een team is in 451. Daar komt bij dat de Serie A niet echt heel veel goede LW/RW's heeft. En vorig jaar kon ik met 451 aardig uit de voeten, dus nog maar eens proberen
Niet bang zijn potsie het is maar een spelletjequote:Op woensdag 18 september 2013 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met Hamsik weer niet handig, ben ik bang...
quote:Op woensdag 18 september 2013 09:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet bang zijn potsie het is maar een spelletje
Ik had gister 2x 2500 en 2x een bronze gift pack vandaag weet ik het nog niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
2x een silver gift pack, 1x een gold gift pack met daarin De Bruyne. Not bad.
Mertens is sowieso kut op LMquote:Op woensdag 18 september 2013 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's best een aardige optie ja. Moet ik alleen wel Driesje Mertens vervangen voor een Italiaanse LM.
Heb je je Jara al verkocht?quote:Op woensdag 18 september 2013 09:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mertens is sowieso kut op LM
(in b4 mensen deze post fixen en "op LM" weghalen)
3.5k, 2k winstquote:Op woensdag 18 september 2013 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je je Jara al verkocht?
Ik heb God of War 3, GTA 4 en Darksiders ingeleverd (eigenlijk bij elkaar twv 40 euro terwijl maar 30 nodig was, maar had geen goedkopere spellen meer)quote:Op woensdag 18 september 2013 09:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Ruilt iemand wel eens games om bij Gamemania? Denk dat ik maar een paar oude games ga inwisselen bij de pre-order actie. 3 games inleveren en dan kost fifa nog 30 euro. Waarschijnlijk kan je de games individueel voor meer verkopen op marktplaats maar daar ben ik te lui voor...
Op de Xbox kun je hem vaak voor minder dan 1k oppikkenquote:Op woensdag 18 september 2013 09:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi dealtje zo. Ik bewaar hem nog ff, want krijg er nu maar 2,5k voor
Ook dom van die gast om hem er gelijk 3x op te zetten. Als hij ze stuk voor stuk (achter elkaar) erop zet, verkopen ze veel snellerquote:Op woensdag 18 september 2013 09:36 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren was hij nog 4k. Nu had iemand hem er 3 of 4 keer voor 3k opgezet. Heb ik dan ook maar gedaan
Ik weet niet wie het is, maar ik denk iemand van ons. Nederlandse clubnaam iigquote:Op woensdag 18 september 2013 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dom van die gast om hem er gelijk 3x op te zetten. Als hij ze stuk voor stuk (achter elkaar) erop zet, verkopen ze veel sneller
Ik heb er vast een streep doorheen gezet. Te duur voor nu. Mijn Eredivisie-team is bijna af, met de volgende namen:quote:Op woensdag 18 september 2013 09:38 schreef v0lt026 het volgende:
Die prijzen van V Aanholt en Piazon schieten ook lekker omhoog zeg
Ik heb hier:quote:Op woensdag 18 september 2013 09:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb God of War 3, GTA 4 en Darksiders ingeleverd (eigenlijk bij elkaar twv 40 euro terwijl maar 30 nodig was, maar had geen goedkopere spellen meer)
De vorige keer dat ik die wilde inruilen kreeg ik er 1 cent voorquote:Op woensdag 18 september 2013 09:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb hier:
Dirt 3 - 19,95
CoD MW2 - 9,95
Forza 3 - 4,95
Heb ook nog Fifa 12 hier liggen maar volgens mij hoorde ik ergens dat ze die niet accepteren.
Maar die andere games zouden ze wel accepteren?quote:Op woensdag 18 september 2013 09:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik die wilde inruilen kreeg ik er 1 cent voor. Accepteren ze denk ik ook niet. Fifa 13 wel als je er vroeg bij bent, maar zal nu ook wel niet meer zijn.
Lijkt me wel, zolang er geen krasjes op zitten en het geen import spellen zijn (ze weigerden bij mij God of War Collection omdat het blijkbaar de import versie uit USA was)quote:Op woensdag 18 september 2013 09:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar die andere games zouden ze wel accepteren?
Dat lijkt me nu niet slim.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gewoon een silverpack openen met mijn laatste coins.
en en en ?quote:Op woensdag 18 september 2013 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gewoon een silverpack openen met mijn laatste coins.
Agh ik ben toch met GTA bezig en ik koop wel wat FIFA coins.quote:
Mijn sugardaddy heef ¤50 betaald voor 120kquote:Op woensdag 18 september 2013 09:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik ben toch met GTA bezig en ik koop wel wat FIFA coins.
quote:Op woensdag 18 september 2013 09:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn sugardaddy heef ¤50 betaald voor 120k
Je weet dat sugardaddy een seksuele lading heeft.. misschien even een andere nickname bedenken.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn sugardaddy heef ¤50 betaald voor 120k
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 18-09-2013 om 00:03:46Reminder: buying or selling FIFA Ultimate Team coins is against our Rules of Conduct http://t.co/Wlzrm4gFvX and can result in an Origin ban. reageer retweet
Het is wat het is, je kan er wel een andere naam aan geven maar dat veranderd er niets aan.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je weet dat sugardaddy een seksuele lading heeft.. misschien even een andere nickname bedenken.
Daar raakt dreetje alleen maar opgewonden van.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je weet dat sugardaddy een seksuele lading heeft.. misschien even een andere nickname bedenken.
Geef jij Dreetje aan?quote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef Fuszy het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 18-09-2013 om 00:03:46Reminder: buying or selling FIFA Ultimate Team coins is against our Rules of Conduct http://t.co/Wlzrm4gFvX and can result in an Origin ban. reageer retweet
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is wat het is, je kan er wel een andere naam aan geven maar dat veranderd er niets aan.
Johquote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
ik vind het wel beter. vraag me alleen af hoe ze dat gaan controleren. stel dat ik van iemand coins krijg dan is het toch een ander verhaalquote:Op woensdag 18 september 2013 10:02 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon bannen. Ook als je extreme packluck hebt -> cheatsquote:Op woensdag 18 september 2013 10:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik vind het wel beter. vraag me alleen af hoe ze dat gaan controleren. stel dat ik van iemand coins krijg dan is het toch een ander verhaal
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon bannen. Ook als je extreme packluck hebt -> cheats
Gewoon wegquote:Op woensdag 18 september 2013 10:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon bannen. Ook als je extreme packluck hebt -> cheats
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:01 schreef Maoist het volgende:
Ligt het speltempo van FUT nou lager dan vorig jaar?
Sorry dat we niet reageren binnen 9 minuten, mr. Zedong fan.quote:
Maar ik wil het graag wetenquote:Op woensdag 18 september 2013 10:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry dat we niet reageren binnen 9 minuten, mr. Zedong fan.
Ik zit nog wel bij KPN 15 MB downloadsnelheidquote:Op woensdag 18 september 2013 10:22 schreef WezepAFCA het volgende:
Eindelijk na meer dan een jaar ongemakken met online gamen hebben mijn ouders besloten weer over te stappen naar UPC. Bye bye KPN hallo FUT 14
Die hebben wij dus niet bij ons huisquote:
heb jij geen kabelquote:Op woensdag 18 september 2013 10:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die hebben wij dus niet bij ons huis
Kost ook 3000-4000 euro om die aan te leggen
In de straat ligt sowieso een kabel maar of die is doorgelust naar je huis is een andere vraag.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb jij geen kabel![]()
![]()
. hoe kan dat dan. ieder huishouden heeft toch een kabel aansluiting
De downloadsnelheid is inderdaad heerlijk, maar ik kan geen normaal potje fifa spelen, telkens disconnected van Xbox Live door firewalls in mediabox van KPN. Ze weten van het probleem maar doen er niets aan.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zit nog wel bij KPN 15 MB downloadsnelheid
5 of 6 jaar geleden hebben we eigen huis laten bouwen en daar lag dus geen kabel, omdat daar eerst geen huis stond.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb jij geen kabel![]()
![]()
. hoe kan dat dan. ieder huishouden heeft toch een kabel aansluiting
Bij ons dus nietquote:Op woensdag 18 september 2013 10:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In de straat ligt sowieso een kabel maar of die is doorgelust naar je huis is een andere vraag.
9 van de 10 keer doet de gemeente dit gewoon gratis.
hoe kijk jij tv dan ?quote:Op woensdag 18 september 2013 10:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
5 of 6 jaar geleden hebben we eigen huis laten bouwen en daar lag dus geen kabel, omdat daar eerst geen huis stond.
digitenne?quote:Op woensdag 18 september 2013 10:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eerst schotel en nu via KPN dan hoef je geen kabel.
inloggen op de console met dat account en dan daar unlockenquote:Op woensdag 18 september 2013 10:54 schreef hafcfan het volgende:
Mijn account is locked, omdat ik de vraag niet meer wist. Hoe kan ik er weer inkomen?
Thanx. Gelukt.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
inloggen op de console met dat account en dan daar unlocken
Hahahahahahahahahaquote:Op woensdag 18 september 2013 11:02 schreef wonton het volgende:
kuuuuut. OV kwijt. Hoelang duurt zo'n aanvraag voor een nieuwe?
De bronze fitnesses gaan zelden weg voor 150.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:10 schreef DuTank het volgende:
Lekker die autobuyers op de contracten en de fitness kaarten ook
Op elke kaart is 150 geboden. Echt letterlijk elke kaart.
kan je daar nou echt winst op maken op dat soort dingen, kopen voor 150 en verkopen voor 200. Meer zie ik er toch niet inquote:Op woensdag 18 september 2013 11:10 schreef DuTank het volgende:
Lekker die autobuyers op de contracten en de fitness kaarten ook
Op elke kaart is 150 geboden. Echt letterlijk elke kaart.
natuurlijkquote:Op woensdag 18 september 2013 10:59 schreef Djeetje het volgende:
Kijken jullie trouwens al die stukjes voor een missie en na een missie ?
Ja, maar die autobuyers pakken al genoeg op spelers, dus van de rest stacken ze gewoon enorm veel fitness en contract-kaarten, zodat ze die later (als het spel bezig is) voor 300-400 per stuk kwijt kunnen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
kan je daar nou echt winst op maken op dat soort dingen, kopen voor 150 en verkopen voor 200. Meer zie ik er toch niet in
quote:Op woensdag 18 september 2013 11:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
natuurlijkdie vormen het hele verhaal
Ik heb ook best wel lopen zoeken. Ook niks. Ik hoop alleen wel dat Van der Wiel nog gaat stijgenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:19 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nog geen deals gevonden deze ochtend. het is erg rustig op de markt
ik wil helemaal niet snel klaar zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 11:21 schreef wonton het volgende:
[..]Ik heb het gevoel dat we hier in een competitie zitten van wie er als eerst klaar is. Ik doe gewoon rustig aan. Ben nu taxichauffeur met die neger. Even 10k sparen en dan oorbellen kopen
ja die is gewoon hetzelfde geblevenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb ook best wel lopen zoeken. Ook niks. Ik hoop alleen wel dat Van der Wiel nog gaat stijgen
Ik heb tot nu toe 4 spelers gekocht: Adomah, Fred, Boerrigter/paard.gif en Antonio voor in totaal 4.9k. Ik zie trouwens dat de prijzen van bronzes ook al stijgenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb ook best wel lopen zoeken. Ook niks. Ik hoop alleen wel dat Van der Wiel nog gaat stijgen
hoeveel winst denk je er op te kunnen maken ?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe 4 spelers gekocht: Adomah, Fred, Boerrigter/paard.gif en Antonio voor in totaal 4.9k. Ik zie trouwens dat de prijzen van bronzes ook al stijgen
lekker buggies jatten en rondcrossen in de bergenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:22 schreef Maver24 het volgende:
Als ik vanmiddag de game binnen heb ga ik eerst lekker de boel verkennen en een beetje vrij rondrijden enzo. GTA in 1 ruk uitspelen is niet tof
quote:Op woensdag 18 september 2013 11:21 schreef wonton het volgende:
[..]Ik heb het gevoel dat we hier in een competitie zitten van wie er als eerst klaar is. Ik doe gewoon rustig aan. Ben nu taxichauffeur met die neger. Even 10k sparen en dan oorbellen kopen
Fred ging voor 1.7k, Adomah 1.4k en die andere 2 zijn nog niet verkocht.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoeveel winst denk je er op te kunnen maken ?
Probeer je combo zo hoog mogelijk op te bouwen dus op tijd stoppen met schieten en wachten op de volgende targetquote:Op woensdag 18 september 2013 11:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind die shooting range nog best kut om gold te halen
Ik had niet door dat ik ook andere wapens kon pakkenquote:Op woensdag 18 september 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Probeer je combo zo hoog mogelijk op te bouwen dus op tijd stoppen met schieten en wachten op de volgende target
Ik zit een beetje te ver weg van de TV om dat kleine witte kut stipje te zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Probeer je combo zo hoog mogelijk op te bouwen dus op tijd stoppen met schieten en wachten op de volgende target
Yupquote:Op woensdag 18 september 2013 11:58 schreef Djeetje het volgende:
Je kan toch ook meer geld krijgen met die kleine overvalletjes ?
Wat voor kleine overvalletjes?quote:Op woensdag 18 september 2013 11:58 schreef Djeetje het volgende:
Je kan toch ook meer geld krijgen met die kleine overvalletjes ?
Winkels overvallenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat voor kleine overvalletjes?
Tankstations enzo kun je gewoon overvallen door je pistool te trekken en op de eigenaar te mikkenquote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tankstations enzo kun je gewoon overvallen door je pistool te trekken en op de eigenaar te mikken
Ja dat weet ik, maar wat moet je doen om er meer geld mee te verdienen dan normaal ?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tankstations enzo kun je gewoon overvallen door je pistool te trekken en op de eigenaar te mikken
Ik weet niet of je er nog meer geld mee kan verdienen. Bedrag lijkt me random eigenlijkquote:Op woensdag 18 september 2013 12:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar wat moet je doen om er meer geld mee te verdienen dan normaal ?
oh shit, straks allemaal geweld in dudeweiser townquote:Op woensdag 18 september 2013 12:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Gister de 24/7 overvallen, eigenaar in zijn nek schieten en daarna zijn auto jatten. GTA
Die missies zijn best lastigquote:Op woensdag 18 september 2013 12:04 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil vandaag een geld wagen overvallen
daarom is GTA er juist, zodat ik het niet in het echt hoef te doenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oh shit, straks allemaal geweld in dudeweiser town
Zijn daar missies voor dan ?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die missies zijn best lastig
Zag je ook nog een klein menneke rondlopen die op zoek was naar een blik Monster?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:08 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ging SMLENO'en in de Albert Hein op het station en pikte een kaasbroodje op voor ¤1,50.
Je moet die achterdeur open schieten of blazen met C4 het geld pakken en dan van de politie ontsnappen is mij nog niet geluktquote:Op woensdag 18 september 2013 12:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zijn daar missies voor dan ?
Het is toch gewoon dat ding kapen en proberen open te krijgen
Ik was gisteren in de Jumbo en ze hadden Doritos in de aanbieding, 2 zakken voor ¤1,70quote:Op woensdag 18 september 2013 12:08 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik ging SMLENO'en in de Albert Hein op het station en pikte een kaasbroodje op voor ¤1,50.
Goede steal heb je nog winst gemaakt op die zakken Doritos?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de Jumbo en ze hadden Doritos in de aanbieding, 2 zakken voor ¤1,70
Openschieten met een pistool of RPG ?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet die achterdeur open schieten of blazen met C4 het geld pakken en dan van de politie ontsnappen is mij nog niet gelukt
Nee, ik heb zonet wel winst gemaakt op Antonio die voor 4.5k verkocht. Boerrigter staat er nog op voor 3k BIN.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede steal heb je nog winst gemaakt op die zakken Doritos?
met je vuisten natuurlijkquote:Op woensdag 18 september 2013 12:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Openschieten met een pistool of RPG ?
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb zonet wel winst gemaakt op Antonio die voor 4.5k verkocht. Boerrigter staat er nog op voor 3k BIN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |