SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog steeds even ver maar ik was heerlijk aan het rondkloten in de countrysidequote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog steeds even ver maar ik was heerlijk aan het rondkloten in de countrysideaanhangers droppen als de politie achter je aanzit
Ik om 7 uur dus ik mag nog ff spelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
het is dat ik morgen 6 uur weer op moet anders was ik blijven spelen
de groeten
Ik heb vandaag 4k gemaakt met El Hamdaoui voor de rest niks getrade, want GTAquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:57 schreef Maver24 het volgende:
ik blijf nog 2 uur wakkerprobeer nog wat te dealen. Vandaag 10k winst gemaakt. Het is niet veel maar beter dan niks
15k is nu de laagste BIN. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel duurder hij nog gaat worden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:58 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 wat is de prijs van Fidel M ong?
Ik gok op 30kquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
15k is nu de laagste BIN. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel duurder hij nog gaat worden.
Is hij altijd rond de 15k of is hij nu juist iets duurder?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
15k is nu de laagste BIN. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel duurder hij nog gaat worden.
Dat was hij een paar dagen geleden ook al dacht ik. Maar ik ken de prijzen van de echt dure silvers nog niet zo goed.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is hij altijd rond de 15k of is hij nu juist iets duurder?
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was hij een paar dagen geleden ook al dacht ik. Maar ik ken de prijzen van de echt dure silvers nog niet zo goed.
quote:Op woensdag 18 september 2013 00:04 schreef ThadCastle het volgende:
Je kunt consumables niet naar je trade pile sturen
ohja ik ook.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ik dat probeer, geeft hij error en moet ik refreshen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |