Als hij eerst nog een heel nieuw personage moet gaan bedenken, kan dat wel een jaar of twee langer gaan duren, vermoed ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:04 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
nee ik wil dat zijn nieuwe boek uitkomt!
Beter schiet hij gewoon op met schrijvenquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:55 schreef DaMart het volgende:
Iemand die een rol wil in het nieuwe boek?
[..]
Dit slaat werkelijk alles......quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:55 schreef DaMart het volgende:
Iemand die een rol wil in het nieuwe boek?
[..]
Dat is iets wat hij nooit zal doen. Alle rotzooi eromheen vind hij volgensmij een stuk leuker dan daadwerkelijk schrijvenquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:40 schreef Bijna het volgende:
[..]
Beter schiet hij gewoon op met schrijven.
Bij iedere kick denk ik dat er nieuws Isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:08 schreef Norrage het volgende:
Zo boeken eindelijk uit. Vooral Feast of Crows heeft me bijna een jaar gekost
Dance With Dragons was weer uitermate goed, zeker de laatste 500 pagina'sVrij veel cliffhangers nu....
gewoon nog even twee jaar wachtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij iedere kick denk ik dat er nieuws Is
Deze houding had meneer Martin ook al voordat de serie er was. Toen waren het vooral nevenverhaaltjes schrijven en conferenties die hij leuk vond. Hij wil die serie gewoon niet afmaken heb ik het ideequote:Op zondag 20 juli 2014 14:59 schreef deedeetee het volgende:
fan's kunnen oprotten
Film maken is vast veel leuker en levert meer op
hoho, ik had het over nieuws, niet dat het boek af zou zijn. Over twee jaar zal hij wel een keertje toegeven dat hij er helemaal geen zin meer in heeft, of dat hij door een beroerte niet meer kan schrijven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
2 jaar nog maar denk je ?????
Optimist
Of gewoon een trailer voor het nieuwe GoT seizoen...quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op zijn officiële twitter-kanaal is er een 12-daagse serie, die aftelt naar de eerste dag van winter. Gaan wel wat geruchten dat het kan eindigen met een release datum.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op zijn officiële twitter-kanaal is er een 12-daagse serie, die aftelt naar de eerste dag van winter. Gaan wel wat geruchten dat het kan eindigen met een release datum.
Van wat ??? De volgende zielige filmserie ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Yepquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Of gewoon een trailer voor het nieuwe GoT seizoen...
twitter:GRRMspeaking twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 22:34:57#12DaysofWesteros is NOT a countdown to the release of WoW, we're sorry for those of you who were misled, just spreading Christmas Cheer
reageer retweet
surprise surprisequote:Op zaterdag 13 december 2014 11:30 schreef DestroyerPiet het volgende:
Balen toch geen countdown naar de release datum van het nieuwe boektwitter:GRRMspeaking twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 22:34:57#12DaysofWesteros is NOT a countdown to the release of WoW, we're sorry for those of you who were misled, just spreading Christmas Cheer
reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:30 schreef DestroyerPiet het volgende:
Balen toch geen countdown naar de release datum van het nieuwe boektwitter:GRRMspeaking twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 22:34:57#12DaysofWesteros is NOT a countdown to the release of WoW, we're sorry for those of you who were misled, just spreading Christmas Cheer
reageer retweet
Denk idd dat we eerder te ontknoping van ADoS te zien krijgen dan dat we hem lezenquote:
Kerel gaat dood voordat hij het afmaakt. Maar d&d weten t einde maar zullen het verpesten want seriequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |