Same here, maar hij mag dan wel eens even door gaan schrijven..quote:Op zondag 23 maart 2014 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga het pas lezen wanneer het boek uit is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dit hoofdstuk heeft hij twaalf keer moeten herzien?!?!
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:48 schreef Nagil het volgende:
Dat Tyrion hoofdstuk was nog goed te pruimen, maar dit nieuwe Arya hoofdstuk is echt huiveringwekkend slecht en laat zien wat voor smerig vies oud mannetje GRRM wel niet is. Geen plotvooruitgang en deOh god zo maar lezen. Wss wilde de uitgever alle hardcore seksscènes eruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dit hoofdstuk heeft hij twaalf keer moeten herzien?!?!![]()
Ik probeer hem ook te lezen, de server is alleen aan het rokenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh god zo maar lezen. Wss wilde de uitgever alle hardcore seksscènes eruit
Snap het niet, ik zie alleen een journal. Geen chapter?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:48 schreef Nagil het volgende:
Dat Tyrion hoofdstuk was nog goed te pruimen, maar dit nieuwe Arya hoofdstuk is echt huiveringwekkend slecht en laat zien wat voor smerig vies oud mannetje GRRM wel niet is. Geen plotvooruitgang en deAh, en je had zeker geen problemen mee toen Drogo Dany meerdere keren alle hoeken van zijn tent liet zien op haar 13e? Of dat Arya op haar 11e al mensen vermoordt? Dit is een wereld waar je op je 15e al bij de Kings Guard mag. In de middeleeuwen en andere culturen was/is het trouwens niet veel anders. Als een meisje menstrueerde werd ze "vrouw".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dit hoofdstuk heeft hij twaalf keer moeten herzien?!?!
Overigens is Arya waarschijnlijk 12 in WOW.
[ Bericht 6% gewijzigd door eQuaL op 27-03-2014 20:33:25 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik ben altijd een fel voorstander van de 5-year-gap geweest. Dan was ook het hele verhaal van Arya wat geloofwaardig geweest, in mijn ogen een slechte zet van GRRM.
Dit allemaal daargelaten, het was gewoon een slecht geschreven hoofdstuk en weer het zoveelste Arya-heeft-een-ander-gezicht verhaaltje wat we inmiddels wel kennen en het plot niet op gang helpt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:43 schreef Nagil het volgende:
Ja, daar had ik ook problemen mee. Arya zegt overigens duidelijk in dit hoofdstuk dat ze nog niet gemenstrueerd heeft. Wat voor mij het zo walgelijk maakte was dat eenAgosie kun je er niet zo goed meer tegen jongen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik ben altijd een fel voorstander van de 5-year-gap geweest. Dan was ook het hele verhaal van Arya wat geloofwaardig geweest, in mijn ogen een slechte zet van GRRM.
Dit allemaal daargelaten, het was gewoon een slecht geschreven hoofdstuk en weer het zoveelste Arya-heeft-een-ander-gezicht verhaaltje wat we inmiddels wel kennen en het plot niet op gang helpt.
Blijkbaar niet, aangezien je de schrijver een "smerig vies oud mannetje" noemt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:50 schreef Nagil het volgende:
Kan er prima tegen, maak je over mij maar geen zorgen
Dat is hij ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:56 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, aangezien je de schrijver een "smerig vies oud mannetje" noemt.
quote:I mentioned that this chapter had quite a history. It's true. The first draft was written more than a decade ago. Originally, it was intended to be the opening Arya chapter after the infamous "five year gap," her first appearance in A DANCE WITH DRAGONS as initially conceived. Then it was supposed to be a part of A FEAST FOR CROWS, after I abandoned the five year gap and split the books. Then it was going to be the concluding Arya chapter in A DANCE WITH DRAGONS. But it seemed more like an opening chapter than a closing one, so shortly before ADWD was published my editor and I agreed to remove it from DANCE and shift it over into WINDS. Of course, it has been revised, tightened, polished, and tweaked at every step of the way, so the version on my website has some significant differences from the "five year gap" version.
quote:As you might notice, that Stark tree is incomplete and not in final form, and hasn't really gone through copy editing. I think this particular PDF is intended purely for the booksellers and not really for public consumption.
Don't take anything there as canon until it's actually published, in any case.
quote:For TWOW, when I have a date, you will have a date. I’m now on Twitter, Del Rey Spectra has a number of social media platforms, and I promise you we will put the word out as soon as we know. All I can say is that George is hard at work, and we hope to have it reasonably soon. I currently have 168 pages that he submitted back in Feb 2013 in order to receive a contracted payment, but I know more exists, because he keeps talking about chapter he hasn’t yet sent me. In fact, when we wanted to put an exclusive excerpt on the A WORLD OF ICE AND FIRE app—a magnificent thing which you all should buy and use!—he suggested the second Tyrion chapter, which I then had to remind him was not in the sample I had.
quote:'Schrijver Game of Thrones biedt fans karakter in nieuwe boek'
Schrijver van de hitserie Game of Thrones George R. R. Martin laat weten dat geïnteresseerden een rol in zijn nieuwe boek kunnen krijgen.
'Schrijver Game of Thrones biedt fans karakter in nieuwe boek'Foto: HBO
Voor 20.000 dollar (14.775 euro) krijgen fans een karakter, die een gruwelijke dood zal sterven, in zijn nieuwe boek in de serie van Song of Fire and Ice romans.
Dat meldt People.
Martin wil zo geld ophalen voor het goede doel Wild Spirit Wolf Sanctuary en de voedselbank van Santa Fe. De personen die het hoge bedrag doneren, mogen zelf de rang van hun karakter in de zeven koninkrijken uitzoeken, maar Martin bepaalt hoe het karakter doodgaat.
Door te doneren kunnen er ook ondertekende memorabilia, een hoed gedragen door Martin en de kans op een diner met de auteur gewonnen worden.
Martin hoopt met de campagne 500.000 dollar op te halen om de afnemende wolvenpopulatie te beschermen.
De auteur staat bekend om de gruwelijke manier waarop hij zijn karakters laat sterven in de Game of Thrones-serie.
nee ik wil dat zijn nieuwe boek uitkomt!quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:55 schreef DaMart het volgende:
Iemand die een rol wil in het nieuwe boek?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |