Ik las de hele serie in 2012 in 2 weken uit, en 2 maanden daarna opnieuw begonnenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:23 schreef Norrage het volgende:
Gelukkig doe ik al 6 maanden over boek 4. En het gaat vast nog 2 jaar duren voordat ik me door dat "gedrocht" heb heengeworsteld
Dus, GRRM mag van mij nog de tijd nemen
Geen 2 weken, maar de eerste 3 boeken had ik er in 2 maandjes doorheen inderdaad. Vooral boek 3 ging als een trein. Maar boek 4 sleept maar voort, elk hoofdstuk val ik in slaap en dwaalt mijn gedachte af en ik heb het boek nu al 2 maanden zelfs niet meer aangeraakt...ik moet toch weer eens af gaan lezen, ben al op 2/3equote:
Je moet er ook wel tijd voor vrij maken. Ik kon toen elke dag uitslapenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geen 2 weken, maar de eerste 3 boeken had ik er in 2 maandjes doorheen inderdaad. Vooral boek 3 ging als een trein. Maar boek 4 sleept maar voort, elk hoofdstuk val ik in slaap en dwaalt mijn gedachte af en ik heb boek nu al 2 maanden zelfs niet meer aangeraakt...ik moet toch weer eens af gaan lezen, ben al op 2/3e
cleganebowl komt eraanquote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Leafeon672 het volgende:
Mogen wij hier ook speculeren over wat er in boek 6 en 7 gaat gebeuren?
Ik heb nog niet alle boeken gelezen (wel samenvattingen, kon niet meer wachtenquote:
Die laatste is toch zo goed als letterlijk verteld in het boek?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef BasvB het volgende:
En nu kun je 1000 theorieën lezenBegin maar met R+L=J of Frey Pies. Dat zijn wel de bekendste denk ik
Vond het maar tegenvallen. Hij is gewoon eryk/aryk helemaal vergeten toe te voegenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:48 schreef Snowbells het volgende:
The Princess and the Queen
Prachtig verhaal! Iedereen aan te raden, zeer gedetailleerd verhaal over de Dance of Dragons. Actie, verraad, moord het heeft alles.
Wie?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vond het maar tegenvallen. Hij is gewoon eryk/aryk helemaal vergeten toe te voegen
Is dat ook zo'n novella à la de Dunk & Egg verhalen?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:48 schreef Snowbells het volgende:
The Princess and the Queen
Prachtig verhaal! Iedereen aan te raden, zeer gedetailleerd verhaal over de Dance of Dragons. Actie, verraad, moord het heeft alles.
Noem het dan ook?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]dat soort details maken de serie juist. Terug naar Harry potter
Jij bent de obsessieve fan die als GRRM Lannister-neef #27 bruine ogen geeft ipv blauw zoals drie boeken geleden het meteen doorheeft en er Faceless-Men complottheorieën achter zoekt?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]dat soort details maken de serie juist. Terug naar Harry potter
Oh arryk/errykquote:Op zondag 9 februari 2014 20:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Noem het dan ook?
Ik heb nog nooit van die namen gehoord en heb er wss overheen gelezen. Kan er ook nergens wat over vinden?
Of het is een bastardquote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij bent de obsessieve fan die als GRRM Lannister-neef #27 bruine ogen geeft ipv blauw zoals drie boeken geleden het meteen doorheeft en er Faceless-Men complottheorieën achter zoekt?
Ah zo, ja daar heb ik wel over gelezen. Maar heb niet echt de namen ingeprent aangezien het er veel zijnquote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh arryk/erryk
http://awoiaf.westeros.org/index.php/Arryk_Cargyll
Gewoon nog een keer alles lezenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah zo, ja daar heb ik wel over gelezen. Maar heb niet echt de namen ingeprent aangezien het er veel zijn
Dat doet die beste man al 5 jaar hoor. Zo veel mogelijk nevenprojectjes en losstaande boeken schrijvenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:41 schreef deedeetee het volgende:
niet nog een film óók
Schrijf die boeken nu eens af ipv dat stomme gedoe met verfilmen van de boeken. Kom eens van die kijk mij 's geweldig zijn troon af zeg !
Precies hoe durft hij! een beetje van zijn leven genieten ten koste van onsquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:44 schreef Mortaxx het volgende:
Hij doet wat hij leuk vindt. Niet wat wij leuk vinden. De klootzak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |