Winds of Winter koop ik welquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
A man does not wish to financially support the series?
Nouja in het boek wordt er naar gehint maar nooit letterlijk neergezet, maar aangezien Martin zelf de tv-aflevering heeft geschreven waar in het gebeurt is alle twijfel weg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ging er vanuit dat zijn mannelijkheid gefileerd was en dat sex technisch gezien dus nog wel kon maar niet echt aangenaam was. Maar volgens de serie is het er dus echt afgehakt ofzo? Ik heb het derde seizoen nog niet gezien, dat vond ik te verwarrend tijdens mijn herlezing.
Leuk is-ie hè.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:41 schreef Reuzelbek het volgende:
Heb de graphic novel gekregen van The Hedge Knight. Goed getekend en leuk verhaal.
Ja precies, alhoewel ik niet weet of we het moeten gelovenquote:Op maandag 16 december 2013 12:28 schreef BasvB het volgende:
[..]
0:32 "And George tells me he has got another one nearly ready"
[ afbeelding ]
of ze zitten iedereen in de zeik te nemenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef Nagil het volgende:
De engelse editor van GRRM laat weten dat het waarschijnlijk nog jaren duurt voor het volgende boek verschijnt (als reactie op geruchten over een publicatie in juli dit jaar):
[ afbeelding ]
A girl can dream.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:26 schreef Snowbells het volgende:
of het is zo (wat ik best zie gebeuren) of idd om het toch eind dit jaar als verassing te publiceren.
Ik hou hoop
Ik las de hele serie in 2012 in 2 weken uit, en 2 maanden daarna opnieuw begonnenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:23 schreef Norrage het volgende:
Gelukkig doe ik al 6 maanden over boek 4. En het gaat vast nog 2 jaar duren voordat ik me door dat "gedrocht" heb heengeworsteld
Dus, GRRM mag van mij nog de tijd nemen
Geen 2 weken, maar de eerste 3 boeken had ik er in 2 maandjes doorheen inderdaad. Vooral boek 3 ging als een trein. Maar boek 4 sleept maar voort, elk hoofdstuk val ik in slaap en dwaalt mijn gedachte af en ik heb het boek nu al 2 maanden zelfs niet meer aangeraakt...ik moet toch weer eens af gaan lezen, ben al op 2/3equote:
Je moet er ook wel tijd voor vrij maken. Ik kon toen elke dag uitslapenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Geen 2 weken, maar de eerste 3 boeken had ik er in 2 maandjes doorheen inderdaad. Vooral boek 3 ging als een trein. Maar boek 4 sleept maar voort, elk hoofdstuk val ik in slaap en dwaalt mijn gedachte af en ik heb boek nu al 2 maanden zelfs niet meer aangeraakt...ik moet toch weer eens af gaan lezen, ben al op 2/3e
cleganebowl komt eraanquote:Op maandag 27 januari 2014 22:07 schreef Leafeon672 het volgende:
Mogen wij hier ook speculeren over wat er in boek 6 en 7 gaat gebeuren?
Ik heb nog niet alle boeken gelezen (wel samenvattingen, kon niet meer wachtenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |