dan bent gij gewoon een getrainde lenegerdquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat kon ik al toen ik 10 was![]()
Altijd geturnd, lange spieren, pezig enzo
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:53 schreef Molo het volgende: [..] ze gaf een weekje geleden toe dat er over 5+ jaar wellicht babies komen
![]()
nee Elysium is in Bleijswijk. Ik ben nog nooit in die in Schiedam geweest. Moet ik ook eens doenquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Molo, Schiedam, is dat die? Ja toch? Wel superyay en zulks! Die is zo fijn!!
tukse!quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Babies zijn leuk!
Ik begin scheel te kijken, truste damens
Omdat het kan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:57 schreef megamandy het volgende:
Hoezo zou je het drinken van water extra belastenwtf
mineraalwater kost veel meer om te vervoeren etc dan kraanwater. En kraanwater is prima in Nederlandquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:57 schreef megamandy het volgende:
Hoezo zou je het drinken van water extra belastenwtf
Zooo niet aan mij besteed deze dingen. Ik hou niet van saunaquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:56 schreef Molo het volgende:
http://www.elysium.nl/nl/
Puckzzz, heerlijk sauna, zeer groot complex met binnen en buiten
deels wel mee eens en deprimerend, maar toch vraag ik me af of dat echt zo gaat, of het niet verandert of dat er iets op bedacht wordt. Want 50 jaar geleden dacht men er ook al zo overquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was dus een docu aan het kijken over een rijke industrieel uit de jaren dertig. Die man had tien kinderen want zo ging dat in die tijd. Maar we hadden ook geen builenpest meer of smerige veldslagen. Dus al die kinderen werden groot. En kregen kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen. In tachtig jaar tijd had die ene man (okee, met vrouw) gezorgd voor minimaal 200 nakomelingen.
In die tijd is de basis gelegd voor de totale vernietiging. Want mensen gingen niet meer dood aan ziekte, maar plantten zich nog wel voort al ware dat zo. En dus is over een kleine 100-150 jaar de aarde op. Voorgoed. Alles weg.
je moet ook niet zoveel denken, gewoon als een blije mongool springend en lollerend door het leven gaan en nergens om geven behalve snoepjesquote:
Wat zit diep? Dit kan op zoveel manieren geïnterpreteerd worden in jouw geval...quote:
ja dat weet ikquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zooo niet aan mij besteed deze dingen. Ik hou niet van sauna
En ik maakte een garpje over de film...maar het is wel een film
Ja dat snap ik dat ons kranwater goed is. Drink het zelf ook bijna alleen maar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
mineraalwater kost veel meer om te vervoeren etc dan kraanwater. En kraanwater is prima in Nederland
het kan niet anders molo. Het is al gebeurd. Of iedereen moet NU stoppen met meer dan twee kinderen krijgen. Iedereen op de hele wereld en dan nog gaan we de 12 miljard zien omdat mensen in hun totaliteit te lang leven. Zo ver is het allang.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
deels wel mee eens en deprimerend, maar toch vraag ik me af of dat echt zo gaat, of het niet verandert of dat er iets op bedacht wordt. Want 50 jaar geleden dacht men er ook al zo over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |