Panda is wel lachen maar zo sloomquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Tevens vind ik die vet kut. Ging van de week alleen maar op random klikken en toen kreeg ik 2x achgter elkaar Alex en twee keer panda
Kan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan was jij het vast niet
Speel je op de ps3? Kom tegen mij een keer danquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah nee die is vet irritant met zijn lage dansmoves.
Yoshimitsu speel ik sinds deze week mee, ook tof
[ afbeelding ]
En unknown is awesome. Vaak doe ik unknown en alisa
[ afbeelding ]
Ik wil King of Fighters XIII.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:22 schreef Amarantha het volgende:
Tevens vind ik die vet kut. Ging van de week alleen maar op random klikken en toen kreeg ik 2x achgter elkaar Alex en twee keer panda
Kula Diamond hoekt haar naar volgende week dinsdag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:23 schreef Amarantha het volgende:
Alisa en ik hebben ook bijna het zelfde kapselPerfecte match.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kula Diamond hoekt haar naar volgende week dinsdag.
Gon with the Wind ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Een dikke scheet laten en tegenstander lag op de grond
Zeker, hoewel ik dan liever voor Paul Phoenix koos, of Hwoarang.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh snap m nu pas![]()
Mja hij was wel tof
Hij was ook best goed te hanteren, net als Combot.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:27 schreef Amarantha het volgende:
En volgens het verhaallijn is Alisa een creatie van Dr. Bosconovitch
[ afbeelding ]
Ik moet het verhaal nog spelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:27 schreef Amarantha het volgende:
En volgens het verhaallijn is Alisa een creatie van Dr. Bosconovitch
[ afbeelding ]
Hwoarang is baas alleen al omdat hij ook taekwondo als vechtstijl heeft. Ik ken de trappen en technieken ook doen, al ben ik wel een beetje roestig na 3 jaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zeker, hoewel ik dan liever voor Paul Phoenix koos, of Hwoarang.
Ik heb een voorkeur voor karakters met boksen of commando sambo als stijl. Of zo iemand als Ryuji Yamazaki, die het allemaal niet zoveel kan boeien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Hwoarang is baas alleen al omdat hij ook taekwondo als vechtstijl heeft. Ik ken de trappen en technieken ook doen, al ben ik wel een beetje roestig na 3 jaar.
De wat?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:31 schreef Trollscience het volgende:
ey maar is er een e-cigarette topic ofzo
heb een e-cigarette bestelt na een paar keer te proeven bij stiefpa en zus en die dingen zijn subliem, alhoewel ik wel even van het draaien en aansteken af moet zien te komenquote:
Heel slecht ditquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen op de Tekken wikipedia
Mij maakt het niet zoveel uit zolang ik maar een beetje overweg kan met de karakterquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor karakters met boksen of commando sambo als stijl. Of zo iemand als Ryuji Yamazaki, die het allemaal niet zoveel kan boeien.
Het lijkt me echt niksquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb een e-cigarette bestelt na een paar keer te proeven bij stiefpa en zus en die dingen zijn subliem, alhoewel ik wel even van het draaien en aansteken af moet zien te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |