abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131292475

quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:05:54 #2
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_131293115
:D
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_131293327
Leuke tt
pi_131294776
Bah Sands!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_131295208
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:30 schreef drakin het volgende:
Bah Sands!
Dadelijk onder je kussen
pi_131295774
Sands met een eigen naamtopic. ^O^
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_131296126
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:37 schreef Sands het volgende:

[..]

Dadelijk onder je kussen
checkt

helemaal niet :P
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_131296713
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:51 schreef drakin het volgende:

[..]

checkt

helemaal niet :P
Dus de tt klopt niet.
pi_131296982
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Sands het volgende:

[..]

Dus de tt klopt niet.
Ben je dan wel eens bij drakin geweest?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_131297744
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:03 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ben je dan wel eens bij drakin geweest?
Nee
pi_131297960
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:45 schreef sasquatsch het volgende:
Sands met een eigen naamtopic. ^O^
Is mij nooit gelukt. :'( maar wat heeft Sands nu weer gedaan?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_131298006
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef Sands het volgende:

[..]

Nee
Ik wel
pi_131298137
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

De politie weer eens achter me aan.
pi_131298276
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Sands kon gewoon zijn verantwoordelijkheid niet nemen en liet zomaar shit overal achter behalve bij mij dan.
pi_131298665
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:20 schreef Sands het volgende:

[..]

De politie weer eens achter me aan.
ivm wildpoepen ofzo?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_131298772
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

ivm wildpoepen ofzo?
Ja ik moest nog gaan rennen ook.
pi_131299166
Gaat dit het niveau worden?

Goed dat ik even langskom.
pi_131299172
Eens met Njo. Het is toch ook gewoon goed fatsoen en simpel boerenverstand?
pi_131299492
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef Robby87 het volgende:
Gaat dit het niveau worden?

Goed dat ik even langskom.
Jij bent altijd goed voor het niveau

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
Eens met Njo. Het is toch ook gewoon goed fatsoen en simpel boerenverstand?
Nee? :)
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:46:02 #20
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_131299548
Over poep gesproken, toponderwerp hoor. Haal ik ook graag aan op de vrijdagmiddag. 8-)

Maar ik moest van de week de hond ff uitlaten, begon ze ineens op de stoep te poepen. Toen was het nadenken: mijn witte sneakers viesmaken, iets zoeken om het op te pakken ( :r ) of het laten liggen. Drie keer raden wat het werd.

Snel doorgelopen in de hoop dat niemand het gezien had. :@
pi_131299673
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:46 schreef vinnypassy het volgende:
Over poep gesproken, toponderwerp hoor. Haal ik ook graag aan op de vrijdagmiddag. 8-)

Maar ik moest van de week de hond ff uitlaten, begon ze ineens op de stoep te poepen. Toen was het nadenken: mijn witte sneakers viesmaken, iets zoeken om het op te pakken ( :r ) of het laten liggen. Drie keer raden wat het werd.

Snel doorgelopen in de hoop dat niemand het gezien had. :@
Dus jij laat ze ook gewoon op het gras uit en ruimt het nooit op?
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:52:19 #22
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_131299812
Ik loop nooit op stukken gras, altijd op stukken waar de honden standaard uitgelaten wordt. Zijn zeg maar een soort paadjes met gras/grond/hoog groeiend ongewas naast de bosjes waar kids nooit spelen. Gelukkig poept ze altijd op een normale plek, dus nooit ergens waar kids spelen of zo en vaak op een vaste plek.

Maar zonder hypocriet te zijn, ik vind het ook verschrikkelijk smerig. Ik heb alleen een soort van lichte vorm van smetvrees en kan dit echt niet oppakken met alleen een plastic zakje. Onze hond poept altijd netjes in de bosjes enzo, behalve deze ene keer, dus dat scheelt. Maar ik kwam ooit eens thuis en toen had ze op m'n kamer gescheten. Toen moest ik het dus wel oppakken, maar dat deed ik met zoveel wc-papier dat ik het toilet uiteindelijk verstopte toen ik het door moest spoelen. Pas na vijf keer doortrekken en poken met een stok was het verholpen. Sorry dan voor iedereen die zich eraan stoort, en dat meen ik want ik liep met gepaste schaamte weg zondag, maar ik ga dan echt over m'n nek. En dan moet ik daarna m'n kots zeker ook nog opruimen.

Dit is ook waarom ik de hond liever niet uitlaat. Ze is ook van m;n ouders en niet van mij. Ik heb trouwens ook nog nooit iemand poep zien opruimen bij ons in de buurt.
pi_131299928
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:52 schreef vinnypassy het volgende:
Ik loop nooit op stukken gras, altijd op stukken waar de honden standaard uitgelaten wordt. Zijn zeg maar een soort paadjes met gras/grond/hoog groeiend ongewas naast de bosjes waar kids nooit spelen. Gelukkig poept ze altijd op een normale plek, dus nooit ergens waar kids spelen of zo en vaak op een vaste plek.

Maar zonder hypocriet te zijn, ik vind het ook verschrikkelijk smerig. Ik heb alleen een soort van lichte vorm van smetvrees en kan dit echt niet oppakken met alleen een plastic zakje. Onze hond poept altijd netjes in de bosjes enzo, behalve deze ene keer, dus dat scheelt. Maar ik kwam ooit eens thuis en toen had ze op m'n kamer gescheten. Toen moest ik het dus wel oppakken, maar dat deed ik met zoveel wc-papier dat ik het toilet uiteindelijk verstopte toen ik het door moest spoelen. Pas na vijf keer doortrekken en poken met een stok was het verholpen. Sorry dan voor iedereen die zich eraan stoort, en dat meen ik want ik liep met gepaste schaamte weg zondag, maar ik ga dan echt over m'n nek. En dan moet ik daarna m'n kots zeker ook nog opruimen.

Dit is ook waarom ik de hond liever niet uitlaat. Ze is ook van m;n ouders en niet van mij. Ik heb trouwens ook nog nooit iemand poep zien opruimen bij ons in de buurt.
De honden zijn ook niet echt van mij, maar niemand anders laat ze uit dus moet ik het maar gaan doen, zelf heb ik liever geen huisdieren...teveel gedoe :P
pi_131299944
Op het moment dat jij de hond uitlaat ook al is het dier niet van jou moet je wel de verantwoordelijkheid dragen.

Dus gewoon hup dat plastic zakje, of een poepschep, en ook een plastic zakje om een poepschep werkt,

Want ook in bosjes kunnen mensen of kinderen van mensen komen
pi_131299958
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:55 schreef drakin het volgende:
Op het moment dat jij de hond uitlaat ook al is het dier niet van jou moet je wel de verantwoordelijkheid dragen.

Dus gewoon hup dat plastic zakje, of een poepschep, en ook een plastic zakje om een poepschep werkt,

Want ook in bosjes kunnen mensen of kinderen van mensen komen
En dat moet ik de hele weg bij me dragen in mijn jas?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')