quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
checktquote:
Ben je dan wel eens bij drakin geweest?quote:
Neequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ben je dan wel eens bij drakin geweest?
Is mij nooit gelukt.quote:
Ik welquote:
De politie weer eens achter me aan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is mij nooit gelukt.maar wat heeft Sands nu weer gedaan?
Sands kon gewoon zijn verantwoordelijkheid niet nemen en liet zomaar shit overal achter behalve bij mij dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is mij nooit gelukt.maar wat heeft Sands nu weer gedaan?
ivm wildpoepen ofzo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
De politie weer eens achter me aan.
Jij bent altijd goed voor het niveauquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef Robby87 het volgende:
Gaat dit het niveau worden?
Goed dat ik even langskom.
Nee?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
Eens met Njo. Het is toch ook gewoon goed fatsoen en simpel boerenverstand?
Dus jij laat ze ook gewoon op het gras uit en ruimt het nooit op?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:46 schreef vinnypassy het volgende:
Over poep gesproken, toponderwerp hoor. Haal ik ook graag aan op de vrijdagmiddag.![]()
Maar ik moest van de week de hond ff uitlaten, begon ze ineens op de stoep te poepen. Toen was het nadenken: mijn witte sneakers viesmaken, iets zoeken om het op te pakken () of het laten liggen. Drie keer raden wat het werd.
Snel doorgelopen in de hoop dat niemand het gezien had.
De honden zijn ook niet echt van mij, maar niemand anders laat ze uit dus moet ik het maar gaan doen, zelf heb ik liever geen huisdieren...teveel gedoequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:52 schreef vinnypassy het volgende:
Ik loop nooit op stukken gras, altijd op stukken waar de honden standaard uitgelaten wordt. Zijn zeg maar een soort paadjes met gras/grond/hoog groeiend ongewas naast de bosjes waar kids nooit spelen. Gelukkig poept ze altijd op een normale plek, dus nooit ergens waar kids spelen of zo en vaak op een vaste plek.
Maar zonder hypocriet te zijn, ik vind het ook verschrikkelijk smerig. Ik heb alleen een soort van lichte vorm van smetvrees en kan dit echt niet oppakken met alleen een plastic zakje. Onze hond poept altijd netjes in de bosjes enzo, behalve deze ene keer, dus dat scheelt. Maar ik kwam ooit eens thuis en toen had ze op m'n kamer gescheten. Toen moest ik het dus wel oppakken, maar dat deed ik met zoveel wc-papier dat ik het toilet uiteindelijk verstopte toen ik het door moest spoelen. Pas na vijf keer doortrekken en poken met een stok was het verholpen. Sorry dan voor iedereen die zich eraan stoort, en dat meen ik want ik liep met gepaste schaamte weg zondag, maar ik ga dan echt over m'n nek. En dan moet ik daarna m'n kots zeker ook nog opruimen.
Dit is ook waarom ik de hond liever niet uitlaat. Ze is ook van m;n ouders en niet van mij. Ik heb trouwens ook nog nooit iemand poep zien opruimen bij ons in de buurt.
En dat moet ik de hele weg bij me dragen in mijn jas?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:55 schreef drakin het volgende:
Op het moment dat jij de hond uitlaat ook al is het dier niet van jou moet je wel de verantwoordelijkheid dragen.
Dus gewoon hup dat plastic zakje, of een poepschep, en ook een plastic zakje om een poepschep werkt,
Want ook in bosjes kunnen mensen of kinderen van mensen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |