Acryl is wel warmer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
cool!
Waarom zijn haast alle H&M truien van acryl?
En hebben ze een leuke katoenen variant, is die pas 15 november leverbaar
Zo duur is katoen niet. Ik vind een mix ook niet erg, maar ik krijg altijd optaters van acryl truien op mijn werk want alle deurklinken zijn daar van staalquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:52 schreef megamandy het volgende:
Acryl is synthetisch dus meer sustainable
Maar uhm ja en katoen is gewoon heel duur.
In verhouding om het te maken welquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo duur is katoen niet. Ik vind een mix ook niet erg, maar ik krijg altijd optaters van acryl truien op mijn werk want alle deurklinken zijn daar van staal
Dat us wel vetquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had bedacht om zoiets te maken:
[ afbeelding ]
Maar dat blijkt een stuk meer werk dan ik dacht.
Ga maar eens beginnen met een simpelere versie... ooit...
Dat klinkt echt fantastischquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo duur is katoen niet. Ik vind een mix ook niet erg, maar ik krijg altijd optaters van acryl truien op mijn werk want alle deurklinken zijn daar van staal
ermahgerd ga je dat nu voortaan steeds doen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
In verhouding om het te maken welMaar dat is een heel saai technisch verhaal :v
Ja maar het gaat er ook om wat H&M denktquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd ga je dat nu voortaan steeds doen?![]()
Katoenen truien zijn in de winkel niet veel duurder dan acryl truien, daar gaat het om
ermahgerd!quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd mijn zus mag zich nu master in education of special educational needs noemen, doe maar duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |