abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131283046
Hallo allemaal,
Wie kan mij helpen aan een onderwerp of richting voor mijn scriptie? Ik doe de opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening bij Inholland.
Ik dacht zelf aan iets met de vakantiebank/Jarige Job/Sinterklaasbank ('luxe'-banken) versus Voedselbank (noodzakelijke bank). Maar welke richting ik dan precies op moet gaan, weet ik zelf helaas ook niet meer.
Of weten jullie een ander onderwerp, liefst iets op sociaal vlak.

Alvast bedankt !! :)
pi_131283174
Inholland!
Dat is toch die school die diploma's kado geeft! hahahaha
5 Ferrari's op videoband!
pi_131283623
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Inholland!
Dat is toch die school die diploma's kado geeft! hahahaha
Daarom heeft ze ook alleen een onderwerp nodig. Het schrijven zelf hoeft ook niet :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2013 16:58:40 ]
pi_131283658
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef JenniferScriptie het volgende:
Hallo allemaal,
Wie kan mij helpen aan een onderwerp of richting voor mijn scriptie? Ik doe de opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening bij Inholland.
Ik dacht zelf aan iets met de vakantiebank/Jarige Job/Sinterklaasbank ('luxe'-banken) versus Voedselbank (noodzakelijke bank). Maar welke richting ik dan precies op moet gaan, weet ik zelf helaas ook niet meer.

Alvast bedankt !! :)
en je hebt in die vier jaar tijd niet geleerd zelf na te denken over zoiets?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_131284408
Wat dacht je van de puinzooi bij Bureau Jeugdzorg?
pi_131285607
Hoi Ferrari_Tape,

dat zou je denken, hè? Dat ze mij mijn diploma cadeau geven. Niets is minder waar. Moet er echt hard voor werken, moet hem ook zelf gaan schrijven.
Maar weet je, F_T: ik vind het niet erg om er hard voor te werken. Ik weet waarvoor ik het doe. It's hard work but it's worth it. It will be worth it !

Bedankt voor je reactie, ik ben er helaas niet mee geholpen. ;)
pi_131285792
Wat denk je van: ''Misbruik van gezinshereniging''?

Mijn buurman heeft hier gebruik van gemaakt, maar ik hoor ze tot dusver nog geen seks hebben door de muur!
pi_131286403
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:49 schreef JenniferScriptie het volgende:
Hoi Ferrari_Tape,

dat zou je denken, hè? Dat ze mij mijn diploma cadeau geven. Niets is minder waar. Moet er echt hard voor werken, moet hem ook zelf gaan schrijven.

[...]
:D.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_131308618
Hallo allemaal,

Ik dacht zelf aan iets met de vakantiebank/Jarige Job/Sinterklaasbank ('luxe'-banken) versus Voedselbank (noodzakelijke bank). Maar welke richting ik dan precies op moet gaan, weet ik zelf helaas niet.

Alvast bedankt !

Ik merk dat mijn topic reeds vaak is gelezen, echter zijn er geen lezers die bruikbare en zinvolle scriptie-onderwerpen hebben achtergelaten. Indien je mijn topic hebt gelezen, help mij dan door stil te staan bij wat mijn hulpvraag is. Ik ben er ontzettend mee geholpen.
Dit is ook de reden dat ik júllie om hulp vraag.
Bedankt.
pi_131308746
Gewoon je OP nog een keer herhalen, dat gaat vast helpen. Je zou toch verwachten dat iemand die vier jaar lang een opleiding in een bepaalde richting volgt, zelf onderhand wel zou weten waar haar interesses liggen. :{
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_131308945
Hallo SKv,
bedankt voor je reactie. Dat je drie jaar een studie hebt gevolgd, wil nog niet betekenen dat je een goed en gedegen onderwerp weet. Mijn voorgaande onderwerpen zijn helaas stuk voor stuk afgekeurd.
Ik begrijp je frustratie over mijn oproep, maar geloof me, SKv; inmiddels heel wat afwijzingen verder weet ik even geen goede onderwerpen te verzinnen. En ik zou jullie niet om hulp vragen als ik het allemaal zelf zo goed wist.

Dus bedankt voor je reactie. Jammer dat ik er niet veel aan heb gehad vwb een onderwerp voor mijn scriptie.
pi_131309033
Wat voor onderzoek wil je uitvoeren dan? Verklarend of beschrijvend? Wil je iets praktisch doen binnen een organisatie, of een opdracht aan de faculteit? Welke richting (of welke vakken) heeft/hebben je interesse? Welke ideeën heb je zelf aangedragen die afgekeurd zijn? En waarom doe je het niet over het idee met de stadsbank waar je in het begin mee komt?

Simpelweg een vraag op een forum pleuren en dan steeds reageren met 'je helpt me niet verder' is wel heel makkelijk natuurlijk.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_131310863
Ik gaf een supergoede suggestie. Jij kiest ervoor om er niks mee te doen, ik ga je echt niet meer helpen, ondankbare hond :P!

We hebben een user, Bram_van_Loon, hij weet alles van alles :P . Ik zal even kijken of ik hem kan oproepen met een nepquote.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Werkt dit?
pi_131311030
quote:
16s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik gaf een supergoede suggestie. Jij kiest ervoor om er niks mee te doen, ik ga je echt niet meer helpen, ondankbare hond :P!

We hebben een user, Bram_van_Loon, hij weet alles van alles :P . Ik zal even kijken of ik hem kan oproepen met een nepquote.

[..]

bram zoveel credits geven :')
pi_131311182
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:54 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hij is vorige week gestopt met habbo hoor :').
pi_131337862
Inb4 beta-opscheppers die elke niet-beta studie bestempelen als groep 8 niveau.
#freefrederike
pi_131341592
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:54 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dit :')

En TS, je moet juist veel gaan lezen over bepaalde richtingen binnen je vakgebied. Nieuwsberichten, artikelen, boeken, dat soort dingen. Dan vind je vanzelf misstanden en die kan je dan gebruiken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_131341830
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:49 schreef JenniferScriptie het volgende:
Moet er echt hard voor werken, moet hem ook zelf gaan schrijven.
:') Moet je ook zelf je onderwerp bedenken, of hoort dat niet bij het harde werken?
Somebody that I used to know
pi_131343425
Doe een empirisch onderzoek naar het succes van integratie van allochtonen per ras en/of nationaliteit.

Centrale onderzoeksvraag: Wat moet de maatschappij als geheel doen, om bepaalde groepen allochtonen met succes te kunnen laten integreren?

Deelvraag 1: Wat is het gemiddelde IQ per ras en/of nationaliteit? (test afnemen)
Deelvraag 2: Welke groepen allochtonen zijn het meest crimineel? (cpb)
Deelvraag 3: Waar hebben de verschillende soorten allochtonen het meest behoefte aan gedurende de integratie (enquête)
Deelvraag 4: Wat wil de maatschappij (geef ook een definitie van maatschappij) zien van allochtonen? (enquête)

Interessante conclusie gegarandeerd!
pi_131343558
quote:
4s.gif Op donderdag 19 september 2013 01:21 schreef PizzaMizza het volgende:
Inb4 beta-opscheppers die elke niet-beta studie bestempelen als groep 8 niveau.
Cursisten :')
pi_131343782
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:27 schreef JenniferScriptie het volgende:
Ik merk dat mijn topic reeds vaak is gelezen, echter zijn er geen lezers die bruikbare en zinvolle scriptie-onderwerpen hebben achtergelaten. Indien je mijn topic hebt gelezen, help mij dan door stil te staan bij wat mijn hulpvraag is. Ik ben er ontzettend mee geholpen.
Dit is ook de reden dat ik júllie om hulp vraag.
Bedankt.

Wij zijn geen automaat waar je een kwartje in gooit en waar vervolgens iets uitrolt. Bedenk zelf maar wat je interessant vindt, waar je aanknopingspunten ziet, welke stof er in je lessen is behandeld en waar je een praktische draai aan kan geven. Dat kunnen wij niet voor je bedenken.
Somebody that I used to know
pi_131346283
Ik denk dat TS wel een slotje nodig heeft, beetje ondankbaar, verwend gedrag. /kots
pi_131346459
als je dit soort topics begint, ben je niet eens hbo waardig.
Generaal?? Pardon??
pi_131348648
Hoi Postbus100,
de opmerking die je maakt vind ik een denigrerende opmerking.
"Wij zijn geen automaat waar je een kwartje in gooit en waar vervolgens iets uitrolt. Bedenk zelf maar wat je interessant vindt, waar je aanknopingspunten ziet, welke stof er in je lessen is behandeld en waar je een praktische draai aan kan geven. Dat kunnen wij niet voor je bedenken."
Gezien het feit dat ik niet zo dacht en niet zo denk. Zo zit ik niet in elkaar. Ik had zelf al een aantal onderwerpen ingediend, die stuk voor stuk werden afgekeurd, vandaar mijn oproep hier. Inmiddels voel ik enige angst om überhaupt een onderwerp in te leveren, te angstig dat het weer wordt afgekeurd.
Bedankt voor je reactie.
pi_131348710
Scriptiecommissies zijn meestal streng, wat in mijn optiek niet een slecht gegeven is. Het is beter dat zij onmogelijke onderzoeksvragen snel afschieten, dat dat jij hier pas twee maanden later achter komt. Een goed begin is veel meer dan het halve werk in het geval van het doen van onderzoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')