Daarom heeft ze ook alleen een onderwerp nodig. Het schrijven zelf hoeft ook nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Inholland!
Dat is toch die school die diploma's kado geeft! hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2013 16:58:40 ]
en je hebt in die vier jaar tijd niet geleerd zelf na te denken over zoiets?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef JenniferScriptie het volgende:
Hallo allemaal,
Wie kan mij helpen aan een onderwerp of richting voor mijn scriptie? Ik doe de opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening bij Inholland.
Ik dacht zelf aan iets met de vakantiebank/Jarige Job/Sinterklaasbank ('luxe'-banken) versus Voedselbank (noodzakelijke bank). Maar welke richting ik dan precies op moet gaan, weet ik zelf helaas ook niet meer.
Of weten jullie een ander onderwerp, liefst iets op sociaal vlak.
Alvast bedankt !!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:49 schreef JenniferScriptie het volgende:
Hoi Ferrari_Tape,
dat zou je denken, hè? Dat ze mij mijn diploma cadeau geven. Niets is minder waar. Moet er echt hard voor werken, moet hem ook zelf gaan schrijven.
[...]
quote:
bram zoveel credits gevenquote:Op woensdag 18 september 2013 12:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik gaf een supergoede suggestie. Jij kiest ervoor om er niks mee te doen, ik ga je echt niet meer helpen, ondankbare hond!
We hebben een user, Bram_van_Loon, hij weet alles van alles. Ik zal even kijken of ik hem kan oproepen met een nepquote.
[..]
Ditquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:49 schreef JenniferScriptie het volgende:
Moet er echt hard voor werken, moet hem ook zelf gaan schrijven.
Cursistenquote:Op donderdag 19 september 2013 01:21 schreef PizzaMizza het volgende:
Inb4 beta-opscheppers die elke niet-beta studie bestempelen als groep 8 niveau.
Wij zijn geen automaat waar je een kwartje in gooit en waar vervolgens iets uitrolt. Bedenk zelf maar wat je interessant vindt, waar je aanknopingspunten ziet, welke stof er in je lessen is behandeld en waar je een praktische draai aan kan geven. Dat kunnen wij niet voor je bedenken.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:27 schreef JenniferScriptie het volgende:
Ik merk dat mijn topic reeds vaak is gelezen, echter zijn er geen lezers die bruikbare en zinvolle scriptie-onderwerpen hebben achtergelaten. Indien je mijn topic hebt gelezen, help mij dan door stil te staan bij wat mijn hulpvraag is. Ik ben er ontzettend mee geholpen.
Dit is ook de reden dat ik júllie om hulp vraag.
Bedankt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |