GTA Vquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef Santello het volgende:
[..]
En dan? Niet zo vaag doen gast.
Bel ff met TNT of de postbode al de deur uit is of aan het sorteren is. Als het laatste het geval is stap je ff op de fiets naar hem toequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
De mijne blijft ook veel te lang weg!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef Santello het volgende:
[..]
42 inch is best pauper anno 2013
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik atm met muh nigger franklin
[ afbeelding ]
De verhalen die ik heb gelezen over die fan-test zijn niet echt top.... het schijnt de levensduur van je PS3 zelfs te verkorten omdat je de GPU ontzettend warm laat worden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso eerst even dit doen:
Dan kan je er wel even tegen aan weer.
Pauperquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]Sorry hoor, ik heb zelf ook een grotere tv maar 42 inch is gewoon ruim voldoende.
Al die mensen met enorme bioscopen in hun kamer, nergens voor nodig.
Bovendien wordt het beeld enkel minder scherp, zelfde hoeveelheid pixels. Wacht wel op 4k.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef NaturalScience het volgende:
[..]Sorry hoor, ik heb zelf ook een grotere tv maar 42 inch is gewoon ruim voldoende.
Al die mensen met enorme bioscopen in hun kamer, nergens voor nodig.
Eerlijkheid. Al die mongolen die het niet kunnen hebben wanneer er kritiek wordt geuit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef VomitusCocktus het volgende:
Sorry hoor maar ik vind de graphics als ik zo rondkijk toch wel beetje erg zwak.
Moest tot 3 uur werken... De postbode is altijd laat bij ons maar ik hoopte dat hij er inmiddels wel zou zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:27 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
De mijne blijft ook veel te lang weg!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
haha wtf
panasonic maakt echt graf tvs en de plasmas zijn helemaal om te janken![]()
!
Gelukkig ben jij zo iemand met een te groot ego om fatsoenlijk te kunnen functioneren in de samenleving. Het type dat de iemand uitlacht om zijn oude Dafje, terwijl de desbetreffende persoon een chirurg blijkt te zijn met een inkomen van ruim 3 ton per jaar en enkel in dat Dafje rijdt omdat mensen met echt veel geld over het algemeen zich weinig aantrekken van het nieuwste of het grootste, maar dat waar ze zich het fijnst in of bij voelen.quote:
ga met michael naar zn ossoquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef boffer69 het volgende:
ik kom niet verderben nu net klaar met die eerste missie met Jimmy maar krijg nu geen missie meer.. kan iemand helpen
Tegenover je huis staat een groen vraagteken? Zo nee even rondrijden tot je gebeld wordquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:35 schreef boffer69 het volgende:
ik kom niet verderben nu net klaar met die eerste missie met Jimmy maar krijg nu geen missie meer.. kan iemand helpen
Bij mij moet de selekt postbode komen. Hij zou tussen 14:00 en 18:00 komen. Kan dus nog steeds, maar ik ben het wachten echt beu.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Moest tot 3 uur werken... De postbode is altijd laat bij ons maar ik hoopte dat hij er inmiddels wel zou zijn.
Ik denk dat eenieder hem nu wel fysiek heeft.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef Pakspul het volgende:
High resolution image van de map
http://rotzooi.pakspul.nl/gta5/fullmap%20-%20atlas%20-%205.jpg
http://rotzooi.pakspul.nl/gta5/fullmap%20-%20roadmap%20-%205.jpg
http://rotzooi.pakspul.nl(...)atellite%20-%205.jpg
Mijn god wat een achterlijke vent...quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
thanks
http://www.twitch.tv/yaraskygaming een nederlander
Of je klikt ze even allemaal aan..quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat eenieder hem nu wel fysiek heeft.
Ja klopt, is dat een missie dan? ik dacht gewoon een strangerquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tegenover je huis staat een groen vraagteken? Zo nee even rondrijden tot je gebeld word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Die heb je nodig om verder te komen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef boffer69 het volgende:
[..]
Ja klopt, is dat een missie dan? ik dacht gewoon een stranger
Hiero moesten ze alsnog aanbellen, pakket was te dik.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef jackson het volgende:
Klein wegtrekkertje als mijn brievenbus straks leeg is.... En het oude en nieuwe testament aan elkaar vloeken.
Helaasquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat eenieder hem nu wel fysiek heeft.
FFFUUUU.... Mijn brievenbus is nauwer dan mijn laatste vriendinquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hiero moesten ze alsnog aanbellen, pakket was te dik.Bol.com standaard edition.
Leonardo !quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef Pakspul het volgende:
High resolution image van de map
http://rotzooi.pakspul.nl/gta5/fullmap%20-%20atlas%20-%205.jpg
http://rotzooi.pakspul.nl/gta5/fullmap%20-%20roadmap%20-%205.jpg
http://rotzooi.pakspul.nl(...)atellite%20-%205.jpg
Kwartiertjequote:Op dinsdag 17 september 2013 15:39 schreef Hiatus het volgende:
Ey, hoelang duurt het installeren op de 360?
Thanksquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die heb je nodig om verder te komen.
Onzin, je laat alleen maar de fan hard draaien.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef Wootism het volgende:
[..]
De verhalen die ik heb gelezen over die fan-test zijn niet echt top.... het schijnt de levensduur van je PS3 zelfs te verkorten omdat je de GPU ontzettend warm laat worden.
Ondanks dat anderen dit tegenspreken zou ik het risico gewoon niet lopen...
Ik liep de Mediamarkt in Eindhoven centrum binnen en was 2 min later met een ps3 exemplaar weer buiten. Alles wat in de winkel rondliep had dan wel een exemplaar van gta 5 in zijn/haar handen haha maar er stonden ook iets van 4 pallets met exemplaren. Om 12.30 uur zag ik zeker nog een paar honderd exemplaren liggen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Net heeft iemand half uur gewacht bij gamemania
I AM READYquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Ah, je hebt ook een kleine takelwagen. Heb dr nu twee aan elkaar zitten.
Ehm, ik kan niet wachten tot ik thuis benquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:41 schreef rumiii het volgende:
Yo, wat vinden de 30-40-jarigen van GTA V? Wil m cadeau geven weettoch
Bron?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:41 schreef budvar het volgende:
[..]
Onzin, je laat alleen maar de fan hard draaien.
MMquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef Studeur het volgende:
waar kan ik hem nu voor het mooiste prijsje krijgen?
www.budgetgaming.nlquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef Studeur het volgende:
waar kan ik hem nu voor het mooiste prijsje krijgen?
ik ga hem vanmiddag ook halen bij de bart smit,quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:41 schreef rumiii het volgende:
Yo, wat vinden de 30-40-jarigen van GTA V? Wil m cadeau geven weettoch
rustig, denk om je hartquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:47 schreef Roces18 het volgende:
gvd die tering spoilers hier en dan die tering postbode die nog niet is geweest , ik krijg er bloedarmoede van.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |