SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Die prijs van Van der Wiel, vannacht was ie nog maar 4 a 5k
Die wordt gepricefixed. Reken er maar op dat de prijs binnenkort weer flink omlaag gaatquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Die prijs van Van der Wiel, vannacht was ie nog maar 4 a 5k
Gisteren kreeg ik m niet weg voor 6,5k (wilde een andere speler kopen), nu hoop ik m voor 10+k van de hand te doenquote:
Ja zag ik, maar dan hoop ik dus dat die pricefixer de mijne ook even meepaktquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die wordt gepricefixed. Reken er maar op dat de prijs binnenkort weer flink omlaag gaat
Dat heb ik ook met een speler. Maar mijn ervaring is dat "de markt" niet gek is. Van de ene op de andere dag zo'n prijsstijging gaat niet. Vaak kost het een paar dagen voordat ze gewend zijn aan de "nieuwe" prijs.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gisteren kreeg ik m niet weg voor 6,5k (wilde een andere speler kopen), nu hoop ik m voor 10+k van de hand te doen
I know. Ik ben benieuwd, zou mn eerste echte klapper zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met een speler. Maar mijn ervaring is dat "de markt" niet gek is. Van de ene op de andere dag zo'n prijsstijging gaat niet. Vaak kost het een paar dagen voordat ze gewend zijn aan de "nieuwe" prijs.
2X toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Gaat die mongool hier uit staan leggen hoe je de afgeleide van x^2+x moet berekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |