quote:is dat zo? ik ben trouwens wel benieuwd naar die film.
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:05 schreef TinToR het volgende:
The Matrix Reloaded is het ook niet.De opnames zijn nog niet eens afgerond
quote:Hij staat gepland voor mei 2003, al heel lang. Dus dat duurt nog wel ff...
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:35 schreef TinToR het volgende:
Ja, in augustus is er nog een deel van de binnenstad van Sidney ontruimt geweest om scenes te schieten met de bekende skyline uit het eerste deel. Het zal al heel wat zijn als we m dit jaar nog in de bios kunnen gaan zien.
quote:Net ff op IMDb gekeken...
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:53 schreef Fratz het volgende:
mei 2003 he? ik zet het meteen in mijn agenda!
7 July The Matrix Reloaded (België 21 Mei )
7 November The Matrix Revolution (België, NL nog niet bekend)
quote:Heej, I know! Ik was er ook! Nog best een goeie gok van mezelf!
Op woensdag 2 oktober 2002 00:38 schreef sietse1980 het volgende:
De super sneak was inderdaad red dragon (ergens stond dat in het forum.) super film!,Grtz, S
quote:En vond je het een beetje de moeite waard ?, ik von dhem beter als Hanibal...
Op woensdag 2 oktober 2002 00:53 schreef Fratz het volgende:[..]
Heej, I know! Ik was er ook! Nog best een goeie gok van mezelf!
Dat was wel even een doorbijtertje.
quote:ik vond hem absoluut beter als Hannibal, ik vond Hannibal namelijk blij vlagen gewoon om te lachten, sommige fragmenten waren gewoon over the top. ik vond deze wel best aardig, ik heb er nog leuk over na kunnen kletsen. leuke verwijzingen trouwens naar SOTL vind je ook niet!
Op woensdag 2 oktober 2002 08:54 schreef sietse1980 het volgende:En vond je het een beetje de moeite waard ?, ik von dhem beter als Hanibal...
quote:maar was het wat?
Op woensdag 2 oktober 2002 09:08 schreef Amoebe het volgende:
Ik was gisteren naar de andere sneak in Groningen (Camera bioscoop) en daar was Rendez Vous met Julia Robberts en Brad Pitt (bijrolletje).Dat was wel even een doorbijtertje.
als psycholoog zijnde had je beter in Pathe kunnen zitten!
quote:toch is het in de bioscoop leuker. vind ik zelf dan. vooral het grote scherm vind ik altijd een voordeel. niet dat ik een kleine tv heb, maar in het groot is een film altijd mooier. neemt niet weg dat ik ook wel eens een DIVXje download..
Op woensdag 2 oktober 2002 12:17 schreef extreme het volgende:
in de tijd van DIVX en high-speed internet verbindingen doe ik geen moeite meer voor een sneak, ik heb de meeste films al gezien ruim voordat ze als preview draaien
quote:Een kijkje op www.sneakpoint.nl verteld mij dat Changing Lanes daar vanavond draait. Is best een goede film (heb hem dus al gezien).
Op dinsdag 5 november 2002 18:05 schreef Erik180480 het volgende:
Kan ik ook te weten komen wat er vanavond de Sneak is in Tivoli te Apeldoorn?
quote:Ja, daar kan je achterkomen
Op dinsdag 5 november 2002 18:05 schreef Erik180480 het volgende:
Kan ik ook te weten komen wat er vanavond de Sneak is in Tivoli te Apeldoorn?
quote:mmm, te laat...
Op dinsdag 5 november 2002 18:28 schreef Gorro het volgende:[..]
Een kijkje op www.sneakpoint.nl verteld mij dat Changing Lanes daar vanavond draait. Is best een goede film (heb hem dus al gezien).
quote:beetje wel ja!
Op dinsdag 5 november 2002 18:30 schreef ArmaniXL het volgende:mmm, te laat...
kan iemand mij de hint voor volgende week van de sneak op schouwburgplein in rotterdam vertellen. had dinsdag namelijk geen zin in changing lanes (had hem al gezien)
thx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |