Links.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:33 schreef Eenskijken het volgende:
http://ps3.4gamers.be/nie(...)nachtlancering-GTA-V
[ afbeelding ]!
Die linker!quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:33 schreef Eenskijken het volgende:
http://ps3.4gamers.be/nie(...)nachtlancering-GTA-V
[ afbeelding ]!
Moeilijk? Zo'n vrouw natuurlijk. Bohhhhhquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:34 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mmmhhh, moeilijk. GTA V meenemen of zo'n chick
Ik kon gewoon in het kantoor ff 5 games aftikken. Binnen 10 minuten weer buiten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:37 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Die mensen dia andere gaan duwendaarom nooit naar nachtrelease
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Moeilijk? Zo'n vrouw natuurlijk.
Wat voor vader neemt zijn (zo te lezen zwaar minderjarige zoontje) dan ook mee naar een nachtrelease van een gewelddadige game als GTA.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kanslozen... maarja dat heb je al snel in die kutstad
gister stond er een huishoud moeder in de rij die voor alle vriendjes van dr zoontje de game kochtquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat voor vader neemt zijn (zo te lezen zwaar minderjarige zoontje) dan ook mee naar een nachtrelease van een gewelddadige game als GTA.
Dat viel mij ook als eerste opquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat voor vader neemt zijn (zo te lezen zwaar minderjarige zoontje) dan ook mee naar een nachtrelease van een gewelddadige game als GTA.
Heb ik niet zo bij nagedacht. Ben vrij vandaag en zit te wachtenquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:42 schreef jackson het volgende:
Zo'n pre-order bij bol is volgens mij ideaal als je gewoon werkt (moet het nog meemaken of hij in de bus ligt). Als je gewoon vrij bent lijkt me ophalen het meest ideale, spel is overal nog redelijk verkrijgbaar zie ik links en rechts.
looool die vierde pic.. dat hele oprol scherm naar de mallemoeren.. jemig :/quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
Nog even wat fotos van de nachtrelease in Tilburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat een verschil dan ongeveer 50 meter bij de Bart Smit:
[ afbeelding ]
Ja maar niet installeren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:44 schreef plopkweker het volgende:
Hoe zit dat nou met die discs? 1 net geïnstalleerd en nu vraagt ie om 2. Gewoon erin doen?
Echt he, stakkers.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
looool die vierde pic.. dat hele oprol scherm naar de mallemoeren.. jemig :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |