Links.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:33 schreef Eenskijken het volgende:
http://ps3.4gamers.be/nie(...)nachtlancering-GTA-V
[ afbeelding ]!
Die linker!quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:33 schreef Eenskijken het volgende:
http://ps3.4gamers.be/nie(...)nachtlancering-GTA-V
[ afbeelding ]!
Moeilijk? Zo'n vrouw natuurlijk. Bohhhhhquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:34 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mmmhhh, moeilijk. GTA V meenemen of zo'n chick
Ik kon gewoon in het kantoor ff 5 games aftikken. Binnen 10 minuten weer buiten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:37 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Die mensen dia andere gaan duwendaarom nooit naar nachtrelease
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Moeilijk? Zo'n vrouw natuurlijk.
Wat voor vader neemt zijn (zo te lezen zwaar minderjarige zoontje) dan ook mee naar een nachtrelease van een gewelddadige game als GTA.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kanslozen... maarja dat heb je al snel in die kutstad
gister stond er een huishoud moeder in de rij die voor alle vriendjes van dr zoontje de game kochtquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat voor vader neemt zijn (zo te lezen zwaar minderjarige zoontje) dan ook mee naar een nachtrelease van een gewelddadige game als GTA.
Dat viel mij ook als eerste opquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat voor vader neemt zijn (zo te lezen zwaar minderjarige zoontje) dan ook mee naar een nachtrelease van een gewelddadige game als GTA.
Heb ik niet zo bij nagedacht. Ben vrij vandaag en zit te wachtenquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:42 schreef jackson het volgende:
Zo'n pre-order bij bol is volgens mij ideaal als je gewoon werkt (moet het nog meemaken of hij in de bus ligt). Als je gewoon vrij bent lijkt me ophalen het meest ideale, spel is overal nog redelijk verkrijgbaar zie ik links en rechts.
looool die vierde pic.. dat hele oprol scherm naar de mallemoeren.. jemig :/quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
Nog even wat fotos van de nachtrelease in Tilburg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat een verschil dan ongeveer 50 meter bij de Bart Smit:
[ afbeelding ]
Ja maar niet installeren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:44 schreef plopkweker het volgende:
Hoe zit dat nou met die discs? 1 net geīnstalleerd en nu vraagt ie om 2. Gewoon erin doen?
Echt he, stakkers.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
looool die vierde pic.. dat hele oprol scherm naar de mallemoeren.. jemig :/
Zo'n wannabe-milf die in de smaak wil vallen bij die digibronstige jochies en vannacht geen oog dicht heeft kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gister stond er een huishoud moeder in de rij die voor alle vriendjes van dr zoontje de game kocht
Bijna man.quote:
Dit zijn wel extreme voorbeelden ja. Bij ons ging het er heel kalmpjes aan toe. Niks aan de hand.quote:
Dat je in de rij gaat staan is 1 ding, niks mis mee imo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:46 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dit zijn wel extreme voorbeelden ja. Bij ons ging het er heel kalmpjes aan toe. Niks aan de hand.
voice overquote:
Ja, mongolen heb je overal. Ik vind dit wel een verkeerd beeld geven van hoe het "normaal gesproken" er aan toe gaat. Aan de andere kant, misschien is dit wel normaal in grote steden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat je in de rij gaat staan is 1 ding, niks mis mee imo.
Maar zo triest voordringen en dat scherm slopen, tsjonge jonge..
Waarom wil je dat?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:50 schreef Gummiebeer het volgende:
Verkopen ze bij de BS ook de strategy guide?
Respect.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:49 schreef Johnbon het volgende:
Tot half 4 gespeeld. Half 9 op werk.
Maar wat een dik spel!
t waren jochies van 9 oidquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:45 schreef Panzermaus het volgende:
milf die in de smaak wil vallen bij die digibronstige jochies en vannacht g
Mja bij de overige zaken moet het dus gewoon rustig zijn verlopen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:49 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ja, mongolen heb je overal. Ik vind dit wel een verkeerd beeld geven van hoe het "normaal gesproken" er aan toe gaat. Aan de andere kant, misschien is dit wel normaal in grote steden.
tot 5 en 7eruit hierquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:49 schreef Johnbon het volgende:
Tot half 4 gespeeld. Half 9 op werk.
Maar wat een dik spel!
Mijn postbode heeft die guide nu ook bij zichquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Om de tijd te doden terwijl ik op de postbode wacht
Heeft zich vandaag ziek gemeld om jouw GTA V te spelen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Mijn postbode heeft die guide nu ook bij zichWaar blijft die grafkaak
WATquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Toch maar niet GTA ophalen vandaag, ik ben komend weekend jarig en wellicht ga ik het spel dan ook krijgen. Anders kan ik hem volgende week alsnog halen (toch?),
vriend van me heeft hem online besteld bij de MM, en kreeg net dit mailtje:quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:53 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Toch maar niet GTA ophalen vandaag, ik ben komend weekend jarig en wellicht ga ik het spel dan ook krijgen. Anders kan ik hem volgende week alsnog halen (toch?),
En bol.com zegt "eerste week van oktober"quote:" Vanwege de enorme vraag en de beperkte beschikbaarheid kunnen wij de game helaas niet op tijd aan u uitleveren. Op dit moment is het nog onbekend wanneer wij de nieuwe voorraad van GTA V ontvangen. "
Ik had vandaag eigenlijk vrij, maar het is druk op de zaak, godverdommequote:Op dinsdag 17 september 2013 10:54 schreef Johnbon het volgende:
Bij mij is me spel gewoon aan het verstoffen thuis. En andere zijn aan het wachten. Oneerlijk in het leven.
Hebben ze ook gedaan, merendeel van de spelers zat te miepen dat het te moeilijk was om een auto te besturen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:53 schreef Jimbo het volgende:
vind de besturing vd auto wel bagger trouwens, net of je constant op een ijsplaat rijd... Ik dacht dat ze dat aan gingen pakken ?
Ik schrok met name van de looks bij het besturen van de auto´s etc. Lijkt wel een strijkbout over het asfalt, ziet er heel bijzonder uitquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:55 schreef stripe het volgende:
ik vind de graphics wel een beetje matig... of ligt dat aan mij? Heb het idee dat niet alles snel wordt geladen waardoor het minder smooth lijkt te gaan dan bij GTA IV
Ik had dat in het begin ook. Maar na een tijdje spelen was het foetsie, toevallig tegelijk met het instellen van de Game instellingen op mijn TV. (PS3)quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:55 schreef stripe het volgende:
ik vind de graphics wel een beetje matig... of ligt dat aan mij? Heb het idee dat niet alles snel wordt geladen waardoor het minder smooth lijkt te gaan dan bij GTA IV
Wanneer had hij gepreorderd dan? Na 12 september ofzo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
vriend van me heeft hem online besteld bij de MM, en kreeg net dit mailtje:
[..]
En bol.com zegt "eerste week van oktober"
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
vriend van me heeft hem online besteld bij de MM, en kreeg net dit mailtje:
[..]
En bol.com zegt "eerste week van oktober"
Dat is afhankelijk van de skills van de bestuurder in combinatie met de eigenschappen van de auto.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:53 schreef Jimbo het volgende:
vind de besturing vd auto wel bagger trouwens, net of je constant op een ijsplaat rijd... Ik dacht dat ze dat aan gingen pakken ?
ja, gisterenochtendquote:Op dinsdag 17 september 2013 10:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer had hij gepreorderd dan? Na 12 september ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |