Eeh, ik wist niet eens dat het iemand uit haar vriendinkring wasquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was toch uit haar vriendenkring die haar foto;s van FB kopieerde? Of heeft het hele gebeuren nog een staartje gekregen?
Ze was in US ontmaskerd (correct me if im wrong) en hele verhaal is grondig besproken hierquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eeh, ik wist niet eens dat het iemand uit haar vriendinkring wasAlleen dat ze toen van de aardbodem verdween.
Volgens mij ging op een gegeven moment élke sc eroverquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ze was in US ontmaskerd (correct me if im wrong) en hele verhaal is grondig besproken hier
Dat weet ik als ONZ autist nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij ging op een gegeven moment élke sc erover
Hehe maakt ook allemaal niks uit.quote:
Ken je Eethuis Bamboe aan de Bredaseweg? Echt goed Javaans-Surinaams voer daar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe maakt ook allemaal niks uit.
Nee kende ik niet, thanks voor de tipquote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ken je Eethuis Bamboe aan de Bredaseweg? Echt goed Javaans-Surinaams voer daar.
[ afbeelding ]
Nasi Pedis
Garnalen met kouseband (pikant)
Satésaus pikant
Bakkabana
Atjar Tjampoer
(Kip die bij de nasi zat had ik al op voor de foto (gulzig), die povertykipblokjes heb ik er zelf bijgegooid)
(Dit op het bord was een klein deel van alles)
So good.
Heb het zelf ook nu pas herontdekt. =$ Was er tig jaar geleden al eens geweest, toen was het niet echt wat (iig niet wat ik toen op had, broodje pom), maar nu zitten er andere mensen in.quote:Op maandag 23 september 2013 06:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee kende ik niet, thanks voor de tipik was laatst bij eentje in Noord, Deny's oid? Was ook wel te doen
quote:Op maandag 23 september 2013 16:26 schreef oLexie het volgende:
Als we toch eten droppen:
[ afbeelding ]
Gisteren de hele avond onbeperkt tapas gegeten.
Die gamba's waren echt... ik heb er geen woorden voor, eigenlijk.
Strakkies weer standaard Indo kost, ook erg lekker.
Ik had hoopquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:52 schreef aight1 het volgende:
Echt héél alive is het ook weer niet he
Ik heb hetzelfde aanrechtquote:Op zondag 22 september 2013 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ken je Eethuis Bamboe aan de Bredaseweg? Echt goed Javaans-Surinaams voer daar.
[ afbeelding ]
Nasi Pedis
Garnalen met kouseband (pikant)
Satésaus pikant
Bakkabana
Atjar Tjampoer
(Kip die bij de nasi zat had ik al op voor de foto (gulzig), die povertykipblokjes heb ik er zelf bijgegooid)
(Dit op het bord was een klein deel van alles)
So good.
OMG.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde aanrecht
Ja echt.. ntb wjnmk u and i 4everquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |