Ik vind het tot nu toe geweldigquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:03 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
honderden gamers die GTA 5 net 5 minuten hebben gespeeld =was dit het? al dat gehype
Ah, je hebt ze dus allebei gewoon aangevinkt. Bij bepaalde games pakt ie dan bij mij de 1080p niet terwijl dat wel zou moeten kunnen. Maar in het geval van GTA kan ie volgensmij beter op 720p aangezien het spel zich daarop afspeelt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb mijn PS3 standaard op 1080p staan. Bij games waar dat niet beschikbaar is (dus zo'n beetje alles) gaat de resolutie gewoon naar 720p..
Is dat niet afhankelijk van de TV? Of is het per definitie een afrader..quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
720p is native dus gewoon daarop zetten
1080p wordt geupscaled zal er dus niet beter uit gaan zien
Ah, besturing went denk ik vanzelf. GTA IV vond ik ook meesterlijk, maar dit rijdt wel rapper weg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hmm nja, ik heb wel mindere punten te melden:
1. Framedrops (X360), zelfs hickups
2. De besturing van de auto's is gewoon bagger.. GTA4 was daar zooo gweldig..
Nee, de game draait op 720p dus je ps3 op 1080p gaan zetten heeft weinig nutquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat niet afhankelijk van de TV? Of is het per definitie een afrader..
Stiekem meer de wens is de vader van de gedachte tafereel, ik meen oprecht dat ik jou een toffe ervaring gun.quote:
Besturing wen je wel aan man. Ik had hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hmm nja, ik heb wel mindere punten te melden:
1. Framedrops (X360), zelfs hickups
2. De besturing van de auto's is gewoon bagger.. GTA4 was daar zooo gweldig..
Daarom, logic.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee, de game draait op 720p dus je ps3 op 1080p gaan zetten heeft weinig nut
if anything zelfs input lag
Al uitgespeeld G?quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Besturing wen je wel aan man. Ik had hetzelfde.
Die petjes sloegen wss nog iemand inelkaar want anders is hun avond niet geslaagdquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Viel jullie het type persoon dat in de rij stond (en het type auto erbij) ook opvallend?
1. Heel veel petjes.
2. Nogal wat auto's op de parking met iets te grote spoilers of andere rare versierselen..
De normaal-werkende-GTA speler slaapt omdat die morgen moet werken/school.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Viel jullie het type persoon dat in de rij stond (en het type auto erbij) ook opvallend?
1. Heel veel petjes.
2. Nogal wat auto's op de parking met iets te grote spoilers of andere rare versierselen..
ja wel veel petjes figuren idd. maar ook wel toffe gasten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
1. Heel veel petjes.
Ik heb morgen ook gewoon werkquote:Op dinsdag 17 september 2013 02:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De normaal-werkende-GTA speler slaapt omdat die morgen moet werken/school.
En nerds durven zich daar niet tussen te begeven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
56/69quote:
ik ook gewoon maar ik ga gewoon door. wie heeft er nou slaap nodig?quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gotver, was een grap man. Je gaat veelte hard sowieso.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
56/69
Schrok eigenlijk toen ik het zag. Ik dacht dat ik bij 20 was. Het gaat te snel imo. Meer missies was leuker.
Schijnt volgens Rockstar niet bevorderlijk te zijn voor het spel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:09 schreef wonton het volgende:
Zal er nog een patch voor de xbox zodat je zonder problemen de 2e disc kan installeren? Ik irriteer me aan dan gebrom van mn xbox.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schijnt volgens Rockstar niet bevorderlijk te zijn voor het spel.
Gehandicapten?quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
De oudste in de rij was een man van iets van 75 ofzo
Verder wel grote verscheidenheid aan mensen, nerds, normale mensen, petjes, achterbuurt etc etc.
Lekkere wijven?quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja, die zag ik ook nog. en idd ook een paar oudere mensen
Jep 1quote:
Xbox weer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 02:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
http://forums.digitalwarf(...)-gta-v-for-xbox-360/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |