Omdat mensen makke schapen zijn. Meelopers in plaats van logisch nadenkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:34 schreef Flixxy het volgende:
Bij de GameMania stond nog een rij van 30 meter, bij de Intertoys was er op dat moment al geen rij meer. Nog paar euro goedkoper ook. Hoezo iedereen naar de GameMania?
Ik voelde me wel een eckte eckte nerd toen ik daar stondquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alpha as fuck, kittens op je schootje.
Jackass is anders..?quote:
Wat valt er te vierenquote:
Ik heb wel een foto van mijn pik. Goed genoeg?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:37 schreef Bestelbus het volgende:
wil iemand zo ff een pic uploaden van zn gameplay bvd
Het begin van het einde van dit kabinet?quote:
Alternatieven zijn ook om te huilenquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Het begin van het einde van dit kabinet?
Tenminste, het is wel makkelijk schieten nu voor de oppositie
Was je de enige chick?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
Yess, it's in the pocket. GM stond redelijk rijtje, maar was te doen.
waar heb je dit vandaan?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:27 schreef RemcoW23 het volgende:
r hebben besteld moeten twee dagen langer wachten.
Rutte had gewoon moeten zeggen dat iedereen GTA V moest kopen ipv een auto of een huisquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:38 schreef humorduck28 het volgende:
Zou strakke actie zijn als WA tijdens zijn eerste troonrede iets zegt over GTA5
Toen ze nog gewoon Tom Green na deden...quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
goh vroeger ging het nog spontaan soms . Nu is het teringnep
In GTA5 kan beidequote:Op dinsdag 17 september 2013 00:39 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Rutte had gewoon moeten zeggen dat iedereen GTA V moest kopen ipv een auto of een huis
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:39 schreef Juicyhil het volgende:
Alleen is ie nu aan het installeren. Wat is dit voor bullshit. Moet ik hem installeren.
Dat duurde toch ook nog 45 minuten ofzo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:39 schreef Juicyhil het volgende:
Alleen is ie nu aan het installeren. Wat is dit voor bullshit. Moet ik hem installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |