Daar sta je dan, fucking lang te wachten op je game...quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:15 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Groningen Boven Alles.
En dan komt ie morgen met de post binnen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee joh, die mailtjes komen echt fucking laat binnen.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Fierljeppend naar huis om te spelen.
Jeppp! Zo vaak gehad bij Bol.com, midden in de nacht een mailtje, hij is overgedragen en komt gewoon netjes binnen op die dag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En dan komt ie morgen met de post binnen?
quote:
quote:
Kijk is wat ik zojuist besteld heb.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee joh, die mailtjes komen echt fucking laat binnen.
Ok.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jeppp! Zo vaak gehad bij Bol.com, midden in de nacht een mailtje, hij is overgedragen en komt gewoon netjes binnen op die dag.
Jij zit in het complot.quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jeppp! Zo vaak gehad bij Bol.com, midden in de nacht een mailtje, hij is overgedragen en komt gewoon netjes binnen op die dag.
WOW watser gebeurd?quote:
G !!!!!!!!!!! PICSquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:18 schreef Giester het volgende:
Ik heb hem gehossled G'z!
Intertoys Den Bosch, 50 euro, Xbox360 en pas zaterdag daar preordered.
Had hem bij de GM staan, maar daar zou ik hem pas vrijdag krijgen.
Er waren ongeveer 100 mensen en een maat van mij heeft hem ook voor de Xbox meegekregen en zonder preorder. Bam!
Schavuit dat je bentquote:Op dinsdag 17 september 2013 00:18 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Kijk is wat ik zojuist besteld heb.
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |