Ali B en Yes-Rquote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wie zijn die negers naast Schaken dan?
Bodyguardsquote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
zijn possequote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ubermacht is een Duits automerk in GTA, spoof op Duitsland en waarschijnlijk Volkswagen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe zit dat precies met de auto's; ik zie heel vaak Ubernacht .... met verschillende soorten auto's?
Vies slettenbakje.quote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef JessedeK het volgende:
ze heeft echt een stem alsof ze 6 is ofzo
Je mot ze niet sloan maar je mot ze schuppequote:Op maandag 16 september 2013 22:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die moet een volle peer hebben.
Mijn moeder is daar de directricequote:Op maandag 16 september 2013 22:48 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
was ik maar grootaandeelhouder bij Rockstar
Opknuppen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je mot ze niet sloan maar je mot ze schuppe
Voor je weet het ruilt ze je in voor een andere nerd.quote:Op maandag 16 september 2013 22:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vanmiddag gegaan en ze houden er 1 vast, kan zo ook nog gaan maar dat zal wel niet gebeuren. Mijn vriendin wilde wel, nerds kijken enzo, maar straks ziet ze in dat ik de grootste ben die er tussen staat.
en dan in'n gracht gooi'nquote:
Veelquote:Op maandag 16 september 2013 22:49 schreef PirE het volgende:
De mijne komt ergens tussen 11:00 en 15:00 dus ik zie het wel verschijnen. Die paar uur kan ik wel wachten.
Ben trouwens wel benieuwd hoeveel scholieren er morgen "ziek" zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |