Acceptgiro zeker.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg nooit mail van zeWel post, heel af en toe.
Misschien hebben ze je mail adres nietquote:Op woensdag 6 november 2013 18:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg nooit mail van zeWel post, heel af en toe.
Als ik online bestel moet ik daar toch echt mee inloggen en krijg ik een bevestiging - per mailquote:Op woensdag 6 november 2013 18:45 schreef Godtje het volgende:
Misschien hebben ze je mail adres niet
Misschien bestelde je nooit onlinequote:Op woensdag 6 november 2013 18:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik online bestel moet ik daar toch echt mee inloggen en krijg ik een bevestiging - per mail
Nee.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:27 schreef Perenijsje het volgende:
Hebben jullie ook de mail betreffende een gratis Aeroccino3 en 50 (tot 100) euro korting op een Nespresso apparaat bij het aanmelden van een nieuw clublid ontvangen?
Ben ook wel benieuwd. Dan ga ik met korting cups bestellenquote:Op donderdag 7 november 2013 07:15 schreef Intermec het volgende:
Weet iemand of die actie (die nu ook op https://www.nespresso-clubpromo.com/BENL/action#machines) staat, ook geldig is als je al een apparaat hebt en een tweede erbij koopt?
Staat gewoon op die website dat het één per huishouden is. Wat je wel kan doen is het natuurlijk registreren op een ander adres.quote:Op donderdag 7 november 2013 07:15 schreef Intermec het volgende:
Weet iemand of die actie (die nu ook op https://www.nespresso-clubpromo.com/BENL/action#machines) staat, ook geldig is als je al een apparaat hebt en een tweede erbij koopt?
Volgens mij één per huishouden, per actie. Ik had najaar 2012 machine gekocht en cashback, voorjaar weer. Heb zelf een Lattisima+, maar deze kan je als je snel bent voor 115 euro na cashback kopen bij Media Markt Online. Vandaag is eerste dag van de promo en meestal verhogen winkeliers daarna snel de prijs...quote:Op donderdag 7 november 2013 10:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Staat gewoon op die website dat het één per huishouden is. Wat je wel kan doen is het natuurlijk registreren op een ander adres.
Ik bestel alleen maar onlinequote:
Ja wat anders. Natuurlijk moet je terug gaan als die stuk is.quote:Op maandag 11 november 2013 08:03 schreef Akioli het volgende:
Wat kan ik nu het beste doen? Terug naar de winkel en een omruiling vragen?
Gewoon hetzelfde. Je hebt gewoon pech.quote:Op maandag 11 november 2013 08:05 schreef Akioli het volgende:
Ja uiteraard. Maar terug hetzelfde toestel of een ander is wat ik me vooral afvraag.
is er ook een variant van krups? Miss kun je dat nog proberen als je ruiltquote:Op maandag 11 november 2013 08:12 schreef Akioli het volgende:
Ik lees dat het toch wel vrij vaak voor komt bij de Magimix
https://www.koffiecenter.(...)bij-mankementen.html
Ik kan het misschien omruilen voor dezelfde en als het probleem zich dan nog een keertje voor doet een ander toestel vragen.
Hier iedereen tevreden over zijn Magimix?
Aangezien naar schatting de helft van alle verkochte Nespresso-apparaten van Magimix zijn, zouden er veel meer klachten moeten zijn als het een structureel probleem zou betreffen. Ik heb zelf een Magimix, en mijn ouders ook, en nooit problemen gehad.quote:Op maandag 11 november 2013 08:12 schreef Akioli het volgende:
Ik lees dat het toch wel vrij vaak voor komt bij de Magimix
https://www.koffiecenter.(...)bij-mankementen.html
Ik kan het misschien omruilen voor dezelfde en als het probleem zich dan nog een keertje voor doet een ander toestel vragen.
Hier iedereen tevreden over zijn Magimix?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |