Geen liefde voor Dharkan?quote:
Heb ik er ook bij besteld. Maar Kazaar vind ik lekkerderquote:Op maandag 16 september 2013 19:16 schreef RacerDKB het volgende:
Geen liefde voor Dharkan?Die is nu ook vast in het assortiment heb ik begrepen?
Same here. Dharkan is zéker niet verkeerd, maar Kazaar / Ristretto / Indriya blijven mijn favorietenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb ik er ook bij besteld. Maar Kazaar vind ik lekkerder
Jammer alleen dat het nog duurder is, en ook al voorgezoet. Ze houden geen rekening met mensen die geen suiker in de koffie willen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:14 schreef JosHuizinga het volgende:
Nespresso is lekker, maar de Dolce Gusto is nog beter! Heerlijk latte machiato met caramel
Mwoah. Ik maak het liever met echte melk, ipv met melkpoeder uit een cupje. Mijn zus heeft een Dolce Gusto, maar ik vind het toch erg prefab smaken. Smaken verschillen, blijkt weer eens.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:14 schreef JosHuizinga het volgende:
Nespresso is lekker, maar de Dolce Gusto is nog beter! Heerlijk latte machiato met caramel
Ik doe het ook met (witte natuur-) azijn. Dat spul gebruik ik trouwens ook in de wasmachine, gewoon een flinke scheut bij het wasmiddelquote:
Ik zet geen koffie met mijn wasmachinequote:Op zondag 13 oktober 2013 11:50 schreef Papabear het volgende:
Ik doe het ook met (witte natuur-) azijn. Dat spul gebruik ik trouwens ook in de wasmachine, gewoon een flinke scheut bij het wasmiddel
Hoeveel keer laat. Je m doorlopen of is er een ontkalkknopquote:
Je kunt je apparaat het hele waterreservoir laten doorlopen. In de gebruiksaanwijzing staat hoe dat in z'n werk gaat (kan per merk/type verschillen).quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoeveel keer laat. Je m doorlopen of is er een ontkalkknop
Welk apparaat heb je?quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:01 schreef SunChaser het volgende:
Hoeveel keer laat. Je m doorlopen of is er een ontkalkknop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop