De verhoudingen zijn fucked up inderdaad.quote:Op maandag 16 september 2013 13:03 schreef Mss het volgende:
Er staan soms trouwens best leuke recepten op hoor, maar vaak met weinig groenters en velen vlees
Lollerrrrquote:Op maandag 16 september 2013 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn fucked up inderdaad.
Ze had op een gegeven moment iets wat leek op 2 opscheplepels stamppot, met drie (!) gehaktballen
ja dat bedoel ik. Dat je de eerste drie maanden eigenlijk vooral heel bezorgd bent. Omdat je nu weet hoe makkelijk het mis kan gaan.quote:Op maandag 16 september 2013 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik _denk_ dat je de volgende keer toch weer heel blij gaat zijn hoor SQ. Ook al zal je natuurlijk bezorgd blijven "wat als" zal het alsnog een hele ervaring worden
oh ja, die. Achquote:Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://gewoonwateenstudentjesavondseet.blogspot.nl/
Ik vind alleen een kookboek van haar creaties wel een beetje ver gaanquote:Op maandag 16 september 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, die. Achje moet een hobby hebben toch?
als er mensen zijn die het willen kopen, why not?quote:Op maandag 16 september 2013 13:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind alleen een kookboek van haar creaties wel een beetje ver gaan
Ja dat denk ik ook wel idd, ik denk dat als ik een baby zou nemen ik het ook hebbenquote:Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik. Dat je de eerste drie maanden eigenlijk vooral heel bezorgd bent. Omdat je nu weet hoe makkelijk het mis kan gaan.
ja ik ben er inmiddels wel achter dat het niet helemaal een kwestie van "nemen" is, helaasquote:Op maandag 16 september 2013 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel idd, ik denk dat als ik een baby zou nemen ik het ook hebben
Naja het is vaak met pakjes, ik vind niet dat dat in een kookboek thuishoort. Maar misschien maakt ze wel een leuk boek, als het heel anders is dan dr blog.quote:Op maandag 16 september 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als er mensen zijn die het willen kopen, why not?
Is het goedkoop en snel? Daar is best een markt voor
quote:Op maandag 16 september 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://gewoonwateenstudentjesavondseet.blogspot.nl/
Ja, nee, maar ... je weet ewl wat ik bedoelquote:Op maandag 16 september 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik ben er inmiddels wel achter dat het niet helemaal een kwestie van "nemen" is, helaas
Zouden ze een lampen-RSS op fok hebben zitten?quote:Helaas een slecht bericht, wij hebben nogmaals voor u geïnformeerd naar de status van uw bestelling en moeten u helaas mededelen dat wij verwachten dat deze pas eind week 38, begin week 39 door ons uitgeleverd wordt.
Onze excuses voor de vertraagde uitlevering van uw bestelling.
Mensen gaan er meestal gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat (wat ook maar goed is; want beter dat je positief en blij bent ipv meteen extreem bezorgd...). Pas als zoiets in de nabije omgeving (of zelfquote:Op maandag 16 september 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik ben er inmiddels wel achter dat het niet helemaal een kwestie van "nemen" is, helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |