en wat is voor jou "heel snel"? Een minuut? een uur? een seconde? een dag? een week?quote:Op maandag 16 september 2013 12:30 schreef Danielle83 het volgende:
en het valt nu echt op dat mijn batterij heel snel leeg trekt.
Denk aan minuten dus lijkt me niet echt goedquote:Op maandag 16 september 2013 12:45 schreef FredvZ het volgende:
[..]
en wat is voor jou "heel snel"? Een minuut? een uur? een seconde? een dag? een week?
dan wordt het denk ik tijd voor een nieuwe accu.quote:Op maandag 16 september 2013 12:48 schreef Danielle83 het volgende:
Denk aan minuten dus lijkt me niet echt goed
Ja, maar 53 % betekend niet 53% van je gehele batterij.quote:Op maandag 16 september 2013 12:52 schreef Danielle83 het volgende:
Trouwens de tip om te kijken welke app het meeste energie verbruikt, geeft die mn scherm aan met 53%Terwijl ik mn scherm ook heb aangepast...
Bij mij staat het scherm ook bovenaan en ik heb m laatst ook veel lager gezet. Ik vind m al te snel leeglopen nu dat ik m 1x per dag moet opladenquote:Op maandag 16 september 2013 12:52 schreef Danielle83 het volgende:
Trouwens de tip om te kijken welke app het meeste energie verbruikt, geeft die mn scherm aan met 53%Terwijl ik mn scherm ook heb aangepast...
bij mij staat het scherm op gemiddeld 15%quote:
Zet de interval van je weer-app eens wat lager.quote:
Je ziet ook dat hij tussentijds is opgeladen?quote:Op maandag 16 september 2013 16:42 schreef fiskejet het volgende:
15% na een hele dag is nog best netjes hoor... En aangezien je scherm 53% van het stroomverbruik veroorzaakt ga ik er vanuit dat je je telefoon gewoon redelijk veel gebruikt. Veel beter dan dit wordt het niet...
Yes, daarom zeg ik ook een hele dag, heb er twee uur af gehaald.quote:Je ziet ook dat hij tussentijds is opgeladen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |