Zeker wel gheequote:Op maandag 16 september 2013 11:03 schreef budvar het volgende:
[..]
In Limburg kunnen ze de g helemaal niet uitspreken.
In Limburg kunnen ze sowieso überhaupt niet normaal spreken.quote:Op maandag 16 september 2013 11:03 schreef budvar het volgende:
In Limburg kunnen ze de g helemaal niet uitspreken.
Klinkt als een j.quote:
Dit ook ja.quote:Op maandag 16 september 2013 11:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In Limburg kunnen ze sowieso überhaupt niet normaal spreken.
Hier wel.quote:Op maandag 16 september 2013 11:03 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nou, de V&D bij mij verkoopt anders geen games hoor.
Moet je `s raden wat er met de bestuurder van de auto gebeurd, als mijn Chop wordt aangeredenquote:
G iester, leer mij deze.quote:Op maandag 16 september 2013 11:07 schreef Giester het volgende:
Shabi's! Bijna lunchtijd voor deze dawg en daarna nog even voor die baaz centen maken en dan gaat je boy naar de hizzouz en alles klaarzetton voor de G'thang!
http://instagib.tv/comedyyquote:Op maandag 16 september 2013 11:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hmmm, geen enkele stream werkt in die lijst. Iemand een werkende?
quote:Op maandag 16 september 2013 11:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Hmmm, geen enkele stream werkt in die lijst. Iemand een werkende?
Rustig G... aightttquote:Op maandag 16 september 2013 11:07 schreef Giester het volgende:
Shabi's! Bijna lunchtijd voor deze dawg en daarna nog even voor die baaz centen maken en dan gaat je boy naar de hizzouz en alles klaarzetton voor de G'thang!
Ga je 'm spanken?quote:Op maandag 16 september 2013 11:06 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Moet je `s raden wat er met de bestuurder van de auto gebeurd, als mijn Chop wordt aangereden
BO2 en Skyrim!quote:Op maandag 16 september 2013 11:08 schreef m0j0 het volgende:
Welke games hebben jullie je mee bezig gehouden tot vandaag?.
Zelf heb ik Red Dead Redemption opnieuw uitgespeeld, dit keer als een gigantische Asshole, erg leuk hoe mensen voor je weg rennen.. "you just gotta lead them.."
Ik heb GTA4 weer uit de kast gehaald. Ik hou het telkens net een uurtje vol. Ik vind Niko echt de slechtste personage uit de GTA serie.quote:Op maandag 16 september 2013 11:08 schreef m0j0 het volgende:
Zelf heb ik Red Dead Redemption opnieuw uitgespeeld, dit keer als een gigantische Asshole, erg leuk hoe mensen voor je weg rennen.. "you just gotta lead them.."
Ik probeerde hem laatst opnieuw te spelen maar er is echt geen klote aan.quote:Op maandag 16 september 2013 11:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik heb GTA4 weer uit de kast gehaald. Ik hou het telkens net een uurtje vol. Ik vind Niko echt de slechtste personage uit de GTA serie.
GTA 4 vond ik inderdaad ook zuigenquote:Op maandag 16 september 2013 11:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik heb GTA4 weer uit de kast gehaald. Ik hou het telkens net een uurtje vol. Ik vind Niko echt de slechtste personage uit de GTA serie.
Dat niet alleen! Het was ook de saaiste map ooit, helaas.quote:Op maandag 16 september 2013 11:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechtste spel ook.quote:Op maandag 16 september 2013 11:10 schreef Giester het volgende:
[..]
Dat niet alleen! Het was ook de saaiste map ooit, helaas.
Map!? Daten, bowlen, etc allemaal crap die we niet nodig hadden.quote:Op maandag 16 september 2013 11:10 schreef Giester het volgende:
[..]
Dat niet alleen! Het was ook de saaiste map ooit, helaas.
Inderdaad, als ik dan ook weer de GTA 4 wereld in wil doe ik dat wel via 1 van de 2 DLC`s.quote:Op maandag 16 september 2013 11:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
Gta 4 bioshock en Football Manager.quote:Op maandag 16 september 2013 11:08 schreef m0j0 het volgende:
Tennis en golf kan me ook aan m'n reet roesten als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 16 september 2013 11:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Map!? Daten, bowlen, etc allemaal crap die we niet nodig hadden.
http://instagib.tv/comedyyquote:Op maandag 16 september 2013 11:12 schreef Johnbon het volgende:
Iemand nog een filmpje van GTA 5 of werkende stream. FF iemand laten zien. Kan zelf niks werkends vinden
http://instagib.tv/comedyyquote:Op maandag 16 september 2013 11:12 schreef Johnbon het volgende:
Iemand nog een filmpje van GTA 5 of werkende stream. FF iemand laten zien. Kan zelf niks werkends vinden
Ja.quote:
Daar zijn die rijke bitches G!quote:Op maandag 16 september 2013 11:13 schreef kaos- het volgende:
[..]
Tennis en golf kan me ook aan m'n reet roesten als ik eerlijk ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op maandag 16 september 2013 11:14 schreef Giester het volgende:
[..]
Daar zijn die rijke bitches G!Van welke track was dat ook alweer manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komt me echt bekend voor.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
quote:Op maandag 16 september 2013 11:15 schreef kaos- het volgende:
[..]
Van welke track was dat ook alweer mankomt me echt bekend voor.
http://hidemyass.comquote:Op maandag 16 september 2013 11:15 schreef Johnbon het volgende:
Helaas hij pakt hem niet zou met het oude werkinternet te maken hebben. Toch bedankt!
" Het oude werkinternet "quote:Op maandag 16 september 2013 11:15 schreef Johnbon het volgende:
Helaas hij pakt hem niet zou met het oude werkinternet te maken hebben. Toch bedankt!
quote:Op maandag 16 september 2013 11:15 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat V beter is dan IV. Verhaal was top, characters waren goed, map was mooi en kleurrijk.
Toch weet V het te overtreffen, chapeau!
Jaaa lekker. Die shit staat op Great Minds man!quote:
Klopt ja!quote:Op maandag 16 september 2013 11:17 schreef kaos- het volgende:
[..]
Jaaa lekker. Die shit staat op Great Minds man!
Eckte eckte G!quote:Op maandag 16 september 2013 11:17 schreef HostiHawaii het volgende:
Ey Giester mi mang!
http://www.muzu.tv/qf/vie(...)-music-video/176219/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |