Heb ik ff gemist..quote:Op zondag 29 september 2013 20:01 schreef Disana het volgende:
Ik zag een bekend gezicht, maar weet niet of het uit TUDB of SYTYCD is.
Ow zij, die slispelende belgische...quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Blonde danseres. Misschien komt ze nog langs.
Weet het echt niet meer.quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow zij, die slispelende belgische...
Weet het ook niet mee.. gok op sytycd..
Dancing doc.. heeft er het lijf niet voor... maar flikt het tochquote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet het echt niet meer.
Wel leuk, die dansende dokter
Deze? Anneke?quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Blonde danseres. Misschien komt ze nog langs.
Dat moeten ze niet te veel doen, vorige deelnemers terughalen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:10 schreef Burner82 het volgende:
Onze onzekere slispelende Belgische meid
eerste aflevering die ik zie vanwege werk enzo, maar dit is dus de Jeffrey van dit jaar?quote:Op zondag 29 september 2013 20:12 schreef Burner82 het volgende:
Kan iemand die Joey er nu al uitslaan? pretty please?
Welke Jeffrey?quote:Op zondag 29 september 2013 20:15 schreef Masspa het volgende:
[..]
eerste aflevering die ik zie vanwege werk enzo, maar dit is dus de Jeffrey van dit jaar?
quote:Op zondag 29 september 2013 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Welke Jeffrey?
Maar hij is wel erg.. Ish noemt het zelfverzekerd... maar dit is gewoon ronduit arrogant.
Zelfs de foto ziet er al erg arrogant uitquote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef Masspa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze... heeft meerdere keren meegedaan, want hij vond zichzelf zo goed dat hij wel even zou winnen. De jury moest dat alleen nog even inzien. Uiteindelijk twee of drie jaar terug liveshows gehaald en roemloos ten onder gegaan ergens halverwege.
Maar goed, arrogantje dus, doe maar niet.
Anders snapt Dan het niet meerquote:Op zondag 29 september 2013 20:37 schreef richolio het volgende:
Waarom praat de jury eigenlijk ineens engels heel de tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |