geen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nick vd Velden lijkt me niet een snugger persoon.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nick vd Velden lijkt me niet een snugger persoon.
Feyenoord - NACquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
Nu rustig naar het puntje van de stoel schuiven voor het eerste zes puntenduel van het seizoen.
ADO is inderdaad wel heel matig. Snap niet hoe die vorig jaar 12e oid zijn geworden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Als ik naar ADO kijk lijkt Heracles zo slecht nog niet.
Op papier ben ik best tevreden, maar in realiteit is het zo beroerd als het gras.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADO is inderdaad wel heel matig. Snap niet hoe die vorig jaar 12e oid zijn geworden.
Net of er de Monster Jam is gehouden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op papier ben ik best tevreden, maar in realiteit is het zo beroerd als het gras.
verdediging is kut, middenveld is met holla en meijers ook niet bijzonder.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op papier ben ik best tevreden, maar in realiteit is het zo beroerd als het gras.
Waarom speelt Gouriye nooit? Ik heb hem in mijn teamquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verdediging is kut, middenveld is met holla en meijers ook niet bijzonder.
aanval is onthoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |