Zip it! Shrimpy! Met je 12 cm.quote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Haal die fucking trollen uit de OP.
Ofniet.quote:Op zondag 15 september 2013 18:54 schreef Djibril het volgende:
Eerste ziet er nog best goed uit anders
tumblr maar dan voor korte vidz..quote:Op zondag 15 september 2013 18:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wil graag recensies op mijn squat.
[..]
Wat zijn keekvids?
Emoness: dit ben jij.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 18:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
tumblr maar dan voor korte vidz..
tehfuck..ik doe niet aan al die shit..quote:
je bent toch niet aan het zeuren?quote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Haal die fucking trollen uit de OP.
ja, dat kan ik begrijpen, omdat je die blessure had heb je al die energie opgespaard, nog 1 nachtje slapen dan kan je weerquote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee maar lichtelijk opgefokt nu..gym is dicht ik wil trainen...
Geen pillow fight in the middle of the night?quote:Op zondag 15 september 2013 19:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kijk meestal films met vriendinnen, of drink thee, of shop met ze of stap met ze.
Woon dicht bij een park met ringen en bankjes.quote:Op zondag 15 september 2013 19:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, dat kan ik begrijpen, omdat je die blessure had heb je al die energie opgespaard, nog 1 nachtje slapen dan kan je weer
Nee maar sliep vorige keer met een vriendin in 1 bed en heb haar heel de tijd ellebogen gegeven in mijn slaapquote:Op zondag 15 september 2013 19:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geen pillow fight in the middel of the night?
snel typen..quote:Op zondag 15 september 2013 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee maar sliep vorige keer met een vriendin in 1 bed en heb haar heel de tijd ellebogen gegeven in mijn slaap. Het is trouwens middle..ipv middel.
quote:Op zondag 15 september 2013 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
VinesAllemaal van die attention whores die 'origineel zijn'.
je bent opgegroeid met zussen, welke zus won dan altijd het kussengevecht?quote:Op zondag 15 september 2013 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee maar sliep vorige keer met een vriendin in 1 bed en heb haar heel de tijd ellebogen gegeven in mijn slaap. Het is trouwens middle..ipv middel.
smooth..quote:Op zondag 15 september 2013 19:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent opgegroeid met zussen, welke zus won dan altijd het kussengevecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |