Internet.quote:Op zondag 15 september 2013 19:43 schreef vault_tec het volgende:
Weet iemand waar ik nog aan het spel kan komen voor de PS 3?
Ryder die zijn huis uitgezet wordt wegens drugsbezitquote:Op zondag 15 september 2013 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Big Smoke die door zijn bed heen zakt. En Taco Bell menu kent ie ook.
quote:Op zondag 15 september 2013 19:35 schreef STING het volgende:
[info]
Ter info, deze reeks hebben we bij deze omgedoopt tot de SC, ik heb een tweede reeks aangemaakt voor serieuze discussie. Game on
[/info]
Inderdaad. Ryder deed maar klein werk om wat bij te verdienen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ryder die zijn huis uitgezet wordt wegens drugsbezit
Terwijl een pedofiel wel mag terugkeren in de maatschappijquote:Op zondag 15 september 2013 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad. Ryder deed maar klein werk om wat bij te verdienen.
Die honden van de politie moeten ze ook afpakken, die laten ze bijten op mensen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terwijl een pedofiel wel mag terugkeren in de maatschappij
Spice Girlsquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Seconde het volgende:
Naast Rihanna ook Madonna in GTA V op de radio. Als ik straks ook nog Lady Gagga voorbij hoor komen annuleer ik mijn pre order :/
quote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Seconde het volgende:
Naast Rihanna ook Madonna in GTA V op de radio. Als ik straks ook nog Lady Gagga voorbij hoor komen annuleer ik mijn pre order :/
je kunt gelukkig van zender wisselenquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Seconde het volgende:
Als ik straks een auto jat en er dan keiluid PAPPARAZZIII door men speakers vliegt duw ik mijn PS3 het raam uitquote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef JessedeK het volgende:
[..]
je kunt gelukkig van zender wisselen
Gewoon van Los Santos naar San Fierro rijden . Gewoon zomaarquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die honden van de politie moeten ze ook afpakken, die laten ze bijten op mensen.
Speakers kapot schieten manGquote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef Seconde het volgende:
[..]
Als ik straks een auto jat en er dan keiluid PAPPARAZZIII door men speakers vliegt dus ik mijn PS3 het raam uit
Of in vliegtuig. Had wel mensen kunnen doodvliegen hoe of wat.quote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon van Los Santos naar San Fierro rijden . Gewoon zomaar
britney spears staat ook op die zenderquote:Op zondag 15 september 2013 19:50 schreef Seconde het volgende:
[..]
Als ik straks een auto jat en er dan keiluid PAPPARAZZIII door men speakers vliegt dus ik mijn PS3 het raam uit
Speciaal voor de germaansequote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon Zanger Rinus op kanaal zetten.
Laten we het hopenquote:Op zondag 15 september 2013 19:52 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Kan je bij de 360 versie weer een eigen kanaal maken?
Dan ga ik 100% een piratenzender beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |