Ik heb echt geen flauw idee. Ik zou gewoon ziek kunnen zijn maar voor hetzelfde geld blijkt dat er iets heel anders aan de hand is en dat maakt me een beetje bang van mn eigen lijfquote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's kut![]()
Is dit te wijden aan 1 van je kneuzentitels of is dit nieuw?
als het normale speculaas is mag het best in mijn oven! gevulde speculaasquote:Op zondag 15 september 2013 16:12 schreef Molo het volgende:
[..]
is goed hoor!
Samen plank meenemen naar Sjaan?
Die heeft nu immers weer een schone oven
punt is alleen dat het niet alleen mijn huis is, maar ook dat van Koosquote:Op zondag 15 september 2013 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Kip, mensen die in jouw huis komen mogen zich lekker aan jou aanpassen. Als ze het eten niet lekker vinden is dat hun probleem, dus of ze houden hun muil en eten mee, of gewoon chinees bestellen. Als ze daar een probleem mee hebben komen ze maar na het eten
ja maar wordt dan waarschijnlijk te laat voor Speesje ivm terugreis, tenzij jij ;s middags al vrij bentquote:Op zondag 15 september 2013 17:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als het normale speculaas is mag het best in mijn oven! gevulde speculaas
ligt eraan welke dag want dat wouden jullie verzetten toch -> eerst de datum weten dan weet ik f k vrij kan nemenquote:Op zondag 15 september 2013 17:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar wordt dan waarschijnlijk te laat voor Speesje ivm terugreis, tenzij jij ;s middags al vrij bent
Natuurijk is het ook koos zijn huis, blijft nog wel dat het een vent is en hij dus geen moer te zeggen heeft in huis. Slotje.quote:Op zondag 15 september 2013 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
punt is alleen dat het niet alleen mijn huis is, maar ook dat van Koos
Maar goed, hij heeft ze gebeld en gezegd dat hij NA het eten naar hen toe gaat. Dus ik blijf lekker thuis.
Awkward situatie, want überlomp voor hun ook natuurlijk (gebeld worden om te komen en dan opeens afgebeld worden).... maar ik ben er wel ok mee nu. En hij staat nu te koken. Hij heeft net voor de tweede keer ui opgezet want de eerste portie was vet aangebrand
Hij kookt verder wel lekker dus komt wel goed.
Ik ben lekker mijn schoenen aan het uitzoeken, al 6 paar weggedonderd en ik ben niet eens op de helft
erm nerm nerm vers gebakken gevuld speculaas is toch wel heul lekker hoorquote:
ik ga zo aardappelgratin in m'n vieze oven stoppenquote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Witlofschotel in mijn schone oven <3
een maandag, maar welke dag weet ik nog niet, gooi het zo wel op de app of feestboekquote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ligt eraan welke dag want dat wouden jullie verzetten toch -> eerst de datum weten dan weet ik f k vrij kan nemen
lekkerrrrrquote:Op zondag 15 september 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Witlofschotel in mijn schone oven <3
quote:Op zondag 15 september 2013 18:41 schreef PriemGirl het volgende:
Hier nog eens domino's besteld
Deze middag verjaardag van 2 jarige geweest en ik kwam uiteindelijk tot het besef dat wij het enige stel hadden die nog geen koters hadden![]()
Het ging ook echt zo van: "hoe was je vakantie?" Ik: "Ja was gezellig ik ben gaan para...." "hahaha kiek de kinders dit en dit doen... Ow sorry; je zei?" Ik: "Ja goeie vakantie gehad.... *zwijgt verder* "![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |