Ha ha sukkel. Straks kun je ze weer bij gaan kopen voor de Centennial achievoquote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef bondage het volgende:
Ik heb alles behalve grandma, cursor, alchemy lab, portal, timemachine en antimatter condenser verkocht. Die andere rotzooi leverde bijna niets op.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha ha sukkel. Straks kun je ze weer bij gaan kopen voor de Centennial achievo
quote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef mike-amersfoort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eigenlijk wil ik nog naar 250 cursors, 5e rij lijkt me bazig... maar dat kost 150.(000)^5.
Ik heb geen aantallen aangepast in variabelen oid, sommige dingen gaan wel wat meer vanzelf dan bij anderen.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 23:24 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik heb geen aantallen aangepast in variabelen oid, sommige dingen gaan wel wat meer vanzelf dan bij anderen.
Volgens mij was hij degene die een progsel had gebruikt welke automatisch op het koekje klikte. Ergens is dat wel een beetje cheaten maar gaat idd niet zo ver als de cheaters die met de JS gaan lopen klooien. Dat laatste verpest imo het hele spel.quote:
Klopt, ik gebruik mijn progsel. Iedereen speelt het spel op de manier die hij het leukst vind. Na een dagje klikken heb ik dat onderdeel wel gezien en wil ik verder komen met minder moeite en me verdiepen in zo efficient mogelijk inkopen doen, dat is mijn uitdaging.quote:Op zondag 15 september 2013 23:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgens mij was hij degene die een progsel had gebruikt welke automatisch op het koekje klikte. Ergens is dat wel een beetje cheaten maar gaat idd niet zo ver als de cheaters die met de JS gaan lopen klooien. Dat laatste verpest imo het hele spel.
True. En imo is het hele doel van het spel om zo strategisch mogelijk inkopen te doen, niet het klikken op het koekje.quote:Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef mike-amersfoort het volgende:
Klopt, ik gebruik mijn progsel. Iedereen speelt het spel op de manier die hij het leukst vind. Na een dagje klikken heb ik dat onderdeel wel gezien en wil ik verder komen met minder moeite en me verdiepen in zo efficient mogelijk inkopen doen, dat is mijn uitdaging.
Als je dat programma niet de hele tijd hebt draaien en alleen hebt gebruikt voor je beginscore dan zou ik me er niet zo druk om maken eigenlijk.quote:Dat mijn resultaten niet vergelijkbaar zijn met mensen die het wel 'normaal' spelen ben ik het helemaal mee eens. Toch is iedere prestatie er 1.
Succes!quote:edit: ow, ook een grappig iets dat ik nu ga doen, deze ronde ga ik met 0 clicks spelen, dus geen progje. Maar ook zonder upgrades. Kijken hoe ver je dan kunt komen... (wel met 282 heavenly chips).
Nee, je kunt ook wachten op 2 golden cookies, die genereren een bonus +13 cookies. Met 26 cookies kun je een cursor kopen van 15. Dan komt de boel op gang en kun je verder. Zo haal je de achievement 'True Neverclick'. Die heb ik al eens gehaald, maar vind het concept wel grappig, dus doe het nog een keer.quote:
Tja, de een foltert zichzelf om het lijden van Christus na te bootsen, de ander bouwt zijn CpS expres veel trager op dan mogelijk en moet zitten wachten op golden cookiesquote:Op zondag 15 september 2013 23:46 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook wachten op 2 golden cookies, die genereren een bonus +13 cookies. Met 26 cookies kun je een cursor kopen van 15. Dan komt de boel op gang en kun je verder. Zo haal je de achievement 'True Neverclick'. Die heb ik al eens gehaald, maar vind het concept wel grappig, dus doe het nog een keer.
Gewoon, omdat het kan.quote:Op zondag 15 september 2013 23:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, de een foltert zichzelf om het lijden van Christus na te bootsen, de ander bouwt zijn CpS expres veel trager op dan mogelijk en moet zitten wachten op golden cookies
je laten vastbinden zoals bondagefreak mag ook in dat rijtjequote:Op zondag 15 september 2013 23:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, de een foltert zichzelf om het lijden van Christus na te bootsen, de ander bouwt zijn CpS expres veel trager op dan mogelijk en moet zitten wachten op golden cookies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |