SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Mensen geven nog steeds erg veel om pace.quote:Op zondag 15 september 2013 16:55 schreef wieisboos het volgende:
Die stats, Premier league en 1.7k.. hoe dan
[ afbeelding ]
en toch heb je al 50kquote:Op zondag 15 september 2013 16:57 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Weet niet, lastig traden momenteel
Meh, traag voor een 3* skillquote:Op zondag 15 september 2013 16:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me best fijn spelen.
Dat heb ik al ongeveer anderhalve dag.. kom niet verderquote:
ik heb rond de 20kquote:Op zondag 15 september 2013 16:59 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat heb ik al ongeveer anderhalve dag.. kom niet verder
Er zijn zo veel goede LW's in de eredivisie en dan kies je hemquote:Op zondag 15 september 2013 16:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ga voor Jantscher van NEC. High/Med workrates. 81 pace 71 shooting. 4* wf 4* skills.quote:Op zondag 15 september 2013 16:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit nog steeds op 10k, ik weet mijn god ook niet waarin te dealenquote:Op zondag 15 september 2013 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht dat ik wel lekker ging, maar ik kom nog steeds niet boven de 13k uit.
Kan.. maar denk dat ik pas over een paar dagen echt ga investeren, ik wil donderdag namelijk ook een team hebben want vanaf dan heb ik de discquote:Op zondag 15 september 2013 17:00 schreef WeCanDoIt het volgende:
Gazhim, ik zou gewoon zo n 10 spelers kopen die stijgen. Kijk naar een López (real Madrid keeper) gaat voor 2k. Gaat bij de release echt wel voor 5k minimaal.
Ik heb ook echt geen idee. Heb een schaken opgepikt voor 300.quote:Op zondag 15 september 2013 17:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op 10k, ik weet mijn god ook niet waarin te dealen
Methamphetamine.quote:Op zondag 15 september 2013 17:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op 10k, ik weet mijn god ook niet waarin te dealen
quote:Op zondag 15 september 2013 17:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op 500c, ik weet mijn god ook niet waarin te dealen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |