SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha na de 16e ben ik gestopt met tellenquote:
22k. Ik zocht naar hem en toen stond deze er al 7 minuten op voordat ik hem kocht.quote:Op zondag 15 september 2013 11:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor hoeveel coins heb je Wallyson gekocht, DS2?
[..]
haha na de 16e ben ik gestopt met tellen
cache legenquote:Op zondag 15 september 2013 11:44 schreef GekkeCaspar het volgende:
Ik krijg als ik naar de site van de web app ga een 404 Not Found pagina van fifa te zien...
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Alle silvers met een beetje normale stats gaan stijgen.quote:Op zondag 15 september 2013 11:46 schreef strakkeman het volgende:
Jones van stoke is nu bijv. 2K maar die zal toch wel gaan stijgen?
Dan ga ik die gewoon bewaren dan?quote:Op zondag 15 september 2013 11:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alle silvers met een beetje normale stats gaan stijgen.
Natuurlijk. Gewoon wachten en later je winst tellenquote:Op zondag 15 september 2013 11:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dan ga ik die gewoon bewaren dan?
Dit zijn dan toch wel redelijke spelers daarvoor?quote:Op zondag 15 september 2013 11:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Gewoon wachten en later je winst tellen
Machado en Beerens zie ik nog wel 5k stijgen. De rest maximaal 2k.quote:Op zondag 15 september 2013 11:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit zijn dan toch wel redelijke spelers daarvoor?
[ afbeelding ]
Canini voor 300 coins, Machado één keer voor 800 en één keer voor 1k. Beerens voor 450 coins, Kolodin 2 keer voor 300 en die Denis voor 300 coins.
Inb4 Glazen bol.
De prijzen zijn laag/Alles is goedkoop.quote:Op zondag 15 september 2013 11:52 schreef WeCanDoIt het volgende:
Alle Golds gaan ook stijgen..
De prijzen zijn echt goedkoop..
Die Canini lijkt me inderdaad ook niet heel geweldig, maar 74-rated Italiaan uit de Serie A zal vast niet minder waard worden.quote:Op zondag 15 september 2013 11:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Machado en Beerens zie ik nog wel 5k stijgen. De rest maximaal 2k.
Ik kan maar even, moet op tijd weg naar Victorie.quote:
Ik had hem sowieso bewaard.quote:Op zondag 15 september 2013 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen hoe ik nu al zoveel kan hebben (wat wel meevalt maar goed) Ik heb de hele tijd dit soort deals:
[ afbeelding ]
De bidding war op die andere Wallyson eindigde op 32k. Ik denk dat ik hem dan toch maar ga bewaren.
Silvers uit bpl serie a bundesliga bbvaquote:Op zondag 15 september 2013 11:58 schreef Jorwol het volgende:
Heb bijna 8k maar heb geen idee waarin ik moet investeren
quote:Op zondag 15 september 2013 11:59 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Silvers uit bpl serie a bundesliga bbva
Want dat kan je niet uit je hoofd leren ?quote:Op zondag 15 september 2013 12:00 schreef Jorwol het volgende:
Heb sowieso geen enkel verstand van de prijzen van silvers dus dat durf ik niet aan
Ik kan toch moeilijk uit m'n hoofd leren hoe de prijzen van silvers gaan ontwikkelen als de game uit is?quote:Op zondag 15 september 2013 12:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Want dat kan je niet uit je hoofd leren ?
Waarom zal je nu al gaan bedenken voor bijna al de spelers hoe duur ze na de release worden ?quote:Op zondag 15 september 2013 12:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk uit m'n hoofd leren hoe de prijzen van silvers gaan ontwikkelen als de game uit is?
op basis van stats enzo kan je wel een beetje inschattenquote:Op zondag 15 september 2013 12:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk uit m'n hoofd leren hoe de prijzen van silvers gaan ontwikkelen als de game uit is?
Dit en hoe duur ze vorig jaar warenquote:Op zondag 15 september 2013 12:02 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
op basis van stats enzo kan je wel een beetje inschatten
55 finishing, 3* skills en matige physical statsquote:Op zondag 15 september 2013 12:01 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch van de zotte dat dit soort kaarten voor 350 gaan.
Maar pace, 74 passing en serie aquote:Op zondag 15 september 2013 12:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
55 finishing, 3* skills en matige physical stats
Ik wist vorig jaar ook al niet hoe duur ze waren, deed sowieso alleen aan golds, maar goedquote:Op zondag 15 september 2013 12:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit en hoe duur ze vorig jaar waren
Er zijn genoeg betere alternatievenquote:Op zondag 15 september 2013 12:04 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Maar pace, 74 passing en serie a
Niet voor 350cquote:Op zondag 15 september 2013 12:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Er zijn genoeg betere alternatieven
Zal tegenvallen.. Russische liga is niet heel erg populair zelfs niet als het om brazilianen gaat(behalve Jucilei maar die was gigantisch goed)quote:Op zondag 15 september 2013 12:09 schreef ToreJR het volgende:
Ari van Krasnodar een goede investering?
Is dit inclusief of exclusief die spelers?quote:Op zondag 15 september 2013 12:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat ik hier wat mee kan..
Als die early release is wordt traden veel gemakkelijker.quote:Op zondag 15 september 2013 12:10 schreef poker4lifee het volgende:
team maken gaat nog aardig lastig wordentoch wel 20k nodig voor een beetje oke begin team denk ik
En dan ook nog een reserve team nodig![]()
gewoon wat bronzes in het begin als reserve team, en met 10k kan je gewoon een speelbaar team makenquote:Op zondag 15 september 2013 12:10 schreef poker4lifee het volgende:
team maken gaat nog aardig lastig wordentoch wel 20k nodig voor een beetje oke begin team denk ik
En dan ook nog een reserve team nodig![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 12:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat ik hier wat mee kan..
Wat een kut spelerquote:Op zondag 15 september 2013 12:08 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
deze man staat gewoon voor 300BIN
Heb besloten alleen Markovic en Martinez te houdenquote:Op zondag 15 september 2013 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dit inclusief of exclusief die spelers?
Kleberson voor 750 was het beste (al liep die nog na de maintenance af dus extra SMLENO), verkocht voor 3k.quote:Op zondag 15 september 2013 12:16 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand nog koopjes binnen gesleept gisteren tijdens de maintenance?
Ah.. Ik alleen dezequote:Op zondag 15 september 2013 12:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kleberson voor 750 was het beste (al liep die nog na de maintenance af dus extra SMLENO), verkocht voor 3k.
Verder was discard zooi voor 300 gekocht en 450 a 500 verkocht.
en wat moet ik nu doen dan?quote:Op zondag 15 september 2013 12:17 schreef ToreJR het volgende:
Davies is non rare, maar wel 4 * en voor onder de 500 staan er veel op.....
Ik zou hem houdenquote:Op zondag 15 september 2013 12:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ah.. Ik alleen deze![]()
Ik had ook niet meer coins![]()
[ afbeelding ]
Ik twijfel of ik hem zal houden tot na de release, dan zal hij vanwege zijn snelheid toch wel flink gaan stijgen denk ik.
Was meer een vraag of het een goede investering is of dat het te risicovol is met een nonrarequote:
Papadopoulos, Manolas en Sokratis.quote:Op zondag 15 september 2013 12:21 schreef DutchSL het volgende:
Griekse CB's met pace zijn er wel in overvloed zeg
En Vyntra (Liga BBVA !)quote:Op zondag 15 september 2013 12:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Papadopoulos, Manolas en Sokratis.
Precies dit.quote:Op zondag 15 september 2013 12:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er zijn betere alternatieven om je coins te investeren...
Een heleboel losse stijgers is inderdaad beter dan op 1 speler vertrouwen.quote:Op zondag 15 september 2013 12:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Er zijn betere alternatieven om je coins te investeren...
Zo duur was hij vorig jaar normaal tijdens de game. Hij was alleen wat duurder toen iedereen dacht dat hij een IF zou krijgen.quote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Precies dit.
Prijs vind ik ook erg hoog
Kelvin wordt echt niet zo veel duurder meer denk ik. Was vorig jaar ook 60k max.quote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een heleboel losse stijgers is inderdaad beter dan op 1 speler vertrouwen.
Ja klopt verbaasde me al over de prijsquote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo duur was hij vorig jaar normaal tijdens de game. Hij was alleen wat duurder toen iedereen dacht dat hij een IF zou krijgen.
Ik kreeg er maar 1000quote:
Maar je moet het stijgen van prijzen ook meer hebben van spelers die nog niet heel bekend zijn en dan ontdekt worden door noobs. Kelvin wordt nu al gehyped door handelaars, maar die zal niet zo heel veel duurder worden met de release inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 12:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt verbaasde me al over de prijs
quote:
Jese liep ik mis op de eerste dag voor 10kquote:Op zondag 15 september 2013 12:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar je moet het stijgen van prijzen ook meer hebben van spelers die nog niet heel bekend zijn en dan ontdekt worden door noobs. Kelvin wordt nu al gehyped door handelaars, maar die zal niet zo heel veel duurder worden met de release inderdaad.
Matigquote:
Voor na de release wel een goede, want sterke link met Elton en Jobson.quote:
Gister ging hij nog voor 3k en heb ik hem niet kunnen verkopenquote:
Op het begin was die ook veel duurder hoor.. is een tijdje 65k ofzo geweest maar kga hem proberen te verkopenquote:Op zondag 15 september 2013 12:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo duur was hij vorig jaar normaal tijdens de game. Hij was alleen wat duurder toen iedereen dacht dat hij een IF zou krijgen.
Ja die zag ik ook net voor 350 gaan. Er is nog een 74 middenvelder in de serie a met meer pace die lijkt me beter. Die gaat ook voor 400 ofzoquote:Op zondag 15 september 2013 12:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/2962/daniele-galloppa/ Lijkt me best een goede speler.Net voor 300 coins gekocht.
Zal ik zeker doen jaquote:Op zondag 15 september 2013 12:28 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Op het begin was die ook veel duurder hoor.. is een tijdje 65k ofzo geweest maar kga hem proberen te verkopen
had ik ook niet, had daar geen potjes op gespeeldquote:Op zondag 15 september 2013 12:30 schreef Djeetje het volgende:
Kut EA geen eens packs op mijn account uit 2011
Hoeveel potjes moest je dan wel niet spelen ?quote:Op zondag 15 september 2013 12:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
had ik ook niet, had daar geen potjes op gespeeld
De Vrijquote:Op zondag 15 september 2013 12:32 schreef strakkeman het volgende:
hahaha nec wat een faal. 3 tegen de keeper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Wat een Koekebakkertquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 12:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor hoeveel gaat hij?
geen geduld wssquote:Op zondag 15 september 2013 12:38 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn mensen zo dom
Met 55K zou je nu misschien wel een groter kapitaal kunnen opbouwen, dan dat je zou hebben als je Hazard over 2 weken verkooptquote:Op zondag 15 september 2013 12:38 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Begin je je al genaaid te voelen?quote:Op zondag 15 september 2013 12:38 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 15 september 2013 12:39 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Begin je je al genaaid te voelen?
Vorig jaar was hij 40-50k word hij dit jaar wel weerquote:Op zondag 15 september 2013 12:39 schreef RavioliPunch het volgende:
hoeveel zal marcelo van real worden nadat de game uitkomt denken jullie?
Nee want ik had mignolet in pakje, die wil ik eigenlijk wel proberen dus ik doe wat bpl spelers erbij.quote:Op zondag 15 september 2013 12:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Alleen Eredivisie?
Anders Leroy Fer, ziet er weer erg goed uit dit jaar.
Hazard wordt echt geen 200-300kquote:Op zondag 15 september 2013 12:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee
De hype rond Belgie is groot en Hazard heeft dit jaar goeie stats en zat vorig jaar in de TOTS.
Met een beetje geluk gaat hij naar de 200-300k
Ja dat hij vorig jaar in TOTS zat zal hem erg duur maken dit jaarquote:Op zondag 15 september 2013 12:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee
De hype rond Belgie is groot en Hazard heeft dit jaar goeie stats en zat vorig jaar in de TOTS.
Met een beetje geluk gaat hij naar de 200-300k
hoop dat hij inderdaad de 50k bereikt, dan zit ik dus sowieso op 100k, heb hem twee keerquote:Op zondag 15 september 2013 12:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij 40-50k word hij dit jaar wel weer
Doe gewoon Van Ginkel en Fer als CM's.quote:Op zondag 15 september 2013 12:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee want ik had mignolet in pakje, die wil ik eigenlijk wel proberen dus ik doe wat bpl spelers erbij.
Leroy Fer dusquote:Op zondag 15 september 2013 12:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee want ik had mignolet in pakje, die wil ik eigenlijk wel proberen dus ik doe wat bpl spelers erbij.
Ik had hem gisteren voor 450cquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 12:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hazard wordt echt geen 200-300k! hij is 2 ratings lager dan vorig jaar, hij wordt 50k max
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebber
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zondag 15 september 2013 12:45 schreef Djeetje het volgende:
Moet dat een koopje zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebberi'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Dat is helemaal geen koopje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebber
RightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebber
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Moet je van je kaartje af ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebber
Moet je al mijn spelers even zien ?quote:Op zondag 15 september 2013 12:46 schreef Thorb het volgende:
Gaan we weer zo kinderachtig doen om eigen spelers te verkopen dreetje?
Als je van je speler afmoet is het wel extra dom om hem in een spoiler te zettenquote:Op zondag 15 september 2013 12:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goedkoopste hierna staat er op voor 5700
quote:Op zondag 15 september 2013 12:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goedkoopste hierna staat er op voor 5700
quote:Op zondag 15 september 2013 12:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als je van je speler afmoet is het wel extra dom om hem in een spoiler te zetten
ja, uit pakje is die extra loyalty chem pointquote:Op zondag 15 september 2013 12:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Even een vraagje, waarom heeft Cossu maar 9 chemistry op CAM terwijl hij een sterke link heeft met pelissier. Als ik Ederson er neer zet heeft hij 10 chem zonder sterke link? Enige reden die ik kan verzinnen is dat ik Ederson in mijn basis pack kreeg... Is dat het?
Clasie jonge omdat Feyenoord.quote:Op zondag 15 september 2013 12:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe gewoon Van Ginkel en Fer als CM's.
Nopequote:Op zondag 15 september 2013 12:48 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
ja, uit pakje is die extra loyalty chem point
Voor 10 chem heb je dubbele aantal linkjes nodig (of een manager of 10 potjes spelen) Of uit een pack halen inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 12:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Even een vraagje, waarom heeft Cossu maar 9 chemistry op CAM terwijl hij een sterke link heeft met pelissier. Als ik Ederson er neer zet heeft hij 10 chem zonder sterke link? Enige reden die ik kan verzinnen is dat ik Ederson in mijn basis pack kreeg... Is dat het?
raar, ik dacht dat als je een speler uit een pakje krijgt je die 1 extra chemistry meteen krijgt, en anders 10 potjes spelenquote:Op zondag 15 september 2013 12:49 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Nope
[ afbeelding ]
Allebei gekocht
Ja, en nee het werkt niet. Ik heb gisteren mijn eerste 2 kaarten uit een bronze pack wel verkocht (dat had ik als daily gift)quote:Op zondag 15 september 2013 12:54 schreef Baje het volgende:
gaan jullie dit jaar weer bronze packen?
werkt 150bin trouwens weer?
Wowquote:Op zondag 15 september 2013 13:04 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 13:04 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
search is inderdaad verneukt ja.quote:Op zondag 15 september 2013 13:06 schreef Thorb het volgende:
Had ik een paar coins, verneuk ik ze![]()
Of ik ben heel scheel of de webapp search was verneukt.
Ik heb een Di Santo gekocht voor 400c en verkocht voor 600cquote:Op zondag 15 september 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik weer.nog iets gemist?
Jeb0i Lindgren. loopt nog keurig 1 op 1 dit seizoen.in twee wedstrijden
Gescoord ?quote:Op zondag 15 september 2013 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik weer.nog iets gemist?
Jeb0i Lindgren. loopt nog keurig 1 op 1 dit seizoen.in twee wedstrijden
quote:Op zondag 15 september 2013 13:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik heb een Di Santo gekocht voor 400c en verkocht voor 600c
Uiteraard.quote:
leuk zon wedstrijdquote:Op zondag 15 september 2013 13:16 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteraard.En drie assists. 8-0 winst.
Tsja. Eerste helft was nog wel wat weerstand, maar de tweede helft liepen we er zo doorheen.quote:
Ongeveer 800c.quote:Op zondag 15 september 2013 13:24 schreef Maver24 het volgende:
hebben jullie vandaag al winst gemaakt ?
ik zit op 2.5k ofzoquote:Op zondag 15 september 2013 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ongeveer 800c.![]()
Verdeeld over 4 spelers.
Is nog niets mee gedaan toch?quote:Op zondag 15 september 2013 13:26 schreef wonton het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2583830.page
quote:Op zondag 15 september 2013 13:26 schreef Confetti het volgende:
Er gaan geruchten dat mensen die coins kopen massaal geband worden.
Zou tijd worden dat die coinshops aangepakt werden.
zijn het de mensen die het kopen of verkopenquote:Op zondag 15 september 2013 13:26 schreef Confetti het volgende:
Dan bannen ze de verkeerde mensen hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 13:26 schreef Confetti het volgende:
Had ik net ook gelezenquote:Op zondag 15 september 2013 13:26 schreef Confetti het volgende:
Alle YouTubers die ze uitnodigen voor zo'n event werken er aan mee.quote:Op zondag 15 september 2013 13:26 schreef Confetti het volgende:
Kopers maar ongetwijfeld ook de verkopers.quote:Op zondag 15 september 2013 13:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zijn het de mensen die het kopen of verkopen
Als die gebanned worden, stopt de handel ook.quote:Op zondag 15 september 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan bannen ze de verkeerde mensen hoor.
Je moet ze een voor een uitproberen.quote:Op zondag 15 september 2013 13:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Welke chrome dinges moet ik hebben bij cheat engine?
[ afbeelding ]
gebruik IEquote:Op zondag 15 september 2013 13:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Welke chrome dinges moet ik hebben bij cheat engine?
[ afbeelding ]
Je kan je afvragen of het de juiste manier is.quote:Op zondag 15 september 2013 13:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als die gebanned worden, stopt de handel ook.
Wat is er dan Rijst?quote:Op zondag 15 september 2013 13:26 schreef wonton het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2583830.page
Dan is een maat helpen door 100K te geven als startkapitaaltje dus ook verleden tijd. Ze kunnen niet controleren of er een bankoverschrijving als tegenprestatie is gedaan.quote:Op zondag 15 september 2013 13:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of het de juiste manier is.
Mensen die drugs gebruiken straffen maar mensen die het verkopen mogen het wel? Dat soort dingen zijn toch onlogisch.
Verder vraag ik me af hoe ze het doen. Als ik straks coins verkoop aan iemand door een speler van hem te kopen...
quote:Op zondag 15 september 2013 13:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het niet met Chrome
En je kan geen coins overzetten tussen accounts etc. het lijkt me onmogelijk tegen te gaan (behalve sites uit de lucht halen misschien).quote:Op zondag 15 september 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is een maat helpen door 100K te geven als startkapitaaltje dus ook verleden tijd. Ze kunnen niet controleren of er een bankoverschrijving als tegenprestatie is gedaan.
Toefjesquote:Op zondag 15 september 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is een maat helpen door 100K te geven als startkapitaaltje dus ook verleden tijd. Ze kunnen niet controleren of er een bankoverschrijving als tegenprestatie is gedaan.
Ik gebruik het al tijden op chrome en het werkt prima.quote:Op zondag 15 september 2013 13:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wat ?
Bij sommige werkte het niet met chrome hoor
Gaat goedquote:Op zondag 15 september 2013 13:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik gebruik het al tijden op chrome en het werkt prima.
8k hier.
Dat kan toch wel via tradeoffer?quote:Op zondag 15 september 2013 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4* skills 5* weak foot toch?quote:
De tijd van mijn leven gehadquote:Op zondag 15 september 2013 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Toefjes![]()
Welcome back, leuke vakantie gehad las ik.. mooi
Mooi.quote:
Have fun.quote:Op zondag 15 september 2013 13:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Ik ga nu naar AZ met mijn broertje.![]()
Klapperen of je leven er van af hangtquote:Op zondag 15 september 2013 13:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Ik ga nu naar AZ met mijn broertje.![]()
Ik ook niet, omdat er nu gewoon amper wat te traden valtquote:Op zondag 15 september 2013 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te traden eigenlijk
ik ook nietquote:Op zondag 15 september 2013 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
Dit dus, ik doe het wel met de daily gifts op 2 accounts.quote:Op zondag 15 september 2013 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ook niet. Gisteren lag ik in de brandende zon met een cocktail en mooie vrouwen om me heen. Het contrast met SMLENO deals is mij nog te grootquote:Op zondag 15 september 2013 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gisteren lag ik in de brandende zon met een cocktail en mooie vrouwen om me heen. Het contrast met SMLENO deals is mij nog te groot
Op basis van de waardes die ze vorig jaar hadden, doen. Aan de andere kant zijn er nu wel veel meer 80 pace CB's opgedoken, dat zal ook wel wat doen met de prijs van Ramos denk ik.quote:Op zondag 15 september 2013 13:44 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die ik ken wil Ramos ruilen voor mijn Hazard
Het is Djeetje. Waarschijnlijk praat hij schijt.quote:Op zondag 15 september 2013 13:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Op basis van de waardes die ze vorig jaar hadden, doen. Aan de andere kant zijn er nu wel veel meer 80 pace CB's opgedoken, dat zal ook wel wat doen met de prijs van Ramos denk ik.
quote:Op zondag 15 september 2013 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is Djeetje. Waarschijnlijk praat hij schijt.
IF pls, dan kan zijn NIF stijgen.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 13:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was net even beneden en 3 minuten later staat het ineens 2-2
Ik hoorde dat je het wel goed hebt gehad, dat doet mij deugd om te horenquote:Op zondag 15 september 2013 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gisteren lag ik in de brandende zon met een cocktail en mooie vrouwen om me heen. Het contrast met SMLENO deals is mij nog te groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, wtf manquote:Op zondag 15 september 2013 14:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je het wel goed hebt gehad, dat doet mij deugd om te horen
Ik heb gisteren nog pils op met Fuszy
Kwam een dude naar ons toe die duidelijk een paar pilseners op had om te vragen of wij zijn Samsung wilde kopen voor 150 euroIk vroeg van wie heb jij die gejat dan? En toen vroeg hij opeens 160 euro
Toen ik hem wilde pakken liet hij hem stuiteren toen zei ik ja nu hoef ik hem niet meer
Weer terug toch?quote:Op zondag 15 september 2013 14:10 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat hij niet meer bij RKC speelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |