SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha na de 16e ben ik gestopt met tellenquote:
22k. Ik zocht naar hem en toen stond deze er al 7 minuten op voordat ik hem kocht.quote:Op zondag 15 september 2013 11:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor hoeveel coins heb je Wallyson gekocht, DS2?
[..]
haha na de 16e ben ik gestopt met tellen
cache legenquote:Op zondag 15 september 2013 11:44 schreef GekkeCaspar het volgende:
Ik krijg als ik naar de site van de web app ga een 404 Not Found pagina van fifa te zien...
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Alle silvers met een beetje normale stats gaan stijgen.quote:Op zondag 15 september 2013 11:46 schreef strakkeman het volgende:
Jones van stoke is nu bijv. 2K maar die zal toch wel gaan stijgen?
Dan ga ik die gewoon bewaren dan?quote:Op zondag 15 september 2013 11:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alle silvers met een beetje normale stats gaan stijgen.
Natuurlijk. Gewoon wachten en later je winst tellenquote:Op zondag 15 september 2013 11:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dan ga ik die gewoon bewaren dan?
Dit zijn dan toch wel redelijke spelers daarvoor?quote:Op zondag 15 september 2013 11:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Gewoon wachten en later je winst tellen
Machado en Beerens zie ik nog wel 5k stijgen. De rest maximaal 2k.quote:Op zondag 15 september 2013 11:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit zijn dan toch wel redelijke spelers daarvoor?
[ afbeelding ]
Canini voor 300 coins, Machado één keer voor 800 en één keer voor 1k. Beerens voor 450 coins, Kolodin 2 keer voor 300 en die Denis voor 300 coins.
Inb4 Glazen bol.
De prijzen zijn laag/Alles is goedkoop.quote:Op zondag 15 september 2013 11:52 schreef WeCanDoIt het volgende:
Alle Golds gaan ook stijgen..
De prijzen zijn echt goedkoop..
Die Canini lijkt me inderdaad ook niet heel geweldig, maar 74-rated Italiaan uit de Serie A zal vast niet minder waard worden.quote:Op zondag 15 september 2013 11:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Machado en Beerens zie ik nog wel 5k stijgen. De rest maximaal 2k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |