Bazen nummerquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 05:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Draaide men vaak tijdens mijn ''wilde'' periode
Zo spannend was het niet....quote:Op zondag 15 september 2013 05:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, serieus, tell me more.
Ah, zo hoort het ook.quote:Op zondag 15 september 2013 05:32 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zo spannend was het niet....![]()
Gewoon zuipen en slap ouwe hoeren met de vrienden
Beetje tongen en zulks, maar vooral veel bier en kruipen naar huisquote:Op zondag 15 september 2013 05:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, zo hoort het ook.
En soms even over een chickie heen gaan, natuurlijk
Maar vooral veel bier
quote:Op zondag 15 september 2013 05:36 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Beetje tongen en zulks, maar vooral veel bier en kruipen naar huis
Je moet werken of zoiets?quote:Op zondag 15 september 2013 08:05 schreef Moira. het volgende:
Tyfus. Ik wilde om 7 uur op staan om m'n haar te stijlen enzo.
Nu heb ik net genoeg tijd om überhaupt m'n haar te kammen
Beter kom ik niet in beeld
Ja, werk in een winkel waar altijd de TV spotjes worden opgenomen.quote:
Je werkt dus bij TelSell? Maar wat voor winkel is dat dan?quote:Op zondag 15 september 2013 08:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, werk in een winkel waar altijd de TV spotjes worden opgenomen.
Gister van 09:00 tot 20:00 (na sluitingstijd bezig met winkel klaarzetten voor vandaag) en vandaag dus opnames.
Werknemers figureren dan, maar vorige keer kwamen m'n collega's ook niet echt in beeld.
Dus hopelijk ik ook niet
Bristolquote:Op zondag 15 september 2013 08:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je werkt dus bij TelSell? Maar wat voor winkel is dat dan?
Daar kijken ze er toch niet van op dat het personeel er bijloopt alsof de meest epische kater ooit hebben? Of ja, ik ben er jaren niet meer geweest, ik weet niet hoe dat nu is.quote:
Het is een best hippe winkel gewordenquote:Op zondag 15 september 2013 08:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar kijken ze er toch niet van op dat het personeel er bijloopt alsof de meest epische kater ooit hebben? Of ja, ik ben er jaren niet meer geweest, ik weet niet hoe dat nu is.
Wat zeur je nou, geld moet rollen tochquote:Op zondag 15 september 2013 08:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is een best hippe winkel geworden
En ik heb nog nooit zulke strenge 'bazen' gehad
Mja komt wel goed. Alleen jammer dat er niks van m'n weekend over blijft op deze manierook de laatste keer dat ik me voor dit soort shit aanmeld.
Ik ben net terug van twaalf uur werken.quote:Op zondag 15 september 2013 08:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is een best hippe winkel geworden
En ik heb nog nooit zulke strenge 'bazen' gehad
Mja komt wel goed. Alleen jammer dat er niks van m'n weekend over blijft op deze manierook de laatste keer dat ik me voor dit soort shit aanmeld.
Nee, wist ik. Maar waar ging het dan wel over?quote:
moor met n beeld komen.quote:Op zondag 15 september 2013 08:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, wist ik. Maar waar ging het dan wel over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |