Stoners: Iedereen in dit topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Godverdomme, to hell with it.quote:
Oh mijn god Unsquote:Op zondag 15 september 2013 01:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Godverdomme, to hell with it.
Droom maar over mijn enorme pik die langzaam maar zeker jouw natte, zachte kutje doorboort.
Nou dan is mijn laptop kapot denk ik. Ik heb gewoon capslock als ik dat doequote:
Ja wtf, ik mag geen seksueel-getinte opmerkingen meer maken van iedereen maar ik heb dikke schijt, fucking irritant.quote:Op zondag 15 september 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Merk het. Uns je was ook gestopt met fappen toch?
yoloquote:
Haha.. Geloof er niks vanquote:Op zondag 15 september 2013 01:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja wtf, ik mag geen seksueel-getinte opmerkingen meer maken van iedereen maar ik heb dikke schijt, fucking irritant.
In het echt ben ik zo niet, maar op FOK! wil ik gewoon kloten dus laat mij lekker [ afbeelding ]
Tss zie je wel op de meetquote:
We hebben al gemeet jongequote:Op zondag 15 september 2013 02:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tss zie je wel op de meet
In het echt respecteer ik dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |